I love drugstore makeup - Tag

 Ca de cand Miha Ella m-a nominalizat pentru leapsa asta multa vreme a trecut... Si mult prea lenesa am fost. Probabil ati observat ca am spus leapsa in loc de tag. Citind abordarea Andreei de la A Beauty Tale un beculet mi s-a aprins. Termenul de leapsa e chiar simpatic, imi aminteste de copilarie, asa ca a rezonat repede cu mine. Stiu ca imi presar adesea textele cu englezisme (chiar am fost de curand mustrata pe aceasta tema). Marturisesc ca de multe ori o fac involuntar, sunt una din persoanele alea enervante care au multe texte in "romgleza " in cap. Incerc sa o las mai moale! Sa trecem insa la intrebari si raspunsuri, nu?

1. Care este marca ta de produse cosmetice drugstore (umm...da) preferata?

Acum doua-trei saptamani va spuneam ca imi place cel mai tare Seventeen. Inca pot sustine asta, nu am avut produs de la ei care sa ma dezamageasca. Daca stau insa si analizez, as putea sa spun linistita si Maybelline sau Rimmel. E tare greu sa iei o decizie atat de importanta!

2.Care sunt produsele tale preferate pentru fata, obraji si buze?




Pentru fata preferata de multi ani (chiar daca momentan nu o mai am) este pudra Stay Matte de la Rimmel. Am trecut prin 4-5 cutii de pudra din aia, e minunata pentru mine. Chiar ma gandeam zilele astea sa o cumpar din nou. Ar fi acolo in top si Revlon Colorstay, un fond de ten care la primele utilizari nu m-a dat pe spate, dar apoi mi-a devenit bun prieten. Pacat ca nu se mai gaseste in magazine, iar tenul meu nu e atat de disperat dupa el incat sa ma apuc sa il alerg prin magazine online.

Pentru obraji, folosesc cel mai des Rose Gold de la Sleek. E o nuanta superba de piersica coapta, cu irizatii aurii. E fin, se aseaza frumos pe obraji, e de vis. Singura mentiune notabila e ca va trebuie o pensula buna, nu foarte densa, iar aplicarea trebuie sa fie treptata, cu mana usoara. Fiind foarte pigmentat, fardul asta de obraz poate vira repede din "efect superb si diafan" in "frate, ce e cu obrajii asteia?"

Pentru buze mai mult ca sigur preferate raman cele doua rujuri Vivids de la Maybelline, Hot Plum si Vivid Rose. In general Maybelline face produse de buze fantastice.


3. Produsul care ti-a placut cel mai putin?

Cele mai triste intamplari le am cu fonduri de ten. Acum realizez ca sunt destul de pretentioasa in domeniu. Cine ar fi crezut? Cel care mi-a pricinuit cele mai multe suparari a fost Rimmel Perfect Match (are si review), pe care i l-am pasat fara regrete mamei. Ei i se potriveste mai bine. 
 


4. Care e cea mai buna "afacere" in domeniul produselor de infrumusetare?


Sincer, sunt atat de multe produse ieftine si bune incat mi-e greu sa ma opresc la unul singur. Totusi trebuie sa fiu de acord cu Miha, daca ar fi sa ma intrebe o incepatoare in ale machiajului ce farduri bune sa isi ia, as trimite-o repejor la paletele Sleek. La 40 si ceva de lei bucata, au o varietate de nuante incredibila si in plus calitativ se bat pe acelasi nivel cu farduri cu prestigiu. Sunt super pigmentate, se lucreaza usor cu ele, sunt fine. Nu ai ce sa vrei mai mult de la ele.
5. Care e produsul tau favorit, mai putin cunoscut?

Hmmm, chiar nu stiu ce ar putea figura la categoria asta. Intr-o vreme eram fan creioane Ada, caci vuia blogosfera, dar adevarul e ca am prins de prea multe ori creioane cu mina atat de uscata incat nu le puteam folosi. Chiar nu stiu, imi pare rau!
6. Un produs drugstore cu pret prea mare.

Inca o data sunt 100% de acord cu Miha Ella. Toate produsele L'oreal au preturi mari pentru gusturile mele. Nu contest calitatea lor, dar zau ca sunt uneori de-a dreptul prohibitive. Pana dau 60 de lei pe un blush de la ei, ma duc si dau 70 si un pic pe unul de la TheBalm. As zice ca si produsele Bourjois sunt cam pe acolo ca pret, poate un picut mai decente. Ambele sunt marci de foarte buna calitate, dar prea apropiate ca pret de produsele de lux pentru a fi prietene cu mine. (Nu zic ca nu am produse de la ei, dar le cumpar mult mai rar decat as face-o daca ar fi la preturi mai rezonabile.)

