luni, 24 ianuarie 2011

Weekendul asta


Am sarit postari de genul asta, am lepse, review-uri si alte cele restante dar am intrat iar intr-o stare de lene si nervi and I can't really be bothered to move my ass!!
Meah...asadar, spuneam ca.Weekendul asta:
-Am mancat muuuult prea multe dulciuri. Nesimtit de multe dulciuri. O sa ma fac cat o vaca!!
-Am citit mult si asta ma bucura. Mi-era dor de carti.
-Am schimbat-o pe pitica de 7823548234 randuri de hane pt ca parea foarte fericita daca putea sa galgaie afara un gat de lapte. New hobby I guess!!
-Am descoperit cateva legi cretine de ale lui Murphy. Prefer sa nu vorbesc despre.
-Am iesit din casa dupa circa hmmmzzz...sa tot fie vreo cateva saptamni. Yup, I am a social wreck!!
-Am descoperit ca mult prea multi oameni nu au ce face in weekend!!SAD!!
-M-am pensat dupa vreo luna.Yeah
-Mi-am facut unghiile dupa o pauza de o saptamana si ceva. Better than the previous right??
-M-am machiat dupa...nu stiu cat timp!!
-Am descoperit ca nu e o idee foate buna sa iti iei ugg-urile dupa ce a nins in Bucuresti. I mean ok, pe zapada faina nu te uzi si tin de cald DAAAAAR canalizarile sunt toate infundate si ca sa traversezi PE ORIUNDE trebuie sa ai o barca. Asa ca am ajuns acasa cam uda si injurand zdravan
-I did a bit of cosmetics related shopping.
-N-am dormit ca fii-mea a avut o "faza". Dar am recuperat noaptea trecuta cand a decis ca ar putea sa doarma chiar si zece ore. SOC!!
-Am injurat-o pe pediatra picei de am trecut-o Dunarea si am adus-o inapoi!Cred ca in curand o schimb ca imi da dureri de cap. Le dau mereu mai multe sanse oamenilor dar nu imi place sa fiu tratata ca o handicapata.
-Am colindat multe beauty blogs noi si vechi. My favourite treat!!
-Am fost destul de nervoasa overal si nu imi place chestia asta pt ca ma decisesem ca 2011 e un an zen. Yeah!!Fuckin wrong till now!!

Sper sa revin curand dar nu garantez nimic.

3 comentarii:

  1. Si eu am fost cam iritata weekend-ul asta! Cred ca si vremea e de vina. Vreau soare!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. hai k mie mi se pare ca revi pe drumul cel bun:)..daca ai mers si la shopping de cosmetice clar iti revi:X...

    cea mica o sa aiba noi si noi obiceiuri si nai ce face dkt sa te obisnuiesti cu ele:D..o sa-i treaca;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ziceam ca eu nu o sa imi iau Ugg-uri niciodata. Acum vreau si eu!:))))

    RăspundețiȘtergere