What I ate Wednesday

Cand viata devine haotica you can bet your bottom dolla' ca si mancatul devine la fel de haotic. Asta s-a intamplat la mine in ultimele saptamani asa ca nu doar ca m-am simtit ca un purcel dar am si imbratisat aceasta stare. Tare mi-e ca daca o tin tot asa in 21 mai cand trebuie sa va livrez rezultate nu voi avea cu ce ma lauda. Dulciurile de Paste au dat navala in casa mea, eu m-am vazut obligata sa ma lupt cu ele...si uite asa. Cica sunt puternica si rezist tentatiilor. Mdap, pana am o zi din aia cand organismul mi-e la pamant si psihicul sub pamant.

Azi a fost cam asa:


7.00 a.m. Una cana cafea neagra de care aveam neaparata nevoie pentru ca am stat pana la 1 si ceva de povesti cu al meu sot fara sa putem adormi. Un bol cu ovaz, goji berries, nuca si miere. Bun.


10 a.m. Am impartit cu picea mea acest mini platou de vitamine. M-a cam fentat la migdale, am apucat numai vreo 4. Nici la portocala nu mi-a dat foarte mari sanse.
13 p.m. Dupa ce am umblat prin ploaie cu ea vreo doua ore fii-mea era fireste hamesita. Si eu nu mai aveam timp sa fac friptura si garnitura si tot tacamul. Asa ca a fost o zi din aia cand am fost mama nasoala care face o salata din 3 miscari si ii pune si niste crutoane ca stie ca asa i se iarta orice pacat. A fost foarte buna amestecatura si Katia a lins bolul. Aaaa, la ea am pus si branza telemea, la mine nu ca intentionasem sa postesc. Pana am bagat in gura un ou de ciocolata si l-am inghitit pe nemestecate. Uhhm, yeah! N-am poze drept dovada! Daca pozam altul il mancam si pe ala. Better not risk it!


17 p.m. Expandate din astea cu unt de arahide si feliute de banana, plus niste seminte chia presarate pe deasupra. Delicioase! Una eu, una Katia.


19 p.m. Oamenii mei au mancat cina adevarata, eu efectiv n-am putut. Nu stiu ce am de la o vreme dar simt ca ma apuca asa o lipsa de chef de mancat seara. Drept urmare am mancat un iaurt cu niste grisine (bad Deena, noroc ca fii-mea s-a gandit la silueta mea si a mancat ea cam jumatate din ce e pe farfuriuta) si aia a fost. Aaaa si am ciugulit dintr-o feliuta cat un sfert de palma de muschiulet de porc. Asa direct din tava. De pofta!:)) That was it!

Stau prost cu bautul de apa, stau foarte prost cu miscarea. Nu-i bai, imi revin eu sper. La voi cum sta treaba inainte de mesele intinse care urmeaza? Eu ma apuc de maine de gatit si chiar daca teoretic nu fac "mare lucru" pentru ca suntem in mare parte doar noi, parca vad ca doua zile le petrec in bucatarie! Noroc ca imi place!:))

Share:

11 comentarii

  1. Eu mi-am bagat piciorul. I'm fatty and I know it. Sa ma pupe cine n-are loc de mine. :)) M-am lasat si de sala, maine e ultima zi. Incerc sa ma adun si sa ma reorganizez, dar asta peste vreo doua saptamani ca vine acus Pastele, saptamana viitoare am un scurt concediu si se stie ca eu in concedii, chit ca e la munte, chit ca e la mare, din pizza si cartofi prajiti nu ies. :)) Vedem noi pe urma ce o fi. Au trecut vremurile cand eram tanara si aratam ca un snurulet. :))
    Imi place cum arata salata ta si platoul cu fructe! Migdalele se gasesc si in magazinele gen Penny sau Billa? Imi plac tare mult dar nu stiu de unde sa le iau. Auzisem ca ar fi toxice :-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sa stii ca si pe mine ma apuca des stari de "i'm a fatty and I know it" dar vreau sa imi dovedesc mie ca nu. Ultimele doua saptamani nu mi-a iesit DELOC, dar nu abandonez frontul. Desi gatesc intens de sarbatori si o sa mananc la fel de intens:))
      Migdale eu cumpar de obicei din Lidl si Kaufland dar sigur gasesti si in Billa sau Penny. Zice-se ca sunt mult mai sanatoase daca le hidratezi in apa inainte. Numai ca nu apuc mereu sa fac treaba asta ca nu imi fac planul cu o zi inainte ca ma apuca sa mananc migdale...

      Ștergere
  2. Eu azi am mancat biscuiti dimineata si mai devreme niste paste (amarate) cu branza, n-am avut chef de nici unele. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pastele nu vor fi ever amarate...si daca le mananc goale tot bune mi se par!:))I have issues! Am si eu zile din alea cand nu imi trebuie sa mananc nimic dar totusi ma trezesc mancand...de obicei prostii.

      Ștergere
  3. Eu am incercat sa tin post astazi si pe la pranz mi s-a facut pofta de somon, mi-am facut un sandwich si am pus si un pic de branza normal. :)
    Eu caut fulgi de migdale, vreau sa pun pe deasupra la cozonac, dar nu gasesc niciunde. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma simt rusinata cu postul, n-am mai tinut de prin liceu si tare rau imi pare...
      Fulgi de migdale gasesti in Kaufland la pungute de 200 de grame. Am luat eu de Craciun pentru niste fursecuri dar le au mereu. Sunt niste pungute rosii, nu mai stiu exact marca..

      Ștergere
  4. Dimineata am bagat un capucino cu 4 biscuiti oreo. Pe la 2 si ceva un bol cu ciorba de fasole yum si 2 catei de usturoi (cica ajuta la raceala) si vreo 3-4 feliute de paine prajita (nu se poate fara). Iar spre seara am ciugulit juma de banana cu 2 bomboane de cioco si ce a mai ramas de la pui, mango cu iaurt si putina supa de andive. Iar acum mi-e foame :/, o sa bag niste ceai gol. Sper.
    N-am incercat niciodata unt de arahide cu banane, m-ai facut curioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai omorat. Capucino, biscuiti Oreo....iubirile mele. Ciorba de fasoooleeee, usturoi, YUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM! Si paine prajita my love! Clar avem niste chestii in comun. Imi amintesc si eu vremurile cand mancam resturi de amestecaturi de la fii-mea, mai ales ca ea n-a fost mancacioasa cand era mica. Acum situatia s-a schimbat. Mananca orice si mananca cu mine in rand. N-am mancat niciodata andive...
      Unt de arahide cu banane sau cu mere, best combination ever!:D

      Ștergere
  5. N-am incercat combinatia de unt de arahide cu banane, dar arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte yum asocierea, sa incerci ca nu o sa iti para rau

      Ștergere
  6. Salata aia arata suuuuper!
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere