marți, 13 ianuarie 2015

Despodobeste mama bradul!

Oficial avem o problema. Una mare! In forma de brad. Deja nu il mai pot vedea in sufragerie si totusi nu am reusit nicicum sa ne facem timp sa il desfacem. Cred ca diseara o sa o las balta cu a spera la ajutoare si o sa ma apuc de actiune pe cont propriu (mai mult la noapte decat diseara....dar asta e partea a doua!)

Si daca tot nu am desfacut bradul am zis ca ar fi cazul sa bifez o restanta. Ma scoate din minti cand imi raman hainute de pozat, produse de povestit si nu gasesc vreme sa le strecor pe undeva prin grafic. La hainute tot aman si aman sperand la ocazia unor poze mai profi, dar fetele mele profi sunt busy bees si ele, asa ca am sfarsit prin a promite niste favoruri despre care nu pot vorbi sotului reticent la facut poze!:)) Aparat profi nema, sot care sa fie dornic de pozat nevasta, nema, lumina naspa! Acesta este rezultatul. Insa am vrut sa va povestesc despre rochita asta...veti vedea imediat de ce!

Ideea era asta. Tinuta imortalizata cu atitudine de mimoza este cea purtata de Revelion. Numai ca de Revelion nu am comis nici macar o poza. Nici una! Privind in urma, decizie mai proasta decat rochie si toace la -22 de grade nu exista! Noroc ca timpul petrecut afara a fost minim (si tot prea mult mi s-a parut).


Rochita a fost luata de pe Blackfive si va spun sincer ca nu prea e ce am sperat eu. In primul rand materialul e 100% sintetic si arata cam ca un trening din ala de la bazarurile turcesti ale copilariei noastre. Ok, nu e chiar asa lucios, dar nici cu mult mai bine.(Pe site zice ca e cotton blend, eu zic ca porcii nu zboara!) Si se calca imposibil de greu. Fara pic de exagerare va spun ca in 31 seara am calcat la rochie vreo trei sferturi de ora si tot mai avea niste cute. Si s-a sifonat la spate de cum m-am asezat in masina. In pozele astea daca o vedeti un pic botita, asta e! N-am mai rezistat sa calc atat de mult la ea. Urasc hainele sifonate, dar n-am ce face.


Apoi, desi am masurat foarte precis toate cele, dimensiunile de pe site sunt mai mari decat in realitate. Nu mult, vreo 2 cm la bust, vreo 2 in talie, dar e suficient ca rochia sa nu stea turnata si sa ma faca sa par ca am pus nu doar 2 kile ci vreo 4. Am luat marimea M, care mi s-a parut numai buna, caci S-ul ar fi crapat pe mine. Pare-se ca nu chiar. Modelul rochiei mi-a placut tare tare mult pe site si tare mi-e ciuda ca nu corespunde. Forma asta cu talie inalta si fusta in cloche am impresia ca ma avantajeaza dar... 


Ultima chestie care nu m-a incantat. Ii arat sotului rochia si il intreb: "Ce observi in neregula la ea?" El inocent zice:"Ca e foarte rosie?" Ii explic ca de fapt asta e partea buna. Si ii arat partea de jos. "Unde-i tivul?" zic eu! "Pe un vapor pe undeva" imi spune el. Just! Nu doar ca nu e tivita, surfilata ceva, dar marginea e atat de neregulata de zici ca a taiat-o Katia la ora de lucru manual.

Chiar daca sunt un piculet dezamagita de rochita, am ochit pe site la ei alte chestii frumusele. Precizez ca niciodata o colaborare nu ma va convinge sa vorbesc de bine despre vreo carpisoara care de fapt nu merita laudele. Daca mai vor sa ma bage in seama dupa ce spun adevarul bine, daca nu, pa , ura si la gara sa impingem trenul!

Noroc cu colierul Zara de pe Brand Circus care e un vis frumos si cu botinele mele iubite, pe care le-ati vazut in muuulte tinute pe blog. Au salvat situatia si n-a vazut lumea ca n-am tiv decat dupa ce am evidentiat eu acest amanunt!

And now to put that tree down! Si urmatorul outfit va fi ceva mai optimist!:)

17 comentarii:

  1. Daca nu-mi spuneai...nu vedeam. Si...la fel cu ti-am spus si face 2 face, e taiata aproape perfect. :))
    Lasand gluma la o parte, mie mi-a placut rochita iar rosul iti vine foooarte bine. :D
    Colierul e magic, ai dreptate!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma, de la vin nu se vedea!:)))
      Cu rosul ai vazut deja ca am facut o fixatie!Una gravaa!

