Cam cati bani as cheltui eu pe Aoro



De cand am descoperit Aoro.ro singurul lucru care imi trece prin cap ori de cate ori ma plimb pe site e asta: numai bani sa fie! Si adevarul  e ca fiind complet sincera voi admite ca iti trebuie finante mai putine decat in parfumeriile de lux de la noi. E genul de site care iti starneste 100 de pofte mai mult sau mai putin vinovate si care te face sa fi de-a dreptul reticent la pretul accesibil fata de medie al produselor.

Am avut cateva tentative de a comanda la ei diverse parfumuri dar toate s-au sfarsit intr-o factura prea mare si urgenta sau in alte cheltuieli neprevazute. Asadar nu va pot spune INCA nimic din experienta proprie. Am insa destule prietene care au luat de-a lungul vremii sticlute colorate de la ei si s-au jurat ca au fost multumite. 

Dupa o seara lunga de analizat fiecare sectiune am decretat: oamenii astia vor sa ma ucida cu zile! Pe langa faptul ca am gasit niste parfumuri pe care le cautam de ceva vreme si nu le-am gasit nicaieri altundeva,  au produse de ingrijire high end pentru par, ten si corp la care aproape ca se poate incumeta si un om normal, nu doar unul cu salariu peste medie. De  partea de make-up refuz sa vorbesc deocamdata de teama ca o sa pierd si ultima urma de ratiune pe care o mai am si o sa dau banii de intretinere pe cele cateva minunatii bifate ca must have pe lista.


Ceea ce mi se pare interesant mie este ca veti gasi la ei un mix de produse low end (gen Avon, Nivea and co), drugstore (L’oreal, Rimmel) si high end (Clinique, Dior, Lancome si nu numai). Vorba cantecului “avem di tati”! Si pentru toti. Daca partea de low end si drugstore pe mine nu ma tenteaza pentru ca in zona mea marcile respective imi sunt usor accesibile, recunosc ca produsele de lux scot la suprafata femeia vanitoasa din mine, ridicand niste standarde pe care nici nu stiam ca le am.

Cu parfumurile eu duc “lupta grea” de cand aveam vreo 12 ani. O relatie indelungata. Mama m-a initiat in lumea parfumurilor “adevarate” si recunosc ca asta mi-a imprimat o doza de snobism in alegerile pe care le-am facut de-a lungul timpului. De altfel singura zona unde nu imi prea place sa fac concesii. Si cum un parfum bun imi poate schimba starea, imi poate transforma ziua si poate sa imi marcheze olfactiv o intreaga perioada din viata, lasand amintiri de nesters, recunosc ca acord atentie deosebita acestui aspect. Asa ca sa nu va fie de mirare ca am analizat bine oferta de pe site, facandu-mi liste. Pentru ca ma cunoasteti deja. Nu imi place sa dau bani aiurea pe ceva ce pot gasi in alta parte la aceeasi calitate si la un pret mai mic. 

Dezbat inca in sinea mea care sa fie prima achizitie. Pentru ca asta e o alta trasatura de a mea. Ma gandesc prea mult la fiecare alegere pe care o fac, fie ea si una nu atat de importanta. Lumea zice ca sunt putin nebuna, dar eu ignor orice insinuari rautacioase. Pana la urma un parfum sau un produs cosmetic  sunt treaba importanta si cu mare raspundere, nu?


Mai mult ca sigur insa o sa ajung la produsele de machiaj Artdeco, care imi fac cu ochiul de multa vreme si o sa iau curand parfumul Aigner Visit for Women pentru ca mi-a soptit o randunica o poveste cum ca el ar fi dupe-ul perfect pentru dragul meu parfum semnatura Sensi, pe care desteptii l-au scos de pe piata! In clipa in care il voi avea va spun toata povestea. Asadar, ia spuneti dragii babei, ati cumparat ceva de pe Aoro au ba? Ati fost incantati sau nu de experienta? Ce v-ati luat?:))


Share:

26 comentarii

  1. Eu am cumparat un parfum pt prietenul meu, pe care l-am mirosit intr-o parfumerie si mi-a placut, dar ar fi fost prea scump acolo. pe aoro am dat putin si au fost foarte profesionisti si rapizi in livrare. parfumul este intens si placut. mi-am comandat tot atunci niste mostre de parfumuri pt mine si toate au mirosul ala "greu", de parfum bun. eu chiar mi-as mai cumpara de la ei, mai ales ca au produse pe care nu le gasesti asa usor in magazin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc ca preturile mai mici decat in parfumerii ma atrag extrem de tare. Pe cine nu ar atrage. Dupa cum am zis si in articol am vreo cateva prietene care si-au luat parfumuri de la ei si niciuna din ele nu a intampinat probleme, ba dimpotriva. Am vazut si pareri nu foarte favorabile si vad si aici in comentarii destule, dar eu una pana nu testez singura nu ma las!:))

