vineri, 9 octombrie 2015

Fall Favorites Tag

 Va spun sincer ca toamna e probabil anotimpul meu preferat. E greu desigur sa ma pronunt pentru ca ador sarbatorile de iarna, imi place sa merg la mare cand e cald si bine, ziua mea e primavara. Si totusi are toamna asa ceva, magic! Asa ca am stiut clar ca trebuie sa raspund la Fall Favorites Tag de cand l-am vazut initiat de Jaclyn Hill. La unele intrebari o sa adaptez un picut ca nu merg in contextul nostru istoric. 

Favorite Candle



Dragii Mosului, acum un an doi as fi insirat un pomelnic de lumanarele si tarte. Acum...m-am cam lecuit. Nu stiu de ce si nu stiu cum. Nu am lumanari pe stoc si nici nu sufar. Daca ar fi sa ma duc insa azi sa cumpar o aroma de toamna, sigur as lua Camomille Tea de la Yankee Candle. Pentru mine mirosul ala de musetel si miere e perfect in sezonul asta.

Favorite Lip Color


Dupa cum ati tot vazut in ultimele postari, sa fie rosu sau visiniu. Altceva nu prea mai port zilele astea. Si cele doua iubite sunt Lip Stainul Sephora si rujul Avon burgundy pe care il am de 100 de ani. Purtate separat sau impreuna, cu sau fara contur, obtin cel putin 6 nuante diferite inn felul asta.

Favorite Drink

Cafeaua de dimineata, cu zahar, lapte si scortisoara multaaaaaa. 

Favorite Blush 


Pentru ca buzele sunt tot mai dark si uneori si machiajul ochilor tinde sa fie destul de inchis, blush-ul meu de toamna e potolit si cumintel. Cel mai desle folosesc pe primele doua din randul de sus  din paleta Makeup Revolution.Ceva suficient de neutru si potolit sa mearga la orice.

Favorite Clothing Item


 Sa fie cardigane. Multe si moi preferabil. Si pulovere pe gat. Cu guler mare rulat.

Favorite Fall Movie


Chiar aseara am revazut un all time favourite in perioada asta, Sweet November. Sunt o gasca lesinata cand vine vorba de filme si nu pot sa nominalizez alt film mai potrivit sa ma puna in starea de toamna. Chiar as vrea recomandari tomnatice de la voi. 

Favorite Fall TV Show

Eu cu TV Shows mai moale asa. Nu ma uit la seriale, nu ma uit la emisiuni. Daca totusi e sa aleg o emisiune la care ma mai uit uneori toamna ar fi "Te cunosc de undeva". Ma amuza, dar nu in fiecare saptamana. Pe sistemul mai rarut ca-i mai dragut. Umm, cam atat.

Favorite Thanksgiving Food. Mno ni hai! Ca nu avem ziua asta noi! Asa ca zic mancarica de toamna favorita!


Galustele cu prune se pun? Sunt mancare, nu? Bine, daca nu se pun alea o sa aleg ghiveciul de legume facut de mine din fixceaminfrigidersidacanufolosescsestrica!:D E bun de fiecare data si parca te incalzeste pe dinauntru. Poza cu galuscutele minunate e preluata de la Laura Adamache, unde gasiti si reteta fabuloasa. Daca le faceti, trimiteti si incoace vreo duzina.

Favorite Halloween Costume. FASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. Sa ma scuzati dar eu sunt o baba retrograda si cu Halloween nu prea halesc. Daca ar fi sa aleg insa un costum sigur nu ar fi din sfera scary cu note criminale. In 31 anul asta o duc pe fii-mea in mall la o chestie pentru copii, dar va fi imbracata iar in personajul ei favorit, Dorothy din Vrajitorul din Oz. Si iar o sa intrebe toti copiii cine e ca habar nu au de asa ceva! Daca ar fi sa ma imbrac eu in ceva, m-as face ummm, o ceva tanti retro. Simple as that!

Evident astept doritoarele sa le il preia si sa imi trimita link sa citeasca si ochiul meu ca mor dupa chestiile astea! Sau daca doriti, puteti raspunde si in comentarii. I always love that!


14 comentarii:

  1. SI eu adoooor toamna! mai ales dupa vara care a trecut, am ajuns la concluzia ca nu mai sufar soarele deloc! in primul rand pt ca urasc sa folosesc mereu SPF pe tot corpul :)). la fel, ador si eu cardiganele pufoase si ceaiurile calde. si diminetile reci imi plac! mai ales ca inca nu e asa frig :). sa avem o toamna frumoasa! te pup, Ioana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu tolerez bine temperaturile prea ridicate! Si te inteleg perfect si cu SPF-ul. Ain't nobody got time for that!:))

      Ștergere
  2. Mama mea, cum arată găluștele alea. De fel nu sunt mare fană, dar brusc m-a apucat pofta!
    Cardiganele pufoase sunt și favoritele mele în perioada asta, la fel și rujurile roșii!
    Cred că o să completez și eu tag-ul, l-am salvat în draft. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu anul asta nu am mancat galuste si zau imi vine sa plang! De abia astept sa citesc si raspunsurile tale la tag-ul asta!

      Ștergere
  3. Pff faci tu ce faci si ma faci sa scriu pe blog. S-a retinut tagul, zilele astea il fac. Azi tre sa scriu pentru SuperBlog, da' maine poate poate. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador galusetele cu prune! De lumanari m-am mai lecuit in sensul ca nu mai sunt asa obsedata de ele, dar tot nu mi-as arunca tartele Yankee, sunt prea faine! Am sa incerc sa fac si eu tag-ul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa nici eu nu as arunca nimic dar daca nu mai am stoc, nici nu imi vine sa mai cumpar ca pe vremuri!:)

      Ștergere
  5. Nici fii-mea nu stie cine-i Dorothy :p nu i-am pus niciodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am fost la teatrul de copii la piesa si a adorat-o. Apoi am vazut filmul acasa si pe urma am cumparat o carte cu povestea simplificata un pic. O adora pe Dorothy, e obsedata si stresata de ea!:))

      Ștergere
  6. O sa-l preiau si eu.
    Galuste cu prune nu am mancat niciodata, dar i-am dat porunca to le sister sa faca, ea e cofetarul casei in perioada asta. De mult timp cica vrea sa faca, de cand a vazut poze la Laura Laurentiu, o bloggerita cu vechime in sectorul dedicat gastronomiei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca l-ai facut si tu! Cum sa nu mananci galuste cu prune niciodata? Nu exista asa ceva! Blasfemieee!:))

      Ștergere
  7. Nici mie nu-mi vine sa cred ca m-am cumintit in privinta lumanarelelor (sau am prea multe pe stoc?... hmmm...).
    Stii doar ca cine se-aseamana, se-aduna, nu?
    Sunt de acord cu tine la toate punctele dar... eu inca imi mai caut curaj pentru a purta visnioul si in timpul zilei. La noi la tara... e ciudat!
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mai am nici macar pe stoc! Da, am cateva pe care as vrea sa le cumpar, dar nu ma mai apuca disperarea ca nu am lumanarele!
      Eu am devenit nesimtita legat de visiniu pe buze in timpul zilei. Sa se holbeze cine pofteste!

      Ștergere