duminică, 19 decembrie 2010

Weekendul asta



-Am dormit, am frecat menta (not really), am avut un pic de timp liber pt ca au supravegheat-o si bunicii pe zgatie
-Am facut Christmas shopping pentru Bubu.Muuuult Christmas shopping pt Bubu. Pacat ca nu va intelege ea mare lucru:))
-Am descoperit ca:-Astia care fac jucarii destepte si haioase si safe pt bebei sunt neste uoti!!Am dat o CARUTA de bani pe o jucarie (de altfel mistoooooo) pt bebei. Sa se faca odata mare ca sunt mai ieftine jucariile de copii mari:))
-Am mai descoperit ca:ta-su se amuza la greu la jucariile muzicale, chiuituare si luminoase:)) bine ca o sa aiba pitica pe cineva la mintea ei.Cred ca o sa se joace el mai mult cu cadoul ei pana prinde ea schema
-Am redescoperit ca mami e o nebuna care trebuie sa o "echipeze" pe Bubu ultimul racnet. Eu mai am doar o pereche de blugi care imi vin dar ei i-am luat vreo 8 bluze si vreo 3 perechi de pantaloni deodata:))
-Am detestat cozile!!uuuuhhhh ahhhh!!!!
-Am prestat lichior de oua (yuuuuum) si dulceata de portocale.Urmeaza restul saptamana viitoare!!
-Mi-a fost lene sa imi cumpar haina de iarna!!
-Am facut doua machiaje pt un concurs...Nu mai facusem asa ceva de aolica neneneneeee!!!O sa pun poze zilele astea.
-Am descoperit leacul pt gherutele-mi distruse (review to come very soon)
-M-am certat cu mama
-M-am certat cu al meu....(mdaaaaa am avut o zi tafnoasa si ei n-au fost de prea mare folos cu atitudinea dubioasa)
-Am mancat orez cu lapte, coaja de portocale si scortisoara..N-am mai mancat asa ceva de vreo 5 ani cred.
-M-am aranjat gigea mai mai cand am fost la cumparaturi si am constat ca vreo cateva gagici au intors capul dupa mine:))O fi de bine???
-Am decretat ca TREBUIE sa ajung la salon pt ca stadiul de pilozitate in zone in care nu ma pot epila singura ma dispera!!(ma refer la mustata nu la alte zone:)))
-Oi mai fi facut si alte cele dar acum nu imi vin in minte....

2 comentarii:

  1. Orez cu lapte cred ca in utima vreme mananc in fiecare seara.:))

    Frumoase jucariile! Ma bucur ca per total lucrurile au fost ok pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai uitat sa imi lasi o adresa de mail. Mai da-mi un comment. :)

    RăspundețiȘtergere