luni, 10 ianuarie 2011

EOTD-Life in Pink and Grey:P







Azi dimineata cu ochii carpiti de somn am umplut mini stomacelul inamicei si am purces la reconstructie faciala!!Avand in vedere ca am avut la un moment dat o fixatie pe bright pink cu negru, m-am gandit sa prestez o variatiune pe aceasta tema, dar sa las look-ul ceva mai soft ca sa nu imi speriu puradica si barbatul din dotare (yup, I'm still not going anywhere, dar eu tot ma spoiesc!!). Si a iesit aceasta chestie. Observati ca am plasat culorile un pic altfel decat de obicei. Eu zic ca arata onorabil pentru un machiaj facut la 7 si un pic pe semi intuneric si semi adormita:))

7 comentarii:

  1. Cat de frumoasa e nuanta de roz si ce reusit e machiajul! Imi place si cum iti vine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragutza combinatia, imi place efectul glittery, fara a fi incarcat!

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de reusit e machiajul! de unde ai rozul ala atat de fruuumos?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea merci. E unul din multele rozuri din paleta 120

    RăspundețiȘtergere