marți, 29 aprilie 2014

The Liebster Award



Zilele trecute Adina mi-a pasat un tag simpatic. Sau nu, pardon, nu e tag, e un premiu cu reguli fun included. Am vrut sa il fac inca de sambata dar life happened si n-am mai apucat. Acum insa nu mai scapa.

In primul rand trebuie sa spun 11 lucruri despre mine. Treaba asta se va dovedi mai dificila decat ati crede pentru ca am facut multe tag-uri de-a lungul vremii si v-am cam spus de toate. Raman fara material aici! Daca cumva ma repet acum, scuze, nu mai tin exact minte ce v-am impartasit inainte.


1.Nu mi-as fi imaginat vreodata ca o sa port bijuterii din alt metal decat argint si sunt surprinsa sa descopar ca in ultimii ani tot ce e "auriu" ma atrage mai tare.
2.Cand ne-am intalnit prima data sotul meu era decis sa ma arunce intr-o piscina fapt care ar fi dus la moartea mea prematura pentru ca nu stiu sa inot. Am urlat din toti rarunchii dar nu ma credea. In cele din urma am scapat. Sa imi aminteasca cineva de ce l-am luat de barbat?:))
3.Prima calatorie in afara tarii s-a produs in Anglia, cu mama, cand aveam vreo 12 ani. Cred ca a fost cea mai misto excursie a vietii mele de pana acum si cu siguranta vreau sa revad locurile alea intr-o buna zi.
4.Am dormit cu o jucarie de plus pana pe la 18 ani. Guilty!
5.Pana la 20 de ani am scris in jurnale. Pe parcursul a vreo...9 ani cel putin. Majoritatea inca le mai am dar am renuntat la obiceiul asta pentru ca devenise cam compromitator!
6.Sunt un pic ciudata cand vine vorba de...facut liste. Listele sunt viata mea. Lista de sarcini zilnice, lista de cumparaturi, lista meniului de saptamana urmatoare, lista cu ce iau la mine cand plec intr-o excursie, lista cu ce vreau sa citesc, unde vreau sa merg, ce vreau sa....v-ati prins. Am o problema!
7.Detest sa sterg praful. DETEST! Probabil e activitatea care ma scoate cel mai tare din sarite.
8.Ma relaxeaza coloratul. Daca mai aveati dubii ca sunt intreaga la minte, aveti acum confirmarea. Nu sunt. Scuza perfecta e cand ai un copil mic, pentru ca poti colora cot la cot cu el. Recunosc insa public si usor jenata ca mai colorez uneori si singura. Imi goleste creierul de ganduri si ma linisteste.
9.Am inceput sa gatesc mai serios si pe cont propriu la 16 ani, in vara cand mama a stat multe zile in spital cu bunica mea. Avand in vedere ca tata pleca dimineata foarte devreme la munca si venea foarte tarziu optiuni nu prea aveam: puteam sa mor de foame, sa mananc numai sandwichuri si cartofi prajiti sau sa pun mana sa fac ceva. Nu stiu sa va zic daca imi iesea din prima dar incercam si eu.
10.Tunsul baieteste de la par pana la mijloc a fost cel mai drastic lucru pe care l-am facut legat de infatisarea mea si culmea, n-am stat sa ma gandesc prea mult. Am actionat sub impulsul de moment. Si a fost super!
11.Imi doresc de ani de zile un tatuaj dar cumva nu sunt convinsa ca e cea mai buna idee. 

Si acum, intrebarile Adinei.

Facebook, Instagram, Twitter – ce preferi?
 Grea decizie. Intre FB si Instagram ca Twitter nu am si nici nu intentionez. Cred ca o sa spun Instagram totusi. E mai putina drama si sunt mai multe poze faine!:))

 Cum ti-ar fi placut sa te numesti cand erai copil?
Spre deosebire de alte persoane eu am fost convinsa mereu ca numele meu mi se potriveste manusa si serios ca nu as fi vrut sa ma cheme altfel.

Cum arata perechea preferata de pantofi?
Perechea preferata de pantofi sunt niste botine negre de inspiratie Jeffrey Campbell Lita pe care le-ati tot vazut pe blog in diverse outfituri.

