duminică, 9 ianuarie 2011

Weekendul asta




Mi-era dor de postarile astea:)
-Mi-am facut unghiile doar la o mana..la cealalta nu am mai apucat
-Am remarcat ca lumea tinde sa te priveasca ciudat daca te duci in supermarket cu unghiile facute doar la o mana:D
-Am incercat sa ucid din fasa un pui de raceala. Sper ca am reusit
-M-am "dat" pe bloguri beauty vechi si noi. Favourite entertainment!!
-Am vazut "Breakfast at Tiffany's" pentru a tnspea oara. Si am decretat pentru a tnspea oara ca Audrey e perfecta si vreau sa fiu ca ea cand ma fac mare!!
-Am descoperit ca Tom Cruise nu imi mai misca nici macar un muschi pe fata, daramite inima ca odinioara:))
-Mi-am facut curat in sertarul cu lenjerie...Some shopping needed ASAP!:))
-M-am apucat sa produc o tarta (asta de o vedeti in poza) cu cocos. Mi-am autosabotat rezolutia cu healthy eating. Tarta a iesit senzationalo-demential si eu am mancat nerusinat de multa.....Daca vreti si voi..nu mai am:D
-Am sarit in sus si in jos la primirea unui pachetel:)
-Mi-am cautat nuanta de fond de ten in 4 magazine si nu am gasit!!Bucurestiul prezinta avantaje din punctul asta de vedere
-N-am baut suficienta apa si pielea mea a decis sa se razbune stafidindu-se ca a unei babe de 80 de ani
-Am fost absolut socata de progresele facute de piticanie in cateva zile. Cred ca nu e asa departe ziua cand o sa alerg dupa ea prin casa. They grow up soooo fast!!
-Mi-am zambit in oglinda constatand ca tenul meu a inceput sa isi revina. Nu e inca la fel ca pe vremuri, but it's on its way!!
-M-am plimbat in pulover si colanti.Si cu botinele de primavara. Atat...Si mi-a fost caaaaaaaaaaaaaald!!Vremea a luat-o razna. Nu ca m-as plange...
-Am calcat 3 tone de hainute minuscule...dar asta fac zilnic, nu??:))
-Mi-am tras trei perechi de palme si am fost aproape sa bufnesc in plans: intr-o saptamana si un pic incepe sesiunea si eu nu am avut timp sa citesc un rand.Simt ca masterul meu e sortit unei amanari pana face pitica macar 3-4 ani. O sa incerc sa vad daca reusesc sa iau naibii macar un examen, dar din simularile pe care mi le-am dat bag seama ca un 3 e nota maxima:((

2 comentarii:

  1. - si eu iubesc Breakfast at tiffany's! dar inca nu l-am vazut de n ori...
    - in legatura cu tarta, dupa parerea mea, daca ti-ai facut-o tu acasa, esti safe. este inca healthy eating

    RăspundețiȘtergere
  2. Audrey is sooo dreamy!!:X:X:P
    Cat despre tarta da, e productie proprie in ograda casei:P Pe langa makeup ma mai relaxeaza gatitul. In special daca fac prajituri devin zen. Mai nasol e ca nu ma pot abtine si le si mananc:))

    RăspundețiȘtergere