sâmbătă, 25 decembrie 2010

Spiridusul meu va ureaza sarbatori fericite!

Imi cer scuze ca nu am apucat sa intru sa va urez toate cele bune!!Stiti si voi cum e perioada asta...Doua zile n-am iesit prea mult din bucatarie. Adaugati la asta bebela si aveti motivul intarzierii mele!!Ca sa ma iertati va scriu acum si va spun ca sper din inima ca ati avut si veti avea in continuare sarbatori pline de lumina si caldura!Sper de asemenea ca Mosul a fost darnic cu voi...
Va las cu o poza cu "Mosuleata" mea:))A furat barba lui tati si s-a pozat cu ea:)Am avut o zi asa cum am sperat desi am fost obosita tare si sunt in continuare!!!Mie Mosul mi-a adus cadoul cu 3 luni mai repde. Ma vedeti cu cadoul in brate!!:))A implinit 3 luni chiar in Ajun!!


P.S:O sa revin cu postari...sper pana de Revelion:))

7 comentarii:

  1. Craciun fericit tie , bebelinei si familiei :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Craciun Fericit! Ce happy e buburuza langa tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG, she's adorable!:D

    Craciun fericit!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce cuuuute!:X

    Craciun fericit! Chiar daca e deja a 3-a zi!:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciun fericit!
    ce scumpa e! sa va aduca numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hello, o sa ai un tag de la mine in 15 mnute. te pup!

    RăspundețiȘtergere