vineri, 17 decembrie 2010

NOTD-Descoperire epocalaaaa!!

Missed me??Nu-i nimic, va impac cu o stire de stire!!Am primit cado' de la o fata minunata doua uoje Favisan (habar nu aveam ca astia fac si uoje). Ei bineeeee....Culorile super faine si asa ca mi-am trantit rapid pe gheare una din ele. SOC SI GROAZA. Se aplica SUPERB...se usuca rapiiiiiiid, acopera perfect in doua straturi..Am zis ca se usuca cu viteza luminii??Ramane lucioasa si fainaaa!!Nu stiu cat costa uojele si nici pe unde se gasesc but I sure hope ca au multe culori pentru ca I am freakin in looooveee!!
Nota 10 cu felicitari si coronita!!Sa vad si cum rezista pe unghiute. La cat stau cu mana in apa lately daca tine oja 2 zile deja ii dau si medalie!!But enough with the ramble. Ete puoze. Culoarea n-a iesit ca lumea ca am facut puoze pe intuneceala becelor si cu blitz si fara blitz. E un movo-roz superb in realitate!!Din pacate nu am gasit numar pe ea dar nah.Urmeaza in curand testata si cealalta care e un roze nude!LOVEEEE!!!Aaaa si bonus...miros altfel decat uojele normale cand se usuca.N-as putea sa va spun cum altfel, dar altfel:))(haaa cred ca miroase altfel fiindca nu pare sa contina toluen..tareee!!)Pe uoja asta scrie ca e lac de unghii tratament, cu echinaceea, argila si polen (interesant). si mai scrie si ca "netezeste asperitatile, intareste si protejeaza unghiile, confera un luciu delicat". Nu stiu cat o intari si alea alea dar merita to look into this matter!!


6 comentarii:

  1. Eu am vazut in plafarul de la piata Crangasi, daca te ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa Anca..sa corup si eu pe altii, nu numai altii pe mine:))
    Copilu' stii cum e:ma ajuta ca stiu unde sa ma duc, nu ma ajuta ca o sa cheltuiesc banuti:))

    RăspundețiȘtergere
  3. de al kity ;))
    e superba nuanta asta de oja! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uuu, pretty! Ia sa bag si eu o tura prin farmacii, cred ca am una prin zona care are produse Favisan. Ooof, ce mi-a facut Alina cu culorile ei pe unghii..

    RăspundețiȘtergere
  5. Dap, de la draguta de Kity:X:X
    Julie jur ca merita. Si uite am stat iar mult cu mana in apa si inca nu s-au ciobit deloc deloc. Arata excelent in continuare!!
    Pe mine m-au imbolnavit multele bloage de unghiute...Si pe Alina cred ca la fel..A daaaa si pe mine ma mai corupe si Joitica:))

    RăspundețiȘtergere