EOTD-doua ore si apoi s-a dus...

Azi dimineata ma simteam happy happy. Big mistake. Starile exacerbate de fericire nu sunt garantia unei zile bune atunci cand ai o pustoaica de 3 luni jumate (drace, aproape 4, cand trece timpul asta???!!) care a devenit cam maraita!
So in starea happy happy am creat un machiaj cu culori relativ turbatele. Arata dragut, eram mandra. Si a venit masa picei de la ora 11. Si crize si nervi si urlete. Si am reintrat in depresia mea zilnica si am bocit si s-a dus naibii machiajul. The end.



Share:

13 comentarii

  1. machiajul e foarte dragut,cat despre pitica,stai linistita se face ea mare si ai sa vezi ca o sa va bateti pe farduri ,a mea la 4 ani are propria ei colectie.te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. vai cat de fain e machiajul si ce bine iti sta :)
    picea s-ar putea sa fie maraita de la dintisori. e posibil sa inceapa s-o chinuie deja.
    te inteleg perfect. si eu am varsat muuulte lacrimi pentru o perioada maare de timp. o sa treaca si o sa vezi ca o sa fie din ce in ce mai greu. glumesc :) o sa fie bine! o sa incepeti si diversificarea si usor usor o sa se obisnuiasca si o sa inteleaga din ce in ce mai mult. eu si acum mai am parte de spectacole dramatice, dar asta e. e tare sclifosit dar oare n-are cu cine sa semene :D sunt mici si n-avem ce sa le facem. cresc ei si pe urma ce o sa ne dorim sa fie iar mici si sa ii tinem la piept ca sa le simtim mirosul lor specific atat de dulce

    RăspundețiȘtergere
  3. Machiajul este foarte frumos!
    Incearca sa nu te mai consumi atat de mult. Aminteste-ti mereu ca ai un copil frumos si sanatos! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Un make up reusit! Lasa ca se face pitica mai mare si nu iti va mai da asa mari batai de cap.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. off..rezista..trebuie sa o intelegi si pe ea ca e mica si neajutorata , si daca nu o ajuta mami atunci cine sa o faca:)...
    arata bine machiajul:)..este foarte vesel..
    o sa vina ea ziua in care vei avea machiaje intacte si vei arata din nou fresh si odihnita:*...

    RăspundețiȘtergere
  6. so..?sa mai fac un bebe sau nu?:))
    dragut machiajul:p

    RăspundețiȘtergere
  7. Gagica, e normal ce simti...Dar nu poti sa astepti sa treaca de la sine.. Tare bine ar fi daca ai face niste sedinte de terapie..

    Machiajul e lovely!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. .Woooooooooooooooooow fetele!!Love u all!!Va multumesc ca ma incurajati!!Sunt ok, dar na, mai am si eu down moments!!Ma gandesc ca si picea are down moments si e nasol cand ni se suprapun fazele astea:))Lasa ca ne facem noi mari!!Thanks to each and every one of you!!

    RăspundețiȘtergere
  9. awwww ce sweet ești în poză. Love the lipstick♥
    Dar... mă sperii ... vrei să zici că e atât de greu să ai un copilaș și că în fiecare zi plângi?! O_o
    cred că o să mă mai gândesc înainte de a spune iar că vreau copii :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Igua, saru-mana. Si mie imi place rujul. E nuanta 521 de la Flormar. Pitzi pink:P:P
    Daca as spune ca e cel mai simplu din lume sa ai bebe as minti. Nu e. Si culmea e ca a mea e cam monument de cumintenie.Deci daca "nimeresti" unul urlator ai pus-o:P:))Just joking. Nu plang in fiecare zi, dar crede-ma ca la un moment dat e obositor si frustrant si iti doresti cu disperare sa mai iesi din casa mai mult de juma de ora o ora la o saptamana.
    Eh, trec toate!!Cine o sa aiba fata mare si frumoasa??:))

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte frumos machiajul!
    lasa ca se face galusca mare si da iama in fardurile tale :))

    RăspundețiȘtergere
  12. O sa treci tu si de perioada asta Deena, ma gandesc ca e dificil. :)
    La toate ne vine randul la un moment dat. :*
    Machiajul e suuuuper!:*

    RăspundețiȘtergere