luni, 1 septembrie 2014

Weekend-ul asta

Oooooo hello there! Luati-ma incet ca ametesc. Veti intelege imediat de ce si cum.

-Samabata dimineata m-am trezit la ora 6, dupa o noapte cu bigudiuri in par. Adica nedormita.
-M-am aranjat pe repede inainte sa creada lumea ca eu arat in mod natural asa la 8 dimineata.


-In timp ce verificam bagajul pentru weekend-ul prelungit m-am uitat pe History Channel. E o dependenta dubioasa, va jur.


-Ne-am imbarcat in rabla  masina cu directia nunta-Medias, rugandu-ne sa ajungem pana acolo pe rotile din dotare, nu facand autostopul.
-Am ajuns intr-o bucata, era sa adorm pe scaun in biserica. Iertare Doamne!
-Am dat gauri in gazon cand ne-am dus la poze. Cea mai misto chestie ever sa fi pe tocuri si sa te pozezi in iarba.


-L-am pus pe al meu sot sa ma imortalizeze pe vesnicie in parcarea restaurantului. I fail! Pentru ca m-a umflat rasul. Macar m-a prins in starea mea naturala!
-Am decis ca e o metoda buna sa sarbatoresti fix 6 ani de la propria nunta la o alta nunta.
-Dupa nici o ora de zbantuiala (si eu ma zbantui nu ma joc) am schimbat tocurile pe balerini.
-Am mancat, am baut si n-am ratat nici o hora, nici o sarba nici o nimicuta. Si da, marturisesc cu lacrimi de jena (vezi sa nu) in ochi, nici o greceasca, lautareasca sau manea. Eu daca merg sa ma simtem bine, ma simtem bine. Cui nu-i place, ghinion. Acasa ascult numai Brahms si Vivaldi desigur, dar la nunti eu nu stau la masa si nu fac figuri!
-M-am conversat la telefon cu fii-mea, care era la alta nunta cu bunicii din dotare si se zbantuia la fel ca mine, poate chiar mai rau. Asa mama, asa fata!
-Cand s-au rupt randurile am observat socata ca o bucata din balerinul meu a zburat de suflet. Hmmm, suprasolicitare sa fi fost?
-Am adormit in drum spre perna dupa ce am preaslvait cerurile pentru inventarea servetelelor demachiante.
-M-am trezit mult prea devreme, dar am avut noroc ca toata lumea a decis ca e bine sa te trezesti devreme dupa o d-asta. Ca sa ai vreme de inca o tura.
-Ne-am imbarcat cu mici cu mare ditamai gasca sa "efectuam o zeama acra".


-Am ajuns la minunatia asta de loc si am oftat la vederea lacului, oilor, cailor si altor cele oratanii si acareturi. Poa' sa zica cine ce vrea, dar deep down inside am suflet de taranca. Aud glasul pamantului!:))


-Am stat si m-am uitat la al meu sot cum prinde pesti cu momeli din cele mai exotice, de la miez de paine inmuiat in piersica pana la miez de piersica in stare pura. Si da, soc, pestii au tras la piersica. Cred ca erau la dieta sau ceva.
-Am mai tras niste dantuieli, am mai mancat iar prea mult. Repetati si clatiti.
-M-am hatanat in balansoar pana era sa adorm pe bune.
-Ne-am imbarcat spre locuinta gazdei..unde ne-a prins iar aproape 1 dimineata la un pahar de vorba.
-Stiti aia cu drumul spre perna din seara precedenta? Am repetat-o!
-Azi ma simt de parca a dat camionul peste mine dar a fost bine. O sa imi trebuiasca cateva zile sa imi revin dar e bine cand te aduni cu prieteni si petreci ca in vremurile bune. Adevarat ca oasele si muschii mei imi spun ca am exagerat un piculet dar cine asculta?

Acum incerc sa imi revin, sa pun toate cele la punct pentru ca am ajuns de putin timp acasa. Ne auzim saptamana asta cu articole mai "la subiect". Sper ca si voi ati avut un weekend frumos, plin de distractie sau de relaxare, dupa cum v-a dictat fiecareia inima!


