Weekend-ul asta


Yeah meee!!

-Am descoperit inca o data ca deplasarile lungi pe distante medii sau mari cu bebe implica un portbagaj si o masina overflowing cu chestii. Daca va spun ca am stat pe un teanc de paturici bagate intr-o punga ma credeti??
-I-am cantat fii-mii muzica populara. Wrong move. Acum nu ii mai place nimic altceva=))
-M-am distrat cand hubby a spus ca pitica e foarte schimbata. Mie imi pare ca e fix la fel. Doar ceva mai activa si trecuta prin incercari crancene. A se vedea postarea anterioara.
-Am facut o baie luuuunga cu muuuulta spuma!!:X:XMultumesc pe aceasta cale familiei pentru babysitting:))
-M-am apucat de 15 chestii si am terminat 2. Ca de obicei.
-M-am suit pe cantar. Wrong move. Or maybe good move. Mdeaaaaah
-I-am multumit cerului ca hubby e the best handy guy ever. Dupa ce masina de spalat a facut toate ciudateniile posibile si imposibile, dupa ce am resetat-o de 10 ori si am bocit langa ea, a venit nenea, a pus-o duios cu cracii in sus, a mesterit la ea vreun sfert de ora. Si gata. Era pompa. RIIIIGHT!!!Why didn't I thought of that??
-M-am uitat la TLC. Mi-era dor. Daaaa stiu...semipatetic dar mie imi plac emisiunile lor. Majoritatea. Cand ma uit la Tv, ceea ce se intampla fff rar, ma uit pe TLC.
-Am inceput MAREA DIVERSIFICARE. Tot ce pot spune e:haine in plus de spalat, pitica strambacioasa, sucul de mere PATEAZA RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUU!!May God have mercy!Banuiesc ca viitorul arata cam ca in poza pusa la postarea asta...
-Am baut muuuuuuult ceai. Atat de mult incat m-am imprietenit cu o anumita incapere din baie pe care nu am mai vizitat-o asa des cam de cand eram gravida=))To much information here??Nooooo!!

Share:

3 comentarii

  1. si Damian e terminat dupa muzica populara :)) problema se pune ca el nu danseaza singur si trebuie sa dansam cu el in brate. daca nu se plictiseste si te opresti, incepe show-ul.
    vezi ca si sucul de morcov pateaza mai rau ca marul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Problema e ca ei nu ii place decat daca ii cant EU.Daca o dau pe altceva se incrunta. Dupa ce ca nu am voce mai cant si chestii de virtuozitate. Rade hub de mine de lesina.
    Daaa...stiu:(Sucul de morcov is next!!Si piureut de fructe si...Mdeah. Abia astept ziua cand o sa isi poata face singura un sandwich:))De fapt, cred ca nu. Probabil o sa ma simt batrana atunci:))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    eu am scapat de cantat. nu-i place :)) cand era mic incepea sa planga daca ii cantam :))

    RăspundețiȘtergere