marți, 1 octombrie 2013

Farmasi True Color Lipsticks - review

Daca saptamana trecuta v-am povestit despre rujurile Lip Maximizer de la Farmasi, azi va voi spune cate ceva despre rujurile True Color de la aceeasi firma.



Am nuantele 05 si 20 . Sunt o gramada de nuante in aceasta  gama si eu ma pregatesc sa mai pun mana pe cateva. Din pacate nu se gasesc toate online dar in functie de cat noroc aveti la standuri puteti sa dati de o varietate mai mare sau mai mica. Oricum la pretul de 10-14 lei eu va recomand calduros sa luati macar unul. Hmmm, intai trebuia sa fac review si abia apoi sa va dezvalui ca sunt faine, nu? Ehh..ma stiti pe mine!!Niciodata nu fac lucrurile in ordinea corecta!:))

Ambalajul e tot negru, de plastic lucios dar imi pare cumva "mai sensibil" decat cel de la rujurile Lip Maximizer. Dovada ca desi le am de mai putin timp acestea sunt mai zgariate si scrisul de pe ele s-a cam dus. Imi place in schimb inelusul acela argintiu care da o nota interesanta. 




Nuanta 05 e un persiciu foarte deschis, pastelat. Si pe buze se prezinta la fel ca in swatch-ul de pe mana. E opac si cremos, se intinde uniform. Cu nuanta aceasta patesc iar vesnica mea problema cu adunatul inestetic in santurile buzelor. Dar problema o remediez aplicandu-l mai "cu masura" si estompandu-l putin. Oricum daca il pun pe buze la intensitate maxima par putin moarta cu nuanta asta!:))

Mirosul rujurilor din aceasta gama e acelasi miros vanilat despre care va vorbeam si data trecuta, dar cumva parca nu la fel de intens ca la Lip Maximizer. 

Nu rezista foarte mult pe buze fiind atat de cremos dar pentru mine nu pot sa spun ca asta e neaparat o problema. Cand se estompeaza nu lasa urme inestetice si nici nu raman cu buzele uscate cand se termina ziua. 

Nuanta 20 e pentru mine ceea ce as numi un "nude de toamna". Adica neutru dar cu ceva mai multa tenta maronie (caramizie). Nu maroniul ala batranesc insa. Detest tenta aia de culoare care face buzele sa para manjite cu Faringosept!:))You are very welcome for the walk down memory lane!:P E un ruj la care apelez frecvent zilele astea pentru ca il pot aplica fara oglinda si fara sa stau prea mult pe ganduri. Nu ma face sa par spalacita si lesinata cum ar face-o un nude mai deschis. 





In swatch din metode necunoscute mie ambele rujuri par ca au sclipici. Nu stiu zau de unde a rasarit pentru ca pana la poza asta eu nu am zarit vreodata pic de ceva sidefat in ele. And I like it that way. Asa ca daca la fel ca mine preferati rujurile cu finish cremos si nu pe cele sidefate, fear not!:))

Duceti-va si luati macar unul in nuanta favorita si o sa vedeti ca il veti purta foarte des si o sa imi multumiti pentru ca v-am indemnat sa le testati!:)

Ati testat rujuri din aceasta gama?Ce nuante aveti??Sauuuu ce nuante ati vrea sa va luati?:)


15 comentarii:

  1. Trebuie sa incerc si eu aceste rujuri.
    Prea mult le lauzi. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Musai e sa le incerci. Prima data facei un swatch cand ma vizitezi si pe urma te infigi in site-ul Farmasi!:)

      Ștergere
  2. dragute nuantele mie imi plac mult produsele farmasi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, au produse foarte faine!Eu zau ca sunt fan!

      Ștergere
  3. Ce pretty sunt!! Me like :D Si iti stau foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :d N-ai nici un ruj Farmasi inca??DE NEIERTAT!:))

      Ștergere
  4. Te rog frumos si din suflet sa nu ma tentezi, daaa? :)) Deja mi-ai facut-o de dimineata cu rujurile alea. Saptamana viitoare le comand :)) Ma imbolnavesc daca nu le iau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, le iei si pe urma imi povestesti si mie. Astea sunt si ele foarte faine dar nu atat de longlasting cum cauti tu!

      Ștergere
  5. frumoase nuantele, arata bine pe buze :)

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. oh god, sunt superbe <3
    gata... cu prima ocazie fac prapad la standul farmasi :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac!Musai sa ma anunti ce ti-ai luat dupa ce devalizezi standul Farmasi!

      Ștergere
  7. Iti sed bine amandoua. Desi din poza as fi mers cu primul, din descriere al doilea sa fie.
    Eu am un rosu turbat din aceasta gama, singurul ruj rosu pe care-l am. L-am luat tintit, e bun si suficient de ieftin cat sa nu-mi para rau ca nu-l port des. La mine dungile inestetice se fac de la orice ruj.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc multumesc! Rosu!Cu rosul nu dai gres niciodata! Ia sa il porti tu mai des ca pot baga mana in foc ca iti sta foarte bine!:) La mine nu orice ruj face dungi dar unele...ehhh..let's just say it's not a pretty sight after a couple hours!

      Ștergere
  8. Gama coloristică este într-adevăr bogată. Sunt mulțumită de ceea ce văd :)
    Frumoase nuanțele alese de tine !
    Eu chiar astăzi i-am realizat un swatch pe blog nuanței 04.
    Să folosești în continuare rujurile cu drag !

    RăspundețiȘtergere