A bit about my perfume love!

Aceasta postare kilometrica va fi propria mea adaptare a mult preluatului tag cu cele 10 parfumuri preferate.

Oh well, incep prin a va spune ca dintre toate simturile mirosul meu e al naibii de ascutit. Probabil intr-o viata anterioara am fost parfumier pentru ca am "mania" de a distinge nuante in mirosuri pe care altii nici nu le simt!Si nu ma laud. E pe bune. Sunt un pic scarry cand adulmec vreun fel de mancare si pot sa identific condimentele, mirodeniile alea alea...Mai am si o memorie elefantica a miresmelor si o nevoie cretina de a asocia mirosurile cu starile, oamenii, clipele..

Aceste "metehne" cumulate au facut din mine o maaaaaaaaaaaaareeee consumatoare de parfumuri cam de cand ma stiu. Am avut o gramada, am iubit o gramada, lista mea cu "dorinte" parfumate e lunga de tot. Culmea e ca desi vorba lui Joice "sunt ca la Pokemoni, gotta have them all", iubirea cea mare o pastrez pentru cateva "sticlute" anume.

Asa...va avertizez.Top 10 parfumuri (greu mi-a foooost), vreo 5 sau 6 dorinte (iar greeeeeu a fost sa ma rezum) si inca o mica povestioara plus niste "cautari" in care poate ma puteti ajuta.

10. Fragile -Jean Paul Gaultier. Partea amuzanta e ca parfumul asta nici macar nu a fost propriu zis al meu. L-a primit mama, dar am abuzat de muuulte ori de sticluta pentru ca mi se parea ca mi se potriveste la fix. Am adorat sticluta si cutia lui. Bine, eu in general am o atractie nebuna pentru sticlele deosebite....

http://www.fragrantica.com/perfume/Jean-Paul-Gaultier/Fragile-434.html

9.J'adore by Dior. Cred ca parfumul asta e unul clasic, care se potriveste in multe ocazii, un parfum subtil care nu te "intoxica" cu forta lui.

http://www.fragrantica.com/perfume/Dior/J-adore-Eau-de-Parfume-210.html

8.Laura-Laura Biagiotti. Mirosea curat, fresh, aveam 16 ani si ma simteam matura si smechera cand il purtam. Nu stiu daca in clipa de fata m-as mai identifica cu el. Chiar daca e un "grown-ups perfume" pentru mine a ramas "teenage perfume".

http://www.fragrantica.com/perfume/Laura-Biagiotti/Laura-630.html

7.Allure-Channel. Primit prin clasa a 9-a. Probabil un pic cam mult pentru o pustoaica de 15 ani, dar l-am iubit si l-am mai avut si pe urma, cand m-am mai "copt".


http://www.fragrantica.com/perfume/Chanel/Allure-eau-de-parfum-176.html

6.Sensations Jilsander.Am tras de parfumul asta ca de sfintele moaste. Ma dadeam cu zgarcenie, oricum persista bine de tot. Nu mi l-am mai luat, dar cu siguranta daca nu ar fi atatea alte tentatii mi l-as dori din nou.



http://www.fragrantica.com/perfume/Jil-Sander/Sensations-622.html

5.Intram in topul 5, aici e aici. Rumeur 2 Rose-Lanvin.Este apa de parfum, din pacate nu prea persista dar miroase absolut superb. E parfumul perfect pentru primavara, sau cel putin asa mi se pare mie. Teoretic miroase a trandafiri, practic eu zic ca nu. Practic miroase a gradini proaspete dupa ploaie, in timp ce florile se usuca in soare...


http://www.fragrantica.com/perfume/Lanvin/Rumeur-2-Rose-2271.html

4.L'eau par Kenzo-Pe asta cred ca l-am avut de cel putin 5 ori si ultimele doua dati stiu sigur ca am detinut sticle de 100 ml. Yup!!Vara efectiv ma simteam dezbracata daca nu ma dadeam cu el. Multa lume ma recunostea dupa parfumul asta si mie imi placea. Ma leaga multe amintiri frumoase de el...


http://www.fragrantica.com/perfume/Kenzo/L-Eau-par-Kenzo-78.html

3.Ange ou Demon-Givenchy. Oh lalalalala. Am visat parfumul asta de cand l-am adulmecat prima oara. Intram, in Sephora de cate ori aveam ocazia si imi adulmecam incheietura ore in sir dupa aceea. Si mi l-am luat si l-am adorat pana la ultima picatura. Foarte probabil sa mi-l iau din nou la un moment dat.Mai la toamna asa ca oricum e un parfum care nu se preteaza la anotimpuri cu floricele si soare. E un parfum misterios, intoxicant asa cum spune si numele. E genul de parfum care suceste capul si zapaceste lumea.:))


http://www.fragrantica.com/perfume/Givenchy/Ange-ou-Demon-701.html

2.Armani Code-La fel ca la Ange ou Demon, am facut o obsesie pentru el, mi l-am luat o data si nu m-am mai saturat de el. Am mai avut de atunci vreo 2 sticlute:)Puternic, cu personalitate, sotul spune ca e un pic cam prea puternic. Dupa ce ma dau si cu un singur fas se plange ca e prea mult, dar dupa vreo doua treiore cine adulmeca in urma mea??:))


