marți, 21 februarie 2012

Thank u Stella!!

Daca nu o cunoasteti pe Stella inseamna ca ati trait sub o piatra pana acum. Eu ii urmaresc blogul inca de cand a aparut si in fiecare zi cand posteaza ma simt incurajata. Ma minunez intruna de cata pofta de viata are, de cat optimism emana si nici nu mai spun de bunul ei gust. Fara sa exagerez e un model pentru mine si sper din suflet sa pot fi si eu asa cand voi avea varsta ei!!Pana una alta desi buletinele spun altceva ea pare mai tanara ca mine si ca stil vestimentar si ca tonus!!

Va dati seama cat am fost de incantata sa castig un giveaway organizat de ea duminica seara pe pagina de Facebook. La modul propriu saream in sus si in jos!!Mai ales ca ochisem ojele alea si suspinam cu tristete:))

Azi am intrat in posesia coletului.Mi-a inseninat ziua. O sa va dau mai multe detalii despre produse dupa ce le incerc. Momentan va las cu cateva poze ca sa ma invidiati:P

Atat de girly ambalate:X



Goodieeees!!:X



Iti multumesc inca o data draga mea!:)

11 comentarii:

  1. Felicitari! Si eu o admir foarte tare pe doamna Stella si ii citesc cu drag blogul!

    Sa folosesti cu placere toate premiile primite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt total de acord cu ce ai in spus in prima parte! Acelasi lucru l-am remarcat si eu la ea.
    Bravo, sa te bucuri de produse!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cute goodies! Si Stella, o doamna ca mereu:) Daca mai ai chef de ceva produse Essence, te invit la mine pe blog: http://aliceinthegreencity.blogspot.com/2012/02/my-very-first-giveaway-essence-si.html

    RăspundețiȘtergere
  4. draga mea! eu iti multumesc din suflet! te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos, sa le folosesti cu placere.. poti sa faci un review la rimel? saru`mana mult

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu multa placere! Stela e o draguta!

    RăspundețiȘtergere