joi, 16 februarie 2012

Rujul tau cum arata??

Am gasit articolul asta si mi s-a parut interesant. Nu stiu cat de veridice sunt descrierile, dar culmea e ca la mine s-a cam nimerit.

Spre exemplificare va arat rujul cel mai folosit lately pentru ca se vede destul de bine forma.



Sharp angled box curved tip

Creative

Enthusiastic, energetic

Talkative

Loves attention

Falls in love easily

Helpful




Pe mine mereu m-a fascinat cum arata rujurile prietenelor dupa o anumita perioada de timp. Si culmea e ca mereu ma intreb CUM pot sa le "modeleze" asa. Unele forme mi se par de-a dreptul ilogice, jur:)) Mama mea modeleaza toate rujurile facandu-le varf pe mijloc, am o prietena care le face perfect plate (I find it fascinating, nu stiu cum reuseste si cred ca daca o intreb nici ea nu stie exact)..I saw it all in my life!!

Asadar, rujul vostru cum arata dupa ce e zdravan folosit??

6 comentarii:

  1. Foarte interesant articolul!
    Rujul meu cel mai folosit este in forma Flat top concave :P .

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum multi-multi ani, cand eram pustoaica si nici macar nu foloseam altceva decat strugurel, gasisem si eu un articol similar intr-o revista (Cool Girl sau ceva similar). Si de atunci ma tot gandesc la asta.

    Eu sunt fascinata de faptul ca probabil testul asta confirma ca sunt usor schizoida :)) Rujurile mele iau fie forma prezentata de tine, fie "Sharp angle tip", iar balsamul de buze colorat intotdeuna ajunge concav - "Flat top concave".

    Dar desi nu e a buna, m-a distrat enorm postarea aceasta! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu cum le face mama ta, ptr ca si eu fac la fel :)) Balsamul meu de buze zici ca-i prezervativ la forma. Pur si simplu ma dau cu el cu gura inchisa.

    RăspundețiȘtergere
  4. ;)) Foarte tar articolul!
    Rujurile mele au toate o forma oblica si aproximativ plata...
    Sincer nu ma gandisem la asta pana acum.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Bioana si mie mi s-a parut haios si de aceea am zis sa il impartasesc cu voi.

    Monica, to funny!:))Corect, la balsamul de buze nici eu nu schimb forma. Si cum majoritatea sunt plate, plate raman. Dar rujurile fara exceptie ajung ca cel din imagine. Indiferent cum arata la inceput.

    Anca=))Cum ma??Cu gura inchisa???Now that's weird to me!!

    Alexandra eu ma tot gandeam la asta..Ma bantuia problema de multa vreme!!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) si eu m am intrebat acelasi lucru mereu! La mine, toate rujurile devin plate desi ma chinui sa le formez piramidal, e absolut ciudat!

    RăspundețiȘtergere