Rochii lungi sau scurte?
 Nici prea prea nici foarte foarte!:)) Nu pot sa spun ca ma dau in vant dupa rochiile care ofera acces vizual la lenjerie intima dar nici lungi pana in pamant nu port chiar des. Undeva intre. Lungimea de rochie care ma avantajeaza (zic eu) e deasupra genunchiului cu o palma.

Ce urai sa mananci in copilarie?
Ar fi mai multe chestii. Si gusturile nu mi s-au schimbat prea mult. Stiu sigur ca detestam sa beau lapte si ma obliga bunica si imi venea sa vars. Nici in zilele noastre nu ma ating de lapte. 

Pe ce parte a patului dormi de obicei?
 Intotdeauana la margine daca patul e lipt de perete. Daca e un pat de mijloc, dorm mereu pe partea dreapta. Nu ma intrebati de ce si cum. Habar nu am. Dar asa fac de fiecare data.


Ce consideri vital sa nu uiti cand faci bagajele?
 Incarcatorul de la telefon si bani. In rest, Dumnezeu cu mila.

Care trei alimente pot fi gasite oricand in frigiderul tau?
 Iaurt, banane, branza. (Si lapte dar ala e al fii-mi). Fara aceste trei chestii esentiale nu se poate trai la noi in casa!

Pe ce ai da 100 lei: o crema sau o geanta?
 Pot sa fiu oribila si sa imi arat adevarata fata?:)) Pe niciuna:P Bine bine fie, pe geanta. Imi cumpar una la un an asa ca might as well buy an ok one. Curand insa cred ca o sa incep sa investesc in skincare ca simt nevoia.

Cum iesi din starile de amorteala de pe blog, cand n-ai mai scris demult si nu iti e la indemana sa te reapuci?
Ies foarte greu din starile de amorteala. Mi-e foarte greu sa ma mobilizez si daca am o perioada aglomerata sau obositoare in viata de zi cu zi, blogul e primul care e lasat deoparte. Ca sa ma "resetez" caut o idee de articol pe care as fi vrut sa il scriu de multa vreme si care cred ca ar fi interesant. Sau fac o postare din preferatele mele: empties, haul, weekend, what I ate. Astea ma fac sa vreau iar sa scriu pe blog.
 
Ce ai purtat azi?
O pereche de blugi negri, pulover bej cu inima pe piept, bocanci bleumarin, cercei floare de argint cu zirconiu, um machiaj verde dramatic cum nu mai purtasem de mult ziua si trei pufuri de Lolita Lempicka Fleur de Corail.

In mod normal trebuia sa pun si eu 11 intrebari si sa il pasez mai departe. Invit insa oricare dintre fetele care doresc sa il preia, pastrand intrebarile Adinei, care mie mi-au placut.

Gasiti ceva asemanari cu mine?

Ne citim maine cu What I ate Wednesday!

15 comentarii:

  1. Ce mi-a placut aia cu coloratul, poate ar trebui sa incerc si eu, mintea mea are nevoie de pauze cateodata :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ar trebui sa incerci, garantat o sa iti placa!:))

      Ștergere
  2. Liste??? Al meu sot e la fel, m-a ametit de cap cu listele lui :)) Si eu urasc sa sterg praful, activitate pe care o intreprinde sus-numitul si pentru care ii sunt foarte recunoscatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu sot are in cap tot ce trebuie sa faca. Nu poate pricepe de ce simt nevoia sa trec pe foaie fiecare prostioara!:))

      Ștergere
  3. Uau cat semanam! :| Ma gandeam sa il fur dar ar fi raspunsurile prea asemanatoare! :)) Pana si in prima parte cu 11 lucruri despre tine ma regasesc si eu. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Hai fura-l ca o sa fie fun!:DSista'

      Ștergere
  4. Ne asemanam la partea cu listele, am liste pentru orice, am si aplicatii cu liste in telefon!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Boala grea e asta! As fi in stare sa trec si "dormi!" pe o lista ca sa nu uit sa o fac!:))

      Ștergere
  5. Tare simpatic acest TAG. :D
    Ne asemanam in proportie de 98%. ;)))
    Imi plac liste dar nici chiar asa si ...intotdeauna dorm la perete (si Marius ar dori, dar nu are cum sa ma convinga pentru ca fug ma lipesc de perete si Pa, Pa!).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Buuun, sa le luam pe rand!
    1. Nu stiu nici eu sa inot si vara trecuta era sa ma inec intr-o apa de apx. 30 cm. Am cazut pe spate si, evident, m-am panicat toata si nu mai reuseam sa ma ridic. Lumea din jur radea de mine, toti credeau sa ma prefac. Noroc ca sotul meu m-a vazut la timp si m-a scos din apa (el a inteles de la inceput ca nu ma prefac).
    2. Si eu am o problema cu listele! Ma organizez mult mai bine asa. Si nu doar ca fac liste, dar incep sa le fac cu mult timp inainte sa am nevoie de ele, ca sa fiu sigura ca nu uit ceva. :))
    3. Nici mie nu-mi place sa sterg praful. Prefer sa fac orice altceva, dar nu asta. In schimb, imi place sa spal vasele (evident, daca nu sunt pline de grasime)! :))
    4. Si eu imi doresc un tatuaj, dar sunt sigura ca n-am sa-mi fac niciodata. Stiu ca mai tarziu as regreta, asa ca spun "Pas"!
    5. Legat de nume, mi-a placut mereu Andreea si mi se pare ca mi se potriveste. Lucrurile se schimba cand vine vorba de al doilea prenume, Stefania. Bunica mea avea la tara o vecina care se numea asa si care obisnuia sa bea foarte mult ... toti oamenii din sat ii ziceau "Fanica betiva", iar eu asociez numele meu cu imaginea acelei femei si mi se pare ingrozitor. :)
    6. Si eu am urat laptele cand eram copil. Si, mai ales, grasimea aceea a laptelui, care se formeaza cand il fierbi. Bleah! Acum mai beau lapte rece, din cand in cand, dar degresat.
    7. Eu dorm mereu la perete, daca patul e lipit de perete. Daca e pat de mijloc, atunci dorm pe partea opusa usii. :) Pe partea cu usa doarme sotul meu. Fiecare cu piticii lui! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma regasesc foarte tare in partea aceea cu bijuteriile de argint :)) Eram obsedata de argint sau argintiu, mi se parea ca auriul nu mi se potriveste....si acum pot sa spun ca atunci cand e sa confectionez o bijuterie pentru mine sau sa imi cumpar ceva, auriul e pe primul loc :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne, ce căscată suuunt!!
    Și eu am fost nominalizată acum o săptămână!. Ms că mi-ai amintit. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat să spun, și eu ador să colorez!!! :D

      Ștergere
  9. Liste zici? Si ura pentru praf? Hai bine, sunt vinovata pentru amandoua! Prima se intampla zilnic. Sa mai mentionez ca am liste si pe calculator? Cu idei de mic dejun sau ce stiu sa gatesc sau project pan sau ce carti citesc sau vreau sa citesc, etc? Chiar as vrea sa vad listele tale sa ma inspir. :))) Mai ales cele cu meniul pentru saptamana urmatoare. Cat despre lista de activitati zilnice, la mine functioneaza, domne. N-oi rezolva eu 100%, dar tot obtin un procent mai bun decat daca n-as avea.
    Iar la partea a 2-a, ma sufoca nemernicul de praf. Parca zici ca-l sterg cu propria persoana, asa ma simt.
    Cu tunsul sunt mereu nehotarata si, pe cale de consecinta, si foarte influentabila. As vrea sa pot lua si eu decizii radicale perfect asumate. :D
    Si eu am avut ganduri de tatuaj, chiar si piercing la un moment dat...unele nu mi-au trecut nici acum.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si apropo, asta cu listele-i molipsitoare. Si C. a inceput sa-si faca. Avand sifonierul langa biroul lui, a inceput sa alinieze frumos post-ituri pe el. :)) Ale lui sunt cu filme si planuri, activitati, calcule(of course i spy! :D). Iar frigiderul gazduieste lista de cumparaturi, pe cea cu lucruri de facut pt nunta si pe cea cu impartirea atributiilor in casa. :)))) Welcome to the freak show!

    RăspundețiȘtergere