joi, 2 aprilie 2015

March Empties

Daca stau si cuget ca au trecut deja trei luni intregi din anul asta simt ca ma apuca un pic panica. Where the hell is time going? Lasand insa filosofia pentru alta data, trec la ordinea de zi. Avem in program recipiente golite in martie. Nu e o productrie impresionanta, dar m-am descurcat rezonabil. La fel ca luna trecuta, va spun ca am terminat ceva chestii si din "proiectul meu", dar le pastrez pentru momentul maret al dezvaluirilor. In plus, am in baie vreo 4 produse care stau sa isi dea duhul, asa ca aprilie se anunta o luna buna!:))


-Gliss Ultimate Volume Shampoo nu mi-a placut cam deloc. Eu ma impac extra bine cu produsele Gliss, dar asta nu doar ca nu imi dadea volum ci dimpotriva. Imi pleostea parul, il incarca si dupa 2-3 zile ziceai ca sunt nespalata de o suta de ani. Ori la mine treaba asta nu se intampla in general. I can go a week without washing (dar nu o fac ca ar fi scarbos). Cu siguranta nu l-as mai lua. Am in schimb acum vechiul preferat din gama cu uleiuri. That I like!

-I love Blueberry&Smoothie exfoliating shower smoothie, a beneficiat aici de review. Parerile mi le-am mentinut pana la final. A fost ok, dar nu as fugi sa mai cumpar unul.
-Gel de dus Dm editie limitata pentru copchii! Ceva de iarna cu scortisoara and all that jazz, mirosea a turta dulce. In afara de ambalaj adorabil, gelul avea si sclipici asa ca fii-mea era in extaz. Numai ca eu n-am fost pentru ca gelul asta am avut impresia ca nu spala. Acum sa nu va imaginati ca fii-mea are vreun strat de jeg de racait de pe ea, dar gelul era asa dens de parca o dadeam cu jeleu sau ceva. Spuma nu prea facea, in fine, nu mi-a placut si basta. O fi fost el relativ bland cu pielea, dar a doua oara nu-l mai iau!

-Gel de dus Yves Rocher Miere si Musli Bio a fost ok. Nimic care sa ma dea pe spate sincer. Mirosul semana un pic cu al gelului de dus Balea folosit de fii-mea, probabil mierea aia ma ducea cu gandul la turta dulce. Creierul meu e stricat, deci nu va luati dupa mine. Oricum cert e ca mie imi plac gelurile cremoase Yves Rocher, dupa astea clasice nu ma omor neaparat. Nu l-as cumpara in mod intentionat, dar daca imi mai ajunge in baie, I will use it.



O caruta de mostre Ziaja primite acum cateva saptamani alaturi de niste produse tare interesante. Nu va spun inca nimic despre mostre, pentru ca le voi dedica un articol separat. Atat va zic, I might be turning into a Ziaja groupie! 


Speaking of Ziaja, am terminat Crema pentru maini cu lapte de capra. Review-ul il aveti aici. A fost o crema buna, mi-a placut mult, dar din pacate spre sfarsit nu mai facea fata problemelor mele majore cu pielea uscata de pe maini. Habar nu am dece, caci la inceput a dat super randament. Am revenit la vechea mea crema HG, dar probabil o sa ne reintalnim in viitor. Daca nu aveti probleme mari cu pielea de pe maini v-o super recomand.

-Gelul transparent pentru gene si sprancene Essence l-as fi schimbat eu de multa vreme, dar din motive necunoscute mie, nu il mai gaseam pe nicaieri. Luni am dat de unul in Kendra, asa ca pot sa il pensionez pe asta. Ma tot gandesc ca poate ar trebui sa mai incerc si alte variante de conturare a sprancenelor, dar metoda fard si gel din asta deasupra imi place atat de mult incat m-am rutinat. Mi se pare ca sprancenele sunt super naturale, and that is what I want. No offence, dar ma ingrozesc sprancenele alea super "done up". Plus ca n-am vreme sa stau 20 de minute la o spranceana. If I'm lucky am 20 de minute pentru tot machiajul. De obicei nu...

-Maybelline The Rocket Volum' Express a fost o mascara bunicica. Ne-am inteles bine, imi facea genele sa para mai dese, semana cumva la efecte cu They're Real, dar periuta ma scotea din minti cand eram grabita si adormita. Faptul ca ma machiez pe la 6 jumate dimineata garanteaza ca 3 zile din 5 o sa imi var periuta in ochi. Si credeti-ma it hurts like a bitch. Ei bine, cu periuta asta durea si mai rau! Ok, ca sunt eu neindemanatica nu ii pot invinui, dar in schimb 90% din zile sfarseau cu niste mascara scursa pe sub ochi. Si cand nu boceam. N-o fi el waterproof, dar faza asta nu e draguta niciodata! In afara cazului in care vrei un look ultra grunge. Ceea ce nu prea vreau! Nu o sa mai iau rimelul asta, I am sorry!

Si niste "lifestyle empties" pe final.