      Ștergere
    2. Oricum, parerile sunt fooooooooarte impartite in ceea ce priveste site-ul asta. sunt zeci de forumuri si discutii :). dar cred ca fiecare cu norocul lui, cum nimereste :)

      Ștergere
  2. Eu ti-am zis, dar mai zic si aici. Parfumul meu Si Lolita miroase a alcool ieftin dupa 1 an si nu a persistat niciodata mai mult de 3-4 ore, desi mostra care m-a facut sa ma indragostesc de el ma tinea toata ziua, dintr-o singura mini pulverizare, de ma miroseam si seara la culcare. Eu nu ma pricep la parfumuri, banuiesc ca au si parfumuri originale, dar zau ca nu m-as mai risca a doua oara. Acum am un parfum care miroase a parfum ieftin, fata de mireasma delicata care m-a cucerit, pe care am dat 1 milion, cand puteam sa mai pun inca pe atata si il luam din Douglas. Ceea ce se va intampla, in viitorul indepartat. Deci m-am lecuit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu ca mi-ai zis si chiar nu ignor experienta ta, dar e posibil sa mai fie cazuri izolate. Trei prietene si-au luat de la ei parfumuri (si nu doar cate unul) si au fost super multumita. Una din ele si-a cumparat Armani Code, pe care eu il aveam luat din parfumerie si nu era absolut nici o diferenta. Te cred ca dupa ce ai patit asa ceva nu ai mai risca si imi pare rau ca ai avut genul asta de experienta.

      Ștergere
  3. N-as lua de pe aoro nici sa mi le dea de pomana. Am surse destul de bune care mi-au zis multe chestii. Bineinteles, nu se aplica pe toate produsele lor insa nu vreau sa risc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Din pacate chestii eu am auzit si despre "case mai mari", gen Sephora si Ina Center. Uneori nu stii ce sa crezi...

      Ștergere
  4. si eu sunt fan aoro :D am luat de la ei parfumul acesta http://www.aoro.ro/chopard/wish-eau-de-parfum-pentru-femei/ si acesta http://www.aoro.ro/calvin-klein/eternity-eau-de-parfum-pentru-femei/ miros absolut superb si persista pe piele in jur de 12 ore iar pe haine si dupa spalare,si acum imi pun comanda de cel pe care la-i prezentat tu :P
    sarbatori luminate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca mi-l comand de ziua mea pe Visit. Daca nu cumva pana atunci mi se schimba dorintele. Ceea ce la femei nu e nemaiauzit!:))

      Ștergere
  5. Stii cum se spune: when it's too good to be true...it probably is. Aoro vinde fake-uri, asta e realitatea. Si da, spun din propria experienta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu ca asa se spune, dar faptul ca am atatea persoane in jur care si-au luat parfumuri de la ei si au fost multumite ma determina sa vreau sa incerc. Si nu erau fete care sa nu aiba habar de diferenta dintre un parfum autentic si unul contrafacut. Nu zic ca nu e posibil sa existe si incidente neplacute, dar...

      Ștergere
    2. Eu comand de 3 ani de aoro si nu am avut probleme, plus ca am vazut ca au si retur.

      Ștergere
  6. Eu am un parfum original de la ei și unul fake, din păcate. Nu am găsit codul său în baza de date online a firmei respective. Că tot zicea Joice de Si Lolita, eu îl am comandat din afară și miroase excelent. Și este și foarte persistent, ceva în genul parfumurilor Th. Mugler. Nu scapi de el nici moartă :))
    Cu toate acestea am luat și câteva produse cosmetice de la ei (de curățare a feței) și nu am avut probleme. Cred că mai amestecă și fake-uri printre originale ori, cine știe, or fi și ei păcăliți la rândul lor de către furnizori. Până și-n parfumerii se întâmplă asta, așa că eu una nu i-aș judeca.În cel mai rău caz, vezi că e ceva în neregulă și returnezi produsul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu le am cu parfumurile, dar am avut o mostra de Si Lolita si stiu ca e foarte persistent parfumul. Sunt dezamagita. Acum ma dau cu cate 3 pufuri ca sa ma tina jumatate de zi si il vad cum se topeste din sticla si parca tot imi pare rau de el :))

