vineri, 30 ianuarie 2015

Azzaro Visit for Women

Pe la inceputurile comenzilor mele pe Aoro am luat o mostra din acest parfum. Citisem pe Fragrantica ca ar semana foarte bine cu iubitul meu Sensi by Giorgio Armani, celscosdinproductie. Nici pana in zilele noastre nu m-am impacat de tot cu faptul ca nu mai exista pe piata, desi de atunci am luat acasa si iubit destule arome. Unele mi-au facut cu adevarat inima sa bata mai iute, dar nimic nu l-a inlocuit chiar de tot. 

Ei bine, mostra aia mi-a trimis semnale: ai nevoie de el! Nu era el chiar identic identic dar cumva aducea cu marea mea iubire. Numai ca am tot amanat sa il comand. Pana cand de Craciun, Mosul, stresat de cicaleala mea, a avut grija sa il gasesc sub brad. De atunci l-am folosit des si pot azi sa va spun mai multe despre el.


Azzaro Visit for Women vine intr-o sticla de 75 de ml. Cantitate suficienta ca sa il iubesti mult timp. 113 lei mi se pare o suma mai mult decat rezonabila pentru un parfum de calitate, asa ca aici clar nu avem obiectii. Ce nu ma incanta deloc? Sticla. Stiu ca e o prostie sa ma leg de asta, dar la fel ca toate femeile, apreciez o sticla eleganta de parfum, una cu detalii care sa ma atraga. Asta arata cumva cheap in viziunea mea, dar sincer, pot ignora acest aspect. Da-o incolode sticla, ce conteaza ca e meeeh!

De ce? Pentru ca esenta dinauntru e minunata! E aproape de parfumul meu semnatura pierdut in negura vremii, imi da sentiment din ala cald si delicios cand il port. E genul de parfum pe care nu vreau sa il incadrez intr-un anotimp sau o perioada a zilei cum fac in general. Simt ca pot sa il port oricand si oricat fara sa ma plictisesc de el.


Sa va spun insa mai multe detalii "tehnice", nu? Degeaba va zic eu ca e minunat daca nu va descriu putin notele sale si modul in care se comporta pe pielea mea. Notele de varf, bergamota, para, piersica si pepene galben ii dau un start vesel si jucaus pe pielea mea. Cu toate astea nu dau impresia de parfum "pentru fetite", nu se simt prea dulci, nu ai putea sa le recunosti musai pe nume decat daca ai fi foarte up close and personal. Notele florale din inima parfumului, violeta, lacramioara, trandafir si frezie ii dau aerul feminin si cald dupa care tanjesc in general la un parfum. Notele de baza, vanilie, santal, cedru si mosc il fac misterios, ii dau nota condimentata care ma face sa il clasific ca un parfum seducator si sexy.

Unele persoane spuneau pe Fragrantica ca li se pare cam pudrat, Dee l-a adulmecat si ea la mine si a avut aceeasi impresie. Pe pielea mea nu pot spune ca sesizez aceasta caracteristica. Sesizez insa ca miros bine de tot ore in sir. Persista excelent, undeva spre 6-7 ore pe piele si vreo 8-10 pe haine. Eu zic ca e super ok din punctul asta de vedere.


Recunosc ca daca nu ar fi fost comparatia facuta cu Sensi de toata lumea, probabil nu i-as fi aruncat nici o privire. Nu m-ar fi atras cu nimic. Culmea e ca notele pe care le are in comun cu Sensi...nu prea exista. Si cu toate astea seamana bine de tot. Mind totally blown! Nu, nu e complet identic, dar daca la fel ca mine ati iubit acel parfum Armani si nu pricepeti de ce l-au scos de pe piata, get yourself some Azzaro Visit. Promit ca nu o sa va para rau!

Al meu sot sensibilos de nas aproba, ba mai mult, si-a adus aminte ca acum vreo doi ani la o aniversare i-am facut cadou Azzaro Chrome. Si parca i-a cam placut. Zice ca nu l-ar deranja sa repete existenta lui pe raftul din baie. I-am interzis insa asa ceva pentru ca cred ca l-am molipsit grav. Are momentan la fel de multe parfumuri ca mine. N-or fi multe 5 sticlute de caciula, dar eu zic sa nu facem excese!

Ce ziceti? V-am facut curioase?


13 comentarii:

  1. Cu siguranta:D..Sunt intr-o neincetata cautare a parfumului care sa ma defineasca si pe care sa nu vreau sa il mai schimb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu il gasisem dar din pacate am fost timpuriu despartiti:))

      Ștergere
  2. Suna foarte bine descrierea ta, chiar m-ai facut curioasa, la urmatoarea comanda aoro voi lua macar o mostra! Si prietenul meu folosea Azzaro Visit (pentru barbati) si i-a placut... :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ia o mostra sa vezi daca iti place. Pacat ca nu il gasesti si in parfumerii sa il mirosi. Eu m-am invatat cand dau comenzi sa cumpar mostre pentru parfumuri pe care mi se pare ca le-as vrea dar pe care nu le pot gasi in parfumerii. Asa am evitat sa dau banii pe Oriens de la Van Cleef and Arpels care eram sigura ca o sa ma incante...Nu m-a incantat deloc!:))

      Ștergere
  3. Sună tare bine acest parfum după cum l-ai descris. Dacă dau o comandă pe Aoro poate mă încumăt să-l iau :D Mirosesem o dată de demult Sensi de la Armani, dar ţin minte vag, totuşi ştiu că-mi plăcuse :)) Pupici!!


    http://beau-typhoon.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eventual fa si tu ca mine, ia intai o mostra, sa vezi daca ti se potriveste.

      Ștergere
  4. Am o prietena care in liceu era innebunita dupa Sensi. Zicea ca intr-o zi o sa si-l cumpere. Intre timp s-a scos de pe piata. Am mirosit o mostra la ea si mi-a placut. O sa ii zic despre Azzaro, poate ii place. :D
    Cum esti tu cu Sensi sunt eu cu Lavi. In sus, in jos, in stanga, in dreapta, nu vreau nimic altceva pe langa mine de cand il am. E tru lov'.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca la mine se apropie Trussardi My Name, care m-a obsedat primavara trecuta si pe care l-am primit in cele din urma. Si ala imi aminteste cumva de raposata mea iubire. E oribil sa dispara parfumul preferat din productie, trust me on this. Nu fac misto, dar cand am aflat vestea am si plans!:)) First world problems, I know!

      Ștergere
    2. Doamne fereste, bat in lemn. Sper ca minunatul meu sa se mai produca inca cel putin 50 de ani de acum incolo. :)) Si da, sunt probleme importante. Ca daca nu imi place cum miros, nu ma simt bine in pielea mea. :D

      Ștergere
    3. P. S. Scuze ca te stresez, dar Armani Mania ai incercat? Cica ar semana si el cu Sensi si cu Hot Couture. La cum mi-l amintesc eu pe Sensi, as zice ca au dreptate gagicile pe Fragrantica.

      Ștergere
    4. Mie nu mi se pare ca Armani Mania seaman cu Sensi. Chiar deloc. Iar Hot Couture nici atat. Cred ca tine de fiecare cum percepe un parfum.

      Ștergere
  5. e ciudatica sticla, dar niciodata n-am avut probleme in a folosi un parfum din cauza sticlutei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh, daca imi place parfumul, nici eu nu mai tin cont. Dar e mai placut sa te parfumezi cu o aroma care vine dintr-o sticla draguta, nu?

      Ștergere