Ziaja Olive Leaf Cleansing Oil

In ultima vreme v-am vorbit despre produsele Ziaja care au reusit sa ma cucereasca. Azi e la rand inca unul. Un produs "premiera" pentru mine, care m-a cucerit repejor si pe care vi-l recomand cu drag.

Uleiul pentru curatarea tenului si corpului Ziaja face parte din gama pentru ten uscat si sensibil. Tenul meu e normal, dar in perioada rece are tendinte pronuntate de uscare, asa ca uleiul asta a venit la fix. Va spun de la bun inceput ca nu l-am folosit pe corp, mi s-ar fi parut o risipa!:)) L-am utilizat exclusiv ca ulei demachiant si treaba pe care o face e foarte buna!


Cei 270 de ml de produs vin intr-un recipient de plastic alb, opac, cu sistem de dozare similar celor de la gelurile de dus. Orificiul prin care se distribuie produsul e calibrat bine, detest cand un produs lichid curge cu nemiluita. 

Uleiul are o consistenta destul de densa, e undeva intre ulei si gel. O cantitate mica e suficienta pentru curatarea tenului. Pentru zona ochilor nu e recomandat si nici nu l-am folosit in acest sens. Ochii ii demachiez separat cu alte produse. In contact cu apa, uleiul se transforma intr-o spuma catifelata, care te ajuta sa scapi de machiajul de pe ten si mizerie in mod eficient. Produsul e foarte bland cu tenul, nu simt deloc ca pielea ma strange dupa ce il folosesc. As putea linistita sa nu aplic crema hidratanta dupa, dar o fac pentru ca asa e bine si frumos. La primele utilizari am pus si niste lotiune micelara pe o discheta ca sa mai trec o data peste ten, sa vad daca au ramas ceva urme de machiaj. Nup, n-au ramas. M-a scapat repejor de fond de ten si blush.

Il folosesc ca gel de curatare si daca nu m-am machiat, dar se descurca super si sa dea jos "tencuiala" (fond de ten, pudra, blush) de peste zi. Nu l-am incercat cu un fond de ten heavy duty, pentru ca nu mai detin asa ceva. As fi curioasa daca reuseste sa scape de Revlon Colorstay de exemplu. 

Imi place mirosul discret, dulce floral (desi e pe baza de ulei de masline, nu miroase a ulei de masline), ingredientele sunt prietenoase, gramajul e generos si pretul destul de ok. Undeva in jur de 30 de lei daca retin eu corect.

Desi e primul ulei demachiant incercat de mine, recunosc ca m-a facut curioasa sa testez si alte produse similare. Mi-a deschis noi orizonturi cum s-ar spune! 

Acum prospectez piata pentru inca vreo cateva produse de la aceasta firma: imi trebuie un exfoliant mecanic nou, o crema pentru picioare si o masca de par. Si cred ca dupa experientele placute avute Ziaja va avea raspunsuri pentru toate cautarile mele.

Share:

1 comentarii

  1. Încă o bilă albă pentru produsele Ziaja. Eu vreau să încerc crema de faţă şi exfoliantul cu alge marine recomandate de tine, după ce termin ce am acum.

    RăspundețiȘtergere