      Ștergere
    2. Aurora, s-ar putea sa se intample si ce spui tu. Si e foarte adevarat ce spui despre parfumerii, eu cunosc un "caz" din Ina Center cu un Cinema de la YSL care s-a dovedit a fi un fel de spray de gandaci diluat cu apa. Si era la pret intreg, in mare magazin mare. Tentatia pentru mine e cam mare!:))

      Ștergere
  7. Sincera sa fiu, m-as aventura. Atat la cosmetice, cat si la parfumuri.
    Am auzit ca foarte multe persoane suunt multumite de produsele pe care le-au achizitionat de la ei asa ca as incepe cu un ...Amor, Amor pentru a face o comparatie cu cel pe care il am eu si daca totul decurge bine as continua comparaturile. Daca nu ...stop, retur si rusiniiica. ;))
    Bine, mi-ar placea mie mult mai multe dar la makeup, vorba ta ... refuz sa "ochesc" ceva. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-as aventura. Si stii cum e, un client multumit se intoarce, unul nemultumit duce vorba mai departe si mai pierzi si alti potentiali, asa ca eu tind sa cred ca totusi incercarea de a multumi clientii este una reala.

      Ștergere
  8. Eu cumpar d emult timp parfumuri de pe aoro si de fiecare data le-am verificat codurile pe site-uri..si da, sunt originale.Si ca sa iti dau un exemplu..ultima data am comandat Jadore de la Dior...am avut mari emotii in privinta lui, cum a ajuns am verificat codul si este original .Deci bravo Aoro :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite, inca cineva multumit. Ma bucur sa aud asta! Parerile sunt impartite dar balanta inclina spre atentat la portofel!:)) J'adore e un parfum care imi place foarte mult dar..nu pe mine din pacate. Pe mama il ador, am o prietena care il foloseste si e divin. Pe mine e prea "de cucoana"

      Ștergere
  9. Buna!Eu mi-am comandat,asa in timp de cativa ani,mai multe creme de la ei,cateva parfumuri si niste tratamente de par.Tratamentele de par au fost minunate,la preturi bune si nu cred ca le gaseam altundeva.Cremele au fost in regula,cu exceptia celei de la Vichy.Nu stiu daca e ea proasta sau era fake/expirata/ceva...Dintre parfumuri cam toate au fost bune,cu exceptia unui Bvlgari,care nu tinea deloc.Mirosea cum trebuie dar mirosul ramanea cam 2 ore pe piele.
    Am aceeasi parere ca si Aurora,ori mai baga si chestii fake,ori mai sunt si ei pacaliti...Eu am patit asta si in Kendra asa ca...
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca la mine parfumurile Bulgari nu rezista mult pe piele. Si am avut trei, toate luate din parfumerii cu state vechi. Nu erau fake, stiu sigur pentru ca imparteam sticlele si cu mama si pe ea parfumurile alea rezistau. Pe mine...dispareau la fel de iute ca un Avon. Nu stiu daca era combinatia cu ph-ul meu sau ce se intampla acolo dar efectiv nu persistau.

      Ștergere
  10. Am dat cateva comenzi pe aoro.ro....cred ca aproximativ 5-6 comenzi, ceva de genul. In aceste comenzi au fost incluse si cateva parfumuri atat pentru mine cat si pentru iubitul meu :). Din cunostiintele pe care le am despre parfumuri si prin prisma diverselor teste la care le-am supus pot spune ca sunt originale. Am mai citit si eu pareri negative....insa nu ma pot afirma. Din punctul meu de vedere sunt excelenti....promti si produse de calitate.
    Cosmetice si produse de ingrijire am comandat destul de mult si la fel, am fost mereu incantata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu pot sa afirm nimic pana nu incerc pe propria piele. Pe de alta parte in jurul meu am auzit mai multe persoane multumite decat nemultumite.

      Ștergere
  11. Eu doar pe aoro imi gasesc parfumul preferat, asa ca nu am de ales. L-am avut si cumparat din SUA si este identic.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-am comandat de cateva ori pe Aoro si doar parfumuri, primele au fost ok ca persistenta si miros, dar cel primit acum o saptamana (Nalrciso Rodriquez for her) este un fake nici macar reusit. In cutie erau resturi de la slefuirea capacului, mirosul vag asemanator cu ce stiam eu, in concluzie am pierdut 2 milioane, cand puteam sa-l iau frumusel in rate din magazinele de profil, Asa s-a terminat "colaborarea" mea cu Aoro. Stiu ca preturile sun tentante, dar prefer sa -mi iau doar 2 pe an si sa stiu ca persista.

    RăspundețiȘtergere
  13. Un parfum la care nu pot renunta. Il folosesc de cativa ani si totusi parerea mea a ramas aceeasi; e un parfum care ma reprezinta.

    RăspundețiȘtergere