luni, 6 aprilie 2015

Printesa din noi

Putine sunt fetitele care nu au iubit printesele in copilarie. Putine sunt femeile care au atins varsta maturitatii si nu au pastrat in suflet un pic din personajele indragite. Probabil ca uneori facem alegeri vestimentare inconstiente, intorcandu-ne pe urmele celei care se joaca. Iata-ma asadar jucandu-ma si eu!




Fusta aleasa de pe Sheinside stiam ca va fi lunga. Pentru inaltimea mea (1.62) nu e ideala dar cu siguranta va fi scurtata. E putintel larguta si in talie, dar o voi ajusta. Sunt constienta ca e "cam mult". Materialul seamana dupa spusele sotului cu o tapiterie. Eu nu pot decat sa fiu de acord, dar culmea  e ca tocmai acest detaliu m-a atras. M-a dus cu gandul la domnite din vremuri demult apuse. Nu ai crede nici o clipa ca ai de a face cu ceva fabricat in China, caci materialul e plin, opulent, cu model impecabil.





Fusta are tinuta, sta ca si cand as purta o crinolina pe dedesubt. Recunosc ca nu stiu cat de des o sa indraznesc sa o scot la plimbare, dar pentru mica sedinta foto improvizata tare mi-a placut. Am alaturat-o unei bluze Zara, comandata pe Kurtmann. Detaliile de piele de la gat si maneci ii dau acel ceva care sa scoata din anonimat o bluza simpla, neagra. As zice ca e un fel de triplu voal, grosut, perfect opac. Am purtat-o deja in multe combinatii mai "normale" si cu siguranta va fi printre preferatele din garderoba. 






Gecuta din imitatie de piele ati vazut-o deja in postarea aceasta. Astept sa fie mai cald ca sa pot abuza de ea. Din pacate vremea e atat de capricioasa incat hainele de iarna sunt inca la loc de cinste. Ma tot uit cu jind la rochitele primavaratice si astept clipa cand o sa existe posibilitatea de a scoate una din ele in lume fara risc de pneumonie! Accesoriile au fost vesnicul meu colier pe care inca il iubesc la fel de tare si noua mea bratara Soufeel despre care o sa va povestesc chiar maine mai multe lucruri.



Am avut si ajutorul meu preferat la sedinta foto. Incotosmanata de plimbare si bucuroasa tare. Mami si-a schimbat rapid tinuta pretentioasa pentru a se putea bucura de restul zilei cu oamenii ei de baza. Aia langa care orice zi urata e mai buna! Pe aceasta cale ii multumesc sotului care desi era sa moara cand a vazut fusta aia, a acceptat totusi cu mormaieli sa imi faca poze. Nu or fi ele cele mai artistice, dar au fost facute cu drag!:))

P.S: Parul in curs de crestere incepe sa ma enerveze teribil. Trebuie sa ii fac ceva pentru ca daca nu, iar o sa cada victima curand!

18 comentarii:

  1. geaca e super-mega-faina,fusta daca era pana la genuncchi era perfecta,pentru mine :D per total imi place,place,place

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fusta va deveni pana la genunchi cu siguranta! Asa nici pe mine nu ma coafeaza.

      Ștergere
  2. Ce tinuta draguta si eleganta! Fusta nu imi dau seama daca e draperie sau nu, dar arata tare bine in poze :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draperie e, dar tot imi place!:)) Multumesc, ma bucur ca e pe gustul tau tinuta!

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa tinuta, mai ales fusta e superba. Imi place chiar si lungimea, pentru ca ai combinat-o cu tocuri.

    Kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cu tocuri ar fi ok, dar eu nu prea am voie sa mai pot tocuri, mai ales pe perioade indelungate de timp, asa ca scurtarea devine obligatorie daca vreau sa o mai pot purta!

      Ștergere
  4. Ce superbitate de fusta, love it! Si bratara imi place, abia astept sa o vad mai bine. Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place fusta...de fapt nu ma mir. Prea ne potrivim noi de obicei!:))

      Ștergere
  5. Ce frumoasă e ținuta! Mie îmi place fusta, dar și eu aș scurta-o să vină până deasupra genunghilor, ar arăta perfect așa!
    Cu părul nu știu ce ai, că mie-mi place cum îți stă cu el așa. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la genunchi o sa o fac Miha si atunci cred ca si sotul o sa se mai imbuneze!:)

      Ștergere
  6. :))) M-am regasit in multe parti ale postarii tale!
    Faptul de a schimba tinuta pentru a o adapta unei plimbari cu "oamenii de baza", fotografiile facute cu drag in ciuda mormaielilor cauzate de o neconcordanta in ceea ce priveste gusturile si preferintele vestimentare!

    Si mie imi place mult fusta - croiala, print, tinuta si textura materialului! Nu stiu ce or fi avand baietii astia cu materialele tip "tapet"! :P Ai gasit un echilibru grozav intre aerul lady like (dat de fusta, de finetea bluzei, de tocuri) si unul mai rebel, mai rockish (oferit de jacheta din piele), cred ca te reprezinta asta! Printul fustei si colierul ales fac o echipa pe cinste!

    Nu plec fara a spune ca zambetele celor doua "hlizite" frumoase din penultima fotografie trec sticla, sunt molipsitoare!

    Pup, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda:))) femeile astea, multe probleme au la mansarda! Dar sincer, cum ar fi viata fara noi, cu picanteriile si superficialitatile noastre? PLICTISITOARE! Legat de partea rockish...m-ai cam prins, in inima mea o sa raman mereu un pic rockerita. Una care iubeste rochiile si fustele inflorate!
      Hlizitele iti multumesc.

      Ștergere
  7. Vai ce mult imi place fustita! E o tinuta superba. O lady cu accente rock!
    www.sparkleandlove.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Romina, esti foarte draguta sa spui asta!:)

      Ștergere
  8. Penultima, dar si prima poza au cate un zambet molipsitor, tin sa completez. Si mie imi place imprimeul asta la haine nu doar pentru tapitarii, fete de perna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine daca zambetul merge mai departe de ecran!:) Misiune indeplinita!:)) Imprimeul de genul asta m-a fascinat mereu, asa ca nu pot spune ca me deranjeaza sa fiu comparata cu o draperie sau o perna!:))

      Ștergere
  9. Suuuper tinuta, mi-a placut fusta de indata ce am vazut-o pe site dar ma gandeam ca e greu de combinat si uite ce bine vine cu negru. E frumos lucrata, are prestanta, print interesant, ce sa mai. Ti se potriveste stilul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ramona. Adevarul e ca e o piesa dificil de purtat de toata ziua fara sa se cruceasca un pic lumea. Dar tyreptat am invatat sa nu ma mai agit pe tema asta. Daca ma simt eu bine si nu cad de tot in ridicol....cainii latra, caravana trece!:))

      Ștergere