joi, 24 aprilie 2014

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

Niciodata bronzerul n-a fost printre produsele de machiaj must have pentru mine. Sunt o creatura extrem de alba si dozarea bronzului de la cutie se poate dovedi foarte problematica. Si e tare dificl sa gasesc un produs care sa nu arate artificial pe ten. Am decis ca vreau totusi sa mai incerc si desi am ochit mai multe produse ceva mai scumpicele am zis sa ii dau o sansa si unuia ieftin pe care l-am vazut laudat pe Youtube de una din fetele mele favorite, GlamlifeGuru.


Pudra bronzanta mata de la Essence, din gama Sun Club am ales-o in nuanta cea mai deschisa, pentru blonde. Mai exista o nuanta care se potriveste persoanelor cu ten ceva mai inchis. Eu as indrazni sa zic ca de fapt persoanelor cu un ten mediu pentru ca daca esti foarte bronzata nuanta inchisa nu va aparea pe piele.


Pentru 15-19 lei (pretul variaza in functie de locatie)primesti o cantitate impresionanta(15g) cu care cred ca poti fara probleme sa te bronzezi pe tot corpul cateva luni bune!:)) Ambalajul e plastic transparent, se deschide si se inchide ok deci nu am ce sa ii reprosez. E basic si functional, nu atrage prin nimic. Partea fun e ca pudra bronzanta este stantata pe suprafata ei cu doua siluete feminine "in party mode". Recunosc ca tusa asta imi pare destul de adolescentina, dar hey, mai conteaza? De cum deschizi ambalajul si iti apropii nasul de pudra (ce, voi nu faceti treaba asta?numai eu?) simti ca miroase a cocos. I mean it! I freakin mean it! Mi se pare foarte faina ideea pentru un produs bronzant, pe mine mirosul ala ma duce cu gandul la vacanta si plaja si insule exotice. Score Essence! Score!

Va avertizez asupra ingredientelor pentru ca persoanele mai sensibile pot avea unele probleme. La mine nu s-au dovedit deocamdata comedogene. O sa va tin la curent in caz de ceva. 


Acum, cum sta treaba cu problema? Produsul in sine are o textura fina, foarte putin prafoasa. Se aplica perfect mat pe ten si are un finish matasos. Nu vezi pudra ramanand pe fata. Se uniformizeaza foarte repede, fara sa fie nevoie sa insisti cu pensula. Nuanta este foarte deschisa pe ten (in ambalaj arata muuult mai inchisa si scary decat e de fapt), un aramiu atat de subtil incat pe pielea mea alba trebuie sa insist un pic ca sa se observe. Eu una prefer varianta asta decat sa arat accidental a Oompa Loompa. Nuanta are o foarte mica tenta de portocaliu dar va zic sigur ca e neglijabila si aproape imposibil de detectat. Swatchul de mai jos e facut cu simt de raspundere, deci nici pe departe nu va arata asa.


Eu folosesc bronzerul asta ca sa imi incalzesc putin nuanta pielii si sa sculptez foarte subtil trasaturile. Nu se preteaza pentru un contouring de revista dar de zi cu zi merge de minune. Aplic un pic pe tample, in scobitura obrajilor, pe lateralele nasului, pe mandibula si in jos pe gat si efectul e subtil dar imediat. Arat ca si cand n-as mai fi moarta!:)) Pe timp de vara cand o sa mai prind si eu ceva culoare probabil bronzerul asta n-o sa se mai observe pe tenul meu. Momentan insa ma intelg super ok cu el si o sa il folosesc atata vreme cat voi fi Alba ca Zapada. 

Daca si voi sunteti domnite cu ten de portelan si ati vrea sa incercati un bronzer fail proof care sa nu va faca de rusine daca il aplicati cu mana grea, ati putea sa ii dati o sansa acestuia. E ieftin deci nu aveti ce pierde si s-ar putea sa va placa suficient de tare incat sa imi multumiti.

Pentru mine urmatoarea obsesie de testat in domeniul bronzerelor este cel de la The Body Shop ca deja am luat-o razna cu review-urile pentru el pe Youtube. Sa vedem cand si daca o sa ma conving sa intru in posesia lui. Pana atunci amicul prezentat aici o sa ramana in carti. 

Voi cum stati cu experienta bronzerelor? Yay or nay? Ati incercat acest produs, ati fi tentate? Sau ce bronzer Holy Grail aveti in momentul de fata?

