luni, 6 decembrie 2010

Weekendul asta


-Ne-am mutat domiciliul si am fost foooooaaarte happy
-Am fost putin coplesita si inca sunt. Can u say multitasking??
-Am dormit putin si am facut multe chestii.Still happy though!
-M-am amuzat dand nume cretine jucarelelor piticei. Weird is ca le apreciaza si rade:))
-Am descoperit o cofetarie misto si am infulecat iute o "mostra" de prajitura. Yuuum.Will be going back!
-Mi-am facut din nou unghiutele cu Ruby Pumps. Devine o obsesie grava!
-Am descoperit ca am enorm de invatat pentru sesiune si ca am de facut si niste proiecte si eu m-am dezvatat de invatat.Si nu am nici un chef si nici prea mult timp...
-M-am rugat sa aiba ziua 48 de ore. Mos Nicolae nu mi-a implinit dorinta dar poate reuseste Mos Craciun
-Am fost away from the Internet si am suferit:))
-M-am scufundat in liste interminabile. Sunt o persoana care adora listele. Am liste si subliste pt orice..Mai nasol e cand vine momentul sa bifez chestiile alea
-Desi nu mai am vreme de nimic m-am trezit zilnic devreme sa ma machiez.The bare minimum (mai ales ca nu ma duc pe nicaieri), dar hubby a apreciat!
-Mi-au venit idei de postari muuulte. Praying again for 48 hours in a day!
-M-a apucat spiritul sarbatorilor ca de obicei si abia astept sa scot decoratiunile din cutii si sa le imprastii prin casa. Bradul mai incolo.Nu imi place sa il impodobesc prea repede..Dar dupa ce termin curatenia generala (si va dura ceva ca e ditamai casa)o sa impodobesc dragut!Can't wait!
-Mi-a fost ciuda ca Bubu nu e mai maricica sa inteleaga ca i-a adus Mos Nicolae cadou in cizmulitele din catifea rosie cu blanita alba (e o diva, v-ati prins, da?)
-Am fost foarte fericita in principiu

Voi cum v-ati petrecut weekendul?Ceva interesant la orizont??

3 comentarii:

  1. Oo deena ce veste super ca v-ati mutat! sa va fie intr un ceas bun si imi pare bine ca te ai simtit implinita si fericita! La cat mai multe momente de genul acesta! Pupici!

    Eu astept sa pice ceva.O oferta de job,astept ca nebuna de saptamana trecuta... si azi a fost cam bad day pentru mine,dar na,asta e!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deeeeenaaaaaaaaaaa :) așa mă binedispun postările astea ale tale :) Mereu sunt cu zâmbetul pe buze .
    Felicitări că v-ați mutat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pt felicitari fetele. Nu imi vad capul momentan dar sper sa reusesc sa imi adaptez curand programul ca sa apuc sa mai si postez pe aici..

    RăspundețiȘtergere