7. Arata cel mai bun echivalent drugstore pentru un produs de lux. 




 Chiar daca nu mai detin cele doua produse, le-am avut si recunosc ca le-am cumparat tocmai pentru ca erau considerate copii fidele pentru doua chestiute de la NARS. Duo-ul cu blush si bronzer Elf zice-sa ca seamana bine de tot cu duo-ul Laguna Bronzer- Orgasm Blush, iar fardul de obraz Gotta Glow (tot de la Elf) e considerat copie a lui Albatros de la NARS. Adevarul e ca si ambalajele seamana, asa ca... Sunt sigura ca am mai vanat si alte produse care sa inlocuiasca nevoia de scump si sclipitor, dar momentan nu imi vin in minte!

8. Produs drugstore care nu isi merita faima?

Greu de spus. Nevoile fiecareia dintre noi sunt atat de diferite incat nu as putea eu sa decretez ca un produs nu isi merita faima. Pot doar sa spun ca nu mi s-a potrivit mie. As spune din nou fondul de ten Rimmel Match Perfection. Cu parere de rau de altfel, pentru ca tare am vrut sa il iubesc, dar ma transforma in glob de discoteca, pe mine care chiar nu am probleme cu sebum-ul. Stiu ca e un fond de ten foarte iubit, dar n-am ce-i face! Nu a functionat relatia dintre noi! DELOC!

Asta a fost tot, sper ca v-a placut micul chestionar de sambata! Distractie faina, umpleti rezervorul cu soare, mai ales ca prognoza meteo de saptamana viitoare nu e prea optimista!

Share:

14 comentarii

  1. intr-adevar nevoile fiecaruia sunt diferite :) ; cat de mult imi plac nuantele rujurilor <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă gândeam ca numai eu nu mă împac cu fondul de ten Match Perfection. Când l-am cumpărat, l-am confundat cu celălalt, cu scrisul roșu și nu înțelegeam de ce e lăudat. Mie nu îmi lucește tenul de obicei, dar de la fondul ăsta de ten arat ca un glob de discoteca, iar în jurul nasului îmi da un aspect de hârtie creponata. Păcat ca nu ne înțelegem, mai rar găsesc un fond de ten a cărui nuanta sa mi se potrivească.
    De 2 zile îl folosesc din nou pentru ca mi-am trimis în Italia BB Cream ul Lioele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asa pateam si eu cu el Choco. Aratam de ziceaqm ca am cazut cu moaca intr-o tigaie cu ulei! Not pretty at all!

      Ștergere
  3. De acord cu tine legat de rujurile Maybelline, tare faine! Am 3 acasa, din game diferite, si le iubesc mult! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau sa mai incerc si eu alte game. Imi amintesc insa ca am avut multe de-a lungul anilor si niciunul nu a fost dezamagitor.

      Ștergere
  4. Ce mă bucur că l-ai completat și că avem atâtea păreri comune! Eu chiar mă oftic la produsele L'Oreal, că sunt foarte bune, dar nu prea mă lasă inima să le iau la preț întreg. Nu sunt totuși de ratat atunci când au reduceri frumușele. :D
    Nici eu nu prea mă mai înțeleg cu Match Perfection, după ce am consumat cam un sfert din el a început să-mi oxideze pe față și parcă nici nu mai rezisă ca la început. :( Acum încerc să-l consum, că n-am avut cui să-l dau și mai are puțin termen, dar îl folosesc doar în combinație cu alt fond de ten.
    Sunt de acord și cu rujurile de la Maybelline, trebuie să-mi mai cumpăr neapărat câteva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am mai cumparat L'oreal de foarte mult timp. Nu zic ca n-o sa mai fac asta...dar ma enerveaza. Serios!:)) Da, semanam la preferinte, e clar! Fondul ala de ten poate ca merge daca il combini cu ceva matifiant. Nu stiu, eu am renuntat pentru ca si cu pudra arata oribil dupa cateva ore.
      Rujuri Maybelline...da. Si mie imi mai trebuie!

      Ștergere
  5. Eu am renuntat la produsele l'oreal pt ca testeaza pe animale.sunt atatea variante incat ma pot lipsi de produsele lor.mai trebuie sa gasesc alternativa la apa lor micelara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arse, ai perfecta dreptate ca sunt suficiente alternative. Bravo tie ca ai renuntat la ei dintr-un motiv atat de frumos si personal. Recunosc ca eu nu am tinut cont de asta in general, dar respect persoanele care o fac! Eu ma inteleg mai bine cu micelara Garnier decat cu cea L'oreal (dar oricum cred ca Garnier e detinuta tot de L'oreal...deci la tine tot nu merge!)

      Ștergere
  6. Eu mi-am comandat acum St.Lucia de la Elf ♥♥ abia aştept să ajungă


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am mai facut o comanda la Elf de secole...dar iti inteleg perfect entuziasmul.

      Ștergere
  7. multe produse drugstore sunt foarte bune . ne potrivim la mai multe.pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e super ca avem atatea alternative ieftine si bune.

      Ștergere