Weekendul asta


-M-am desfatat cu croissante cu gem cumparate de hubby cand l-am trimis sa cumpere paine de fapt!Goooooood hubby!!He knows how to please a sleep deprived wifey:))
-Am facut planurile pentru escapada de cateva ore din weekendul urmator. Bunicii fac babysitting si noi ne relaxam:PVorba vine ca tot treaba avem:))
-Am descoperit ca nu imi pasa daca mananc cartofi prajiti si oua ochiuri la pranz (de parca as fi a kid all over again). nu ma deranjeaza pentru ca a "gatit" el, nu eu.
-Am plimbat piticania prin lume pe un mega frig.Era infofolita si misca din nasuc vag nemultumita. Cand ne-am intors la caldura a dormit 4 ore neintrerupt.Pure bliss!
-Mi-am facut iar unghiile cu Ruby Pumps.Can u see a pattern here??
-Am stat JUMATATE DE ORA in cada:))Credeti-ma ca asta e o chestie spectaculoasa care nu s-a mai intamplat de ..vreun an de zile:(
-Am injurat printre dinti faptul ca am mainile atat de crapate ca ma ustura. Shit shittriple shit!
-Ca de obicei am dormit putin si am facut prea multe chestii deodata. Totusi nu destule:))
-M-am machiat gigea mai mai asa de nebuna ca mi-era dor!A fost f tare ca m-a intrebat al meu:"Pleci undeva??"De parca as putea:))
-Am salivat pe diverse site-uri de cosmeticale si mi-am intocmit in gand un wishlist pt Mosul...Nu o sa primesc mai nimic de pe wishlist, dar hell...they shall never stop us from dreaming, right??
-Am citit 50 de pagini din cele 35452875694265 de cursuri pt sesiunea din ianuarie.In ritmul asta o sa fiu gata de examene in ianuarie anul viitor:))
-M-am uitat la jumatate de film:))Iar o chestie care nu s-a mai intamplat de ceva vreme!
-Mi-am propus sa am mai multa grija de mine:health and beauty wise.So help me God!
-Am calmat o pitica extrem de nervoasa. Nu stiu de ce era nervoasa dar fie!!
-Am filmat Katiuta gangurind vreun sfert de ora.Mor cand o aud ca se "cearta" cu jucariile piuitoare:))

Share:

2 comentarii

  1. Abia astept sa ne mai arati poze cu bebelusa!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Anda inca stau in cumpana daca sa pun poze cu bebe pe blog...Poate totusi o sa scap una asa....

    RăspundețiȘtergere