http://www.fragrantica.com/perfume/Giorgio-Armani/Armani-Code-for-Women-413.html

1.Aici mi-a fost simplu de tot. Parfumul meu semnatura. Niciodata tradat, oricate alte arome as incerca. Parfumul din care oricate sticlute as avea nu ma satur. Cel care e mereu acolo, care ma reprezinta, parfumul care e egal pentru cunoscutii mei cu Diana. Sensi by Giorgio Armani. Sa numar de cate ori l-am avut e imposibil. Pot sa spun doar ca de cate ori incep o sticla noua e dragoste redescoperita. Oricat de nasol m-as simti un pic de Sensi ma face sa redevin increzatoare pe loc. E un parfum oriental si desigur regulile spun sa nu porti asa ceva decat seara si cu siguranta doar in anotimpul rece.Eu spun fuck the rules si il port oricand pentru ca se muleaza perfect pe pielea mea.



http://www.fragrantica.com/perfume/Giorgio-Armani/Sensi-557.html


Wishlistul de parfumele...e cam neverending, la fel ca la makeup stuff. O sa incerc sa fiu totusi cu bun simt si sa va spun doar cateva. Nu neaparat in ordinea asta. Nu pot sa dau explicatii rationale pentrucare le vreau, nasul meu s-a indragostit de ele, mintea mi-a ramas acolo si asta e...

1.Van Cleef and Arpels -Feerie!!!!Parfumul e superb dar daca e sa fiu sincera suta la suta o sa recunosc ca ma fascineaza sticluta intr-un hal fara de hal!!Rar mi-a fost dat sa vad ceva mai frumos de atat. Costa o galagie de bani asa ca o sa il mai amanam o vreme.


http://www.fragrantica.com/perfume/Van-Cleef-Arpels/Feerie-4077.html

2.Lolita Lempicka...Nu cred ca ma pot opri la unul anume. Cam toate ma ucid olfactiv. Sa mai spun si aici de sticlute???=))



http://www.fragrantica.com/perfume/Lolita-Lempicka/Lolita-Lempicka-456.html
http://www.fragrantica.com/perfume/Lolita-Lempicka/Coral-Flower-3005.html

3. Nina Ricci-Nina. Sweet Nina. How I need thee:))

http://www.fragrantica.com/perfume/Nina-Ricci/Nina-147.html

4.Vera Wang Princess-orice fata are nevoie de o inima mov pe masuta de toaleta. Si de o coroana in miniatura pe o sticla de parfum. Si de un parfum care miroase ca Vera...:P


http://www.fragrantica.com/perfume/Vera-Wang/Princess-1596.html

5.Echo Woman Davidoff. Pe asta il snifai de ceva vreme. Ma mir ca nu l-am avut pana acum. Nu stiu ce m-a oprit. Mi se pare perfect pentru o noua idila olfactiva de vara. Ziua mea e in mai...poate vrea cineva sa imi faca un cadou:))


http://www.fragrantica.com/perfume/Davidoff/Echo-Woman-588.html

6.Versace Bright Crystal-Din nou nu am explicatii logice.Se pare ca tind spre sticlute extravagante, jewellry inspired si chestii roz:P


http://www.fragrantica.com/perfume/Versace/Bright-Crystal-632.html

Si ar mai fi...Flowerbomb (Viktor and Rolf), Eclat D'Arpege (Lanvin), Daisy (Marc Jacobs) plus inca vreo 547465465948 alte sticlute colorate si cu arome frumos mirositoare..Damn. I think I have a true problem. Probabil daca bugetul mi-ar permite-o as avea o colectie nesimtita!!

Culmea e ca postarea asta kilometrica e taman pe sufletul meu. Nu stiu cum sunt altii, dar eu cand simt in aer Kenzo imi amintesc de primul sarut cu hubby, de prima plimbare sub clar de luna (si nu, nu e figura de stil..). Cand ma dau cu Sensi ma gandesc la nopti lungi de povesti, la dimineti tremurand pe o banca prin parc, la nunta noastra..La mai multe chestii. Cam fiecare parfum imi trezeste o amintire sau imi inspira imagini atat de vii de parca le-as putea atinge doar intinzand mana.

Cu ocazia asta ati aflat si ca imi place sa bat campii mai mult decat las sa se observe in general.Daca cineva a citit tot merita premiul 1 cu coronita si niste bomboane pe deasupra (daca mai raman dupa ce ma satur eu:)))

Promit in viitorul apropiat o postare informativa despre niste parfumuri ieftine dar foarte faine. U'll love it I am sure!!Nu cautam toate sa ne mai "salvam" bugetul??

Pe curand...ma duc sa iau un antinevralgic ca mi-am iradiat creierii cu postarea asta!!

Share:

3 comentarii

  1. Vai, chiar e deosebita prima sticluta!<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Sensi e si parfumul meu preferat...Nu l-am avut inca in varianta full size, dar am avut o mostra destul de consistenta si de atunci am ramas cu gandul la el. E demential.... Imi place si Code, pe asta il am, l-am primit cadou. Se pare ca avem cam aceleasi gusturi la parfumele:). Bine, eu nu-s chiar atat de cunoscatoare in ceea ce priveste mirosurile, nu cred ca as putea sa descriu un parfum. Te pup:*

    RăspundețiȘtergere