-Ceai verde cu cirese glasate "Jardin des Geishas" primit acum ahahaha de la prietena mea cea mai buna. Madi nu ma bate, I am a tea drinker, dar asta m-am chinuit enorm sa il beau. Si am vrut sa imi placa. Dar n-am putut. Mdeci, e ceai verde si atat. Nu am simtit nici o cireasa glasata pe acolo. Acum sa lamurim ceva. Nu imi place ceaiul verde. Poa' sa fie sanatos. Imi provoaca greata. Mi se pare amar, aspru, ceva naspa! Nu tu experienta ayurvedica, doar "tine-te de nas si da-l pe gat pentru beneficiile lui". L-am incercat si cu miere si cu lamaie si cu draci baltati. Nu! Ceaiul verde is not my thing. Nu sunt atat de zen cred. Daca aveti ceva ponturi sa ma faceti sa iubesc ceaiul verde, do tell! In fine, cutia asta e pa, am reusit sa il beau tot. CU GREU!

-Doua lumanari Ikea despre care nu mai bat apa in piua. Sunt fabuloase, ieftine, mirosul e intens. Love them. Am mereu stoc datorita mamei. Una de vanilie si una de capsuni (sau fructe de padure ca tot nu sunt lamurita) au plecat in raiul lumanarilor. Thank u for making my house smell nice!

-Unt de arahide natural Solaris. OBSESSED! Pe bune, nu mai pot trai fara minunea asta in viata mea. N-are pic de zahar, e bun in toate combinatiile imaginabile, are un pret super ok. Si e si marca romaneasca! Bai! Luati-l! La inceput o sa vi se para ciudat ca e foarte subtire fata de unturile de arahide din comert, alea pline de aditivi and shit, dar credeti-ma pe cuvant. NU SE COMPARA! Needless to say, sunt la jumatate cu inca un borcan. Nu o sa vi-l arat in fiecare luna, dar trebuia sa il mentionez. Nu se putea fara! Chiar daca e dubios sa il bag aici la empties!:))

Mdeci, m-am descurcat rezonabil, da? Voi? Ati mai scos ceva recipiente din casa luna asta?

15 comentarii:

  1. Bravo, bravo, aplauze! Suntem fete bune si dar-ar Domnu sa ne cumintim de-a binelea in curand. :))
    Ma zapaciti cu Solaris, am localizat un ditamai standul intr-un magazin de aici, dar mi-a venit rau cand am vazut cat costa chestiile. 17 lei un borcanete minuscul de pasta de susan, muicaaaa, ce e asta? 10 lei un pachetel de seminte de floarea soarelui si alte balarii pentru salata. Ehem, not for me. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am zis, mi se par cam umflate preturile la voi. Au chestii minunate in orice caz si eu sunt fan de ceva vreme, nu de azi de ieri!:))

      Ștergere
  2. nici eu nu m-am impacat cu samponul gliss pentru volum, cum ai zis si tu nu avea efectul pe care il promitea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, din pacate chiar nu a functionat deloc!

      Ștergere
  3. Haplauze si felicitari! ;))
    Eu folosesc gelul de dus I love cu mare economie pentru ca aroma sa m-a cucerit si iti impartasesc parerile vis a vis de proprietatile sale.
    Am adaugat pe lista untul de arahide. Imi trebuie, il vreau!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am decis sa le dau naibii economii, sa ma bucur de produsele care imi plac ca doar de aia le am. O viata avem ma!:))
      Untul ala de arahide e the best I tell ya!

      Ștergere
  4. Ai fost destul de harnică, mai ales că ai mai consumat și alte produse din proiect! Urmează să postez și eu consumatele, am un morman maaare. :))
    Și eu am zis că vreau data viitoare să schimb rimelul pentru sprâncene, m-am plictisit de ăsta și uneori nici nu face față firelor mele rebele (atunci apelez la ceară). Mă bate gândul să-l iau pe cel care și colorează, tot de la Essence (a scris Georgia's Mirror ieri despre el).
    Eu am avut The Rocket și mi s-a părut foaaarte rezistent, nu se clintea din loc, ba chiar se și demachia greu (și sigur tot pe ăsta l-am avut, nu pe cel waterproof). Poate a fost schimbată formulat? Mi se pare ciudat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhuu, hai cu postarea!
      Cel colorat de la Essence m-a tentat initial dar acum deloc nu il mai vreau. Nu stiu de ce!:)) La mine merge bine cu asta transparent. Am mai auzit si de la alte fete ca The Rocket statea super ok pe gene. La mine desi se demachjia foarte greu, migra in timpul zilei pe sub ochi. Si chiar nu am probleme de genul de obicei. Nu stiu care a fost cauza, dar ...asta e!

      Ștergere
  5. Great job! :D
    "I might be turning into a Ziaja groupie! " - lol! M-am tinut departe dar dupa postarea ta sigur voi fugi sa cumpar 2-3 chestii de la ei.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pot sa spun, dupa ce vezi articolul cu gama Marin Algae o sa fie mai grav. Si mai urmeaza saptamana viitoare vreo doua articole. So stay tuned!:))

      Ștergere
  6. Nici eu nu prea suport produsele Gliss, nu mi se potrivesc.

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gya, mie de obicei imi plac mult produsele lor. Asta din pacate a fost no go pentru mine!

      Ștergere
  7. de aceeasi parere sunt si eu cu ceaiul verde. o fi bun si restul, dar nu e bun pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt the last person care a descoperit gelurile de dus YR in 2015! :))) Normal ca am inceput cu cel de cafea, love... ♥

    RăspundețiȘtergere