      Ștergere
  2. Asta e partea nasoala a cumparaturilor online.
    Eu cand vad ceva fara tiv nici nu stau la discutii. Nu inteleg ce li se pare asa fashion sa nu tiveasca un nenorocit de tricou sau puii mei, ce am nevoie sa cumpar.
    In alta ordine de idei, trecand peste micile probleme, rochita mi se pare tare frumoasa din ce vad eu in fotografii. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Li se pare doar low cost, nu fesan!:)) La chinezi e ca la Loto, poti sa te alegi cu o minunatie sau sa iti tragi palme cand primesti coletul. Mereu surprinzatori!:))
      In poze pare mai ok decat e in realitate, crede-ma pe cuvant de cercetas!

      Ștergere
  3. Nu imi spune ca ai dat 33$ pe ea! :( Rochita de pe site e ft frumoasa, imi palce si mie mult, insa realitatea nu prea ne incanta :( Imi pare rau...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am dat din buzunar propriu, am dat din creditul de colaborator, dar tot m-am simtit dezamagita! Si desi nu le-a picat bine probabil, n-am de gand sa ma ascund dupa gard!:))

      Ștergere
  4. Păcat că nu e ce te așteptai, modelul e frumușel!
    Cu tivul s-ar putea rezolva la croitor, dar dacă nu-ți place nici materialul... mnah.
    Botinele îmi plac la nebunie, le-am admirat de câte ori le-am văzut! Cât despre brad... la noi o să mai stea împodobit o vreme. Nu doar că n-am timp de el dar nici nu-mi vine să-l desfac, vreau să mă mai bucur de el. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Modelul e frumos, dar nu e executat bine deloc. Si materialul e chiar yacs! Sau poate sunt eu prea figuranta!:))
      Mie mi-e tare greu cu botinele ca au inceput sa se cam toceasca saracele. Trebuie sa caut unele asemanatoare ca nu pot sa traiesc fara asa ceva in viata mea!:)) Bradul a durat o ora la desfacut, dar I am a master procrastinator!:))

      Ștergere
  5. Sorry to say this, dar rochia nu are nici o treaba cu ce au pus aia pe site! Pacat ca nu se potrivesc marimile, cred ca ti-ar fi placut mai mult daca iti venea cum trebuie. Eu nu stiu ce a fost in mintea ta sa iti iei M, ca M sunt eu si te-am vazut si e claaaar ca esti S, no doubt about it :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca mi-ar fi placut si daca venea bine. Materialul e cheap cheap. Sincer! Mai, daca luam S si era cum scriau ei pe site, n-ar fi intrat pe mine. La chinezi S-ul e minuscul, am patit cu multe chestii sa crape,

      Ștergere
  6. Acuma nu stiu ce sa zic, in poze se vede si materialul prost, si faptul ca nu e tivita. Intra-devar, arata spectaculos in poza de prezentare, dar nici in realitate nu e rea zic eu. sa o porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehhh, e mai rau decat pare, crede-ma!:)) O sa ajunga la cineva daca o vrea, daca nu...la container din pacate!

      Ștergere
  7. Din ce vad eu in poze, ti-e un pic larga. Despre celelalte caracteristici, nu ma pronunt. Stiu cum e sa nu primesti ce promite poza.
    Bradul meu pitic a disparut in 30 secunde, cam cat dureaza sa-l iei si sa-l bagi intr-o punga cu totul, apoi sa-l cocoti pe dulap. :) Cam asta e singurul lui avantaj.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ar fi problema daca era numai larguta, se putea rezolva la croitoreasa. Din pacate restul de probleme m-au lasat foarte dezamagita!

      Ștergere
  8. Pe site pare o rochie batoasa, mai cu tinuta, daca nu ai o rochie rosie, asta nu se pune caci meriti una de calitate, sa-ti iei caci te prinde foarte bine!
    Aseara am pus bradul la cutie, asta pentru ca brusc s-a decis al meu ca nu mai vrea sa-si intinda gatul dupa brad ca sa priveasca la televizor. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, rochii rosii am, dar rochia rosie SUPREMA e planuita pentru septembrie cand o sa fim nasi. Caut material si a mea va fi!:)
      La noi a durat maxim o ora stransul pana la urma, iar Katia a fost foarte incantata sa ajute!

      Ștergere