Surprise surprise!!

Yup, it's lil' ol' me again. Am motive intemeiate de data asta.Ma rog..eu mereu am motive intemeiate:))

Saptamana trecuta i-am facut vaccinul de 4 luni picei. Ce a urmat in seara aceea a fost horror. Febra 39.5, vomitat non-stop, convulsii, eu la telefon cu pediatra pana la 11 noaptea si apoi cand isi revenise treaza fiecare minutel sa verific sa nu creasca iar temperatura...Au urmat vreo 3 zile urate, de maraieli si stres care treceau numai in brate la mami. Asadar nu am avut nici timp nici chef de blog desi lista mea cu "ce am de scris" se tot lungeste zi dupa zi.

Sper sa apuc astazi sa postez "Weekend-ul asta"(desi n-a fost mare lucru si poate inca ceva. Cert e ca am multa treaba pe aici ca ne-am intors "acasa" dupa 2 saptamani la Bucuresti si va dati seama cam cu ce ma confrunt. Ehhh macar a reinceput sa doarma noaptea, am dormit si eu cat de cat asa ca pot sa "lupt" la capacitate aproape maxima!

Si acum tanananana lazy bones...adica moi va face un anunt in premiera in direct, in reluare si inregistrat:)). Eu care imi neglijez si asta una bucata blog am in plan sa incep zilele astea inca unul. Si anume unul "cu de toate" ca la piata. Cu tips and tricks de intretinere a casei, cu cooking and stuff, cu ramble-uri nesfarsite despre orice, cu mai mult kiddy stuff. Realizez ca target-ul acelui blog va fi mult diferit de cel de aici, dar nah, eu v-am spus ca nu se stie, poate vreti portie dubla de aberatii si v-ati saturat de cosmetics.Asadar stati pe receptie. It's coming it's coming....

No picture for this, sorryyyyyyy:*:*:

Share:

5 comentarii

  1. eeee...abea astept, mai ales daca e cooking and kiddy stuff :D

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau pentru bebelina :( bine ca a trecut. noi am avut noroc si nu a facut niciodata nici macar febra la vaccin. l-ai facut pe cel de stat sau l-ai cumparat?
    abia astept noul blog. spor la treaba! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur fetele ca suna ok ideea mea:)!!Ma incurajeaza ca imi spune cineva ca e de bine:)

    Anca, cel cumparat l-am facut.Si la 2 luni si acum si tot cu alea continuam. Bine ca a trecut. Ea a facut febra si la cel de doua luni, dar muuuuuult mai putin. Sper la 6 luni sa nu fie si mai rau ca deja cred ca nu mai fac fata.Si asa de abia am linistit-o si am "dres-o".

    RăspundețiȘtergere
  4. si noi tot pe cel de cumparat i l-am facut de fiecare data la recomandarea dr-ului. ar fi reactii adverse minore comparativ cu cel de la stat. imi pare rau ca s-a intamplat asa. poate la cel de 6 luni n-o sa mai fie probleme.

    RăspundețiȘtergere