19 comentarii:

  1. Ai avut un weekend plin de activitati care mai de care. ;))
    Si eu simt glasul pamantului si tare-mi place sa merg la tara, pe ogoare, printre lacuri etc....
    Ma bucur ca te-ai simtit bine, pana la urma asta e tot ceea ce conteaza.
    Pupicius.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, trebuie sa ne facem o ferma ceva, noi doua! Sa ne trezim la 5 sa dam la gaini si porci si sa facem poze pentru blog!:))

      Ștergere
  2. Tu, Deena, esti tare simpatica in pozele alea. Imi place parul tau, vreau si eu (sa imi stea bine cu parul scurt- been there, done that, never ever again). M-am trezit bine dispusa, tu m-ai facut si mai si, mereu, dupa ce te citesc, ma simt mai bine. Ok, fug la treburile mele. Sa ai o saptamana frumoasa!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca te-am binedispus. Si multumesc pentru complimentele la adresa parului. Numai eu stiu cat n-am dormit ca sa se aseze asa!:))

      Ștergere
  3. ce-mi place cum scrii...si ce-mi place rochita...si ce-mi plac sandalele...si ce-mi place plicul...si ce frumoasa esti

    RăspundețiȘtergere
  4. Lasa ca am dormit eu si pentru tine. :)) Sa-ti urez sa mai ai si alte weekenduri ca asta? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine!:)) In principiu da, sa mai am, dar nu prea des, ca nu ma mai tin oasele cele batrane!

      Ștergere
  5. Da , rochie frumoasa , da , pantofi frumosi , da , locatie minunata . Tu SU-PER-BA ! Ne putem lua de mana la treaba cu horele , etc ? :P Pliz pliz pliz , asa as avea si eu cu cine sa-mi rup calcaiele :)) Cum se zice pe la noi :)) Tata moldovean , fata banato-ardeleanca .. dar povestea cu " aschia nu sare departe .. " nu se dezminte :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru-mana de complimente! Si dap, facem hora cand vrei tu! Culmea e ca pana acum vreo 6 ani nu as fi conceput sa ma fatai pe populara. Acum cand incepe formatia ceva populara deja sunt tusti sus si alerg spre ringul de dans!:))

      Ștergere
  6. Ioane, tu cu glasul pamantului... :))
    Si eu ma zbantui pe manele la nunti. :)) Nu ascult acasa dar imi place sa dansez pentru ca nu trebuie sa stii sa dansezi pentru asa ceva. :)) E fiecare cu a ma-sii. Pe cand la hore tre sa stii sa misti din picioare.
    Imi place parul tau. Si rochia. Si pantofii. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap. Ion, Moromete si multi alti minunati ai literaturii romane clasice!:))
      Ma, eu ma descurc decent si la hore, pana acum nu mi-am auzit reclamatii sa fi lasat oamenii schilozi. Eu am probleme la alea populare in doi, ca acolo e cu mai multa coordonare. Drept pentru care acolo nu ma bag, doar oftez a jale ca as vrea sa stiu si eu sa joc asa coordonat!:))
      Glad u like me!:P

      Ștergere
  7. La mine anul asta cred ca a fost virusul nuntilor,au fost cel putin 5,daca nu mai pun la socoteala botezuri si alte cumetrii.Viata-i scurta asa ca nu am refuzat nicio oferta de petrecere.Ai fost superba,iar postarea de nota maxima,am ras cu lacrimi,noroc ca era prea devreme sa ma auda cineva pe la birou cum rad eu singura la prima ora.
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la noi e cu nunti multe vara de vara. Nu ma plang prea tare. Eu mereu zic cu umor negru ca pana nu ne cheama lumea la inmormantari, totul e bine. Desi ramanem faliti!:)) Ma bucur ca ti-a placut si de mine si de postare.
      Pupici inapoi!:)

      Ștergere
  8. Foarte draguta rochia ta. Imi place mult nuanta.

    Kisses

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. LA MULTI ANI!!! Ai fost foarte frumoasa...ce fel de bigudiuri folosesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeesc! Am din alea tip "viemrisori":)) de cauciuc flexibil. Le rasucesti, le faci nod sau ceva si ies bucle foarte stranse pe care le desfac apoi cu degetele:)

      Ștergere
  10. Imi place machiajul foarte mult,de asemenea si rochita :*

    RăspundețiȘtergere