16 comentarii:

  1. Eu am interzis la bronzer! Pentru ca acum mai mult timp vroiam bronzer, asa ca mi-am luat unul Rainbow Priorities din Sephora care e din ala copt, deci stii ca o sa ma tina o viata. Acum, nu mai stiu exact cum, dar intr-un timp foarte scurt m-am pricopsit cu Benefit Hoola si Too Faced Chocolate Soleil :)) Care sunt super misto, dar la cat de alba sunt mai tot timpul anului o sa le consum la pensie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Joci in alta liga:)) Hoola si Chocolate soleil le visez si eu dar momentan sunt prea scumpe pt mine.In schimb pe ala the body shop sigur il iau pana la finalul anului:)) Aaaaa si Hot Mama de la The Balm imi face cu ochiul de ceva vreme

      Ștergere
  2. Ma regasesc in articolul tau.
    Fata blonda, cu tenul ca Alba ca zapada.
    Sunt sigura ca m-as intelege de minune cu inculpatul sus numit. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa il testezi la mine si daca iti surade eu zic ca e o investitie mica si rezonabila:))

      Ștergere
  3. Am avut unul din aceeasi gama, doar ca foaaarte putin sidefat. Asta pana mi l-a sterpelit soacra-mea, impreuna cu o pensula chiar. Eu folosesc bronzer aproape zilnic, le tot cumpar si tot mai vreau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie bronzerele cu sidef imi plac vara cand sunt si eu mai colorata;)) asta cu cumpar si tot mai vreau e mereu valabila, la orice:))

      Ștergere
  4. Bronzerul meu preferat a fost si ramane pudra iluminatoare de la ELF in nuanta Sun Kissed. Am incercat sa o inlocuiesc de 3 ori, dar un efect ca ala n-am mai gasit. Sun Kissed nu e mata, are un subtil efect iluminator (fara a fi metalic sau frosty) si e destul de deschisa la culoare, cu subton aramiu (pielea mea nu se maroneste spre galben, ci spre roscat cand ma bronzez natural, deci caut subtonul acesta la bronzere sa nu arat "murdarita", ci chiar "sarutata de soare")
    Vara imi place mult sa imi ating pensula in bronzer inainte de pudra matifianta. Obtin un efect foarte tridimensional, "glow from within". In perioada asta, aplic un blush piersiciu sau roze si bronzerul ELF pe deasupra si spre tample, pentru un pic de "viata" - in lunile ianuarie-martie sunt de obicei cel mai Alba-ca-Zapada, apoi treptat capat culoare si/sau autobronzant :P
    Din pacate, am senzatia ca pudra asta a fost scoasa din gama comercializata de ELF, iar bronzerul din gama Essentials cu care a fost inlocuita e mai inchis la culoare si cu un finish muuult mai metalic (m-am pacalit la ultima comanda pe iHerb) :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avutvsi eu sun kissed de la Elf si l-am folosit tot tot, dar prefer brozerele cu sidef vara. M-ai facut sa plang spunandu-mi ca nu il mai au, chiar l-as fi luat iar.Mereu primeam complimente pentru pometii mei cand il purtam.

      Ștergere
    2. Ma chinuie o chestie de aproape 24 de ore. Initial am zis "lasa, ca nu tre' sa le stii tu pe toate", dar p-asta chiar trebuie sa o stiu:
      Despre ce bronzer The Body Shop vorbesti? Care e minunea? (*curious kitty being curious*) :)

      Ștergere
    3. Cred ca e vorba de Honey Bronze Bronzer, eu am nuanta 02 si e foarte misto, discret, mat si numai bun pentru Alba ca Zapada neindemanatica din mine. Cred ca cel mai mult l-a laudat Essie Button.

      Ștergere
  5. Nu am avut niciodata un bronzer. Ma mai tuciuresc eu singura cateodata si nu iese rau. Cand vreau asta, ma dau cu blushul inglot pe post de bronzer si cu un blush oriflame roz pe post de blush. si arata dragutel. insa nu am nevoie de asta zi de zi, asa alba ca laptele cum sunt, deci pentru cand mai ies prin oras ramane trucul valabil. si mai am o mostra mica de blush miss sporty, care contine si o nuanta mai inchisa. o mai folosesc si pe aia uneori. :D
    Mi-as lua Essenceuca daca as folosi frecvent asa ceva. Imi plac produsele lor.
    P.S. Who the f. is Oompa Loompa? :O :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nici eu nu prea foloseam, dar unul asa subtil merge de zi cu zi si zau ca imi ia maxim 1 minut in plus. Si OMG, cum nu stii cine sunt Oompa Loompa? Sunt niste personaje din Charlie si Fabrica de Ciocolata. Niste creaturi cu capul extrem de dubios si cu pielea portocalie.:)) Da un search Google si o sa intelegi legatura:P

      Ștergere
    2. Ce urati sunt. =)) Nu ii stiam. :))

      Ștergere
  6. Il am si eu, chiar planuiam un review pt ca imi place mult de tot produsul!!!!
    Am uitat de celelalte bronzere, imi place ca este subtil. Tot blonde am si eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bronzerul face parte din categoria produselor care, la mine, se consuma greu, foarte greu. Nuanta asta de la Essence e tare draguta...imi place ca e mai light.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu bronzerul asta de ceva timp si mi se pare ok,mai ales pentru pretul sau.Pentru un efect subtil si o conturare fina,merge,dar pentru ceva de seara sau mai elaborat nu e potrivit.

    RăspundețiȘtergere