miercuri, 21 octombrie 2015

What I ate Wednesday

Postarea de azi se lasa scrisa greu. Am intrat intr-o pasa destul de proasta, cauzata de lipsa de activitate reala in ultimele saptamani. Imi revin eu incetinel. Cert e ca intr-un fel ma bucur ca ceea ce am de declarat in meniul de ieri va va convinge ca nu sunt nici pe departe atat de "fara de prihana" cum ma laudati voi. Mananc prostii destul de des, sunt prietena buna cu carbohidratii si dulciurile. Am zile bune bune, am zile asa si asa si zile dezastruoase.

Ziua de ieri a fost una asa si asa, in care desi teoretic ce am mancat nu primea nota de trecere pe scara aportului nutritional, am incercat sa echilibrez cat de cat balanta mancand si cate ceva sanatos. Nu ma simt vinovata la sfarsitul nici unei zile, pentru ca daca as face asta n-ar fi bine. Nu am de gand sa ma flagelez in public pentru nici o tentatie dulce sau sarata ingurgitata si va sfatuiesc sa nu faceti nici voi asta, devenind obsedate de fiecare calorie. Mancati ce credeti de cuviinta si incercati sa faceti ce va spune corpul vostru. Daca uneori corpul vostru cere paste, ciocolata sau chips-uri, aia e, mai lasati de la voi! Everything in moderation parca era vorba aia, nu?

Sooo. Micul dejun a fost undeva in jur de ora 8. Doua felii de paine "Grau intreg" de la Vel Pitar, prajita, cu niste pasta de avocado si rosii. Si un cappuccino zdravan, de care rar ma lipsesc. Da, da, plin de tampenii, so what? Pozele sunt intunecate ca naiba, dar n-am ce sa fac mai mult, a venit iarna deja!


Pe la 11 am mancat o banana pe care nu am pozat-o!

La 13.30 ma gandeam ca nu prea am timp sa ma apuc sa gatesc ceva separat pentru mine in timp ce ma ocupam de cina din seara aia. Asa ca am deschis frigiderul si am vazut bolul cu pastele ramase din ziua precedenta de la pranzul Katiei. PASTE! cu sos de rosii si ardei, cu ciuperci si niste piept de pui. M-au uns pe suflet si au picat perfect! 


Am plecat in fuga dupa domnisoara si am luat-o la trap spre antrenamentele de gimnastica. Domnita mea nu a mancat toata placinta cu visine primita la gustarea de la gradi, asa ca mi-a pasat si mie un sfert. In caz ca nu stiati, nu refuzi un copil cand vrea sa imparta ceva bun cu tine. Am multumit frumos si am mancat.

La 18.30 cand am ajuns acasa deja aveam urechile lungite de foame. Katia si tati mancau cotlet la gratar si legume mexicane, eu iar nu aveam chef de carne. Mi-am facut rapid o salata cu baby spinach, mozarella, naut, rosii, ardei si ce oi mai fi pus pe acolo. Buna, satioasa, la fix. Aaa da, am mancat cu ea si o felie de "Grau intreg". Sa ne intelegem!


Daca eram fata cuminte aici se termina ziua. Dar dupa ce am reusit sa o adorm pe Katia, in timp ce ma uitam la niste clipuri pe Youtube am bagat frumos o mana zdravana de saratele. No regrets there. Singurul regret a fost ca nu mai aveam bere, ca tare ar fi mers una!

Asadar si prin urmare, nu va faceti iluzii ca as fi vreo minune a mancatului sanatos. Imi asum in schimb feicare inghititura si sunt ok cu gandul ca se poate sa se arunce cu rosii in mine. O sa fac o salata caprese cu ele si nu o sa mor din asta! Important e ca fiecare alegere (fie ea culinara sau nu) sa ne faca sa ne simtim bine cu noi insine. Pe mine ieri pastele alea, bucata de placinta de visine si saratelele m-au facut foarte fericita, asa ca e ok.


12 comentarii:

  1. Tot ce ai mancat a fost delcios!Sunt sigura de asta!.:-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar a fost Anca! Multumesc pentru comentariile pline de voie buna, chiar apreciez!

      Ștergere
  2. Mi-ai dat niste idei culinare tare bune :) Eu urmaresc rubrica asta nu pentru ca esti vreo sfanta a mancatului sanatos (sunt preocupata de alimentatia sanatoasa, dar nu fac din asta o obsesie), ci pentru ca imi place stilul tau alimentar, faci asocieri inedite care-mi dau idei culinare :)
    Ma duc sa caut graul ala intreg :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clarra, meniurile tale sunt super interesante si sanatoase, eu joc la pitici pe langa tine. Ma bucur insa daca spui ca gasesti si la mine cate un pic de inspiratie. Painea aia de la Vel Pitar, "Grau intreg", nu e chiar preferata mea, dar am gasit-o in drumul spre casa, ca mi-era lene sa merg pana in Lidl dupa baghete sau chufle integrale.

      Ștergere
    2. Eiii stai linistita, ca si eu calc pe alaturi, nu fac din alimentatie o religie; mancarea trebuie sa fie o bucurie, nu o corvoada. Pe mine ma mai pune la punct fierea; din cauza ei mi-am schimbat atat de mult stilul alimentar. Dupa o criza de fiere, nu-mi mai trebuie nimic in afara de ceai :(
      Acum visez la placinta aia cu visine... caut o reteta simpla si inofensiva :)
      In ceea ce priveste painea, eu iubesc baghetele Fitness de la Kaufland si chiflele din faina neagra cu seminte; ah, si specialitatea catalana de la Kaufland, si bagheta cu hrisca!

      Ștergere
  3. Când ai zis că ai mâncat prostii ieri, mă gândeam că o să văd niște hamburgeri de la MC la prânz, o ciocolată întreagă între mese și niște cartofi prășiți la cină. Și când colo...
    Eu zic că ai mâncat foarte ok și echilibrat. Chiar n-ai niciun motiv să te simți vinovată, din punctul meu de vedere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hamburgeri am facut saptamana trecuta. Nu de la Mc, hamburgeri din Lidl in chifle, cu diverse. Dar seara am mancat humus cu legume ca sa compensam. In weekend am urcat pe munte, am mancat salata cu pastrav afumat la Albota, dar la desert mi-am facut de cap cu un mega papanas. Sa fie echilibru zic! Ahhh cartofi prajiti...n-am mai facut de vreo doua saptamani. Oh yum!:))

      Ștergere
  4. Și eu sunt de părere că ai mâncat foarte ok, nu mi se pare nimic suspect din listă. Apăi, dacă aveai și bere lângă sărățele, te uram pe viață. Deveneai dușmanul meu de blog :D.
    Număratul caloriilor e o boală psihică, cunosc fenomenul, încă mai trag ponoase de pe urma unei astfel de obsesii. Dacă ai o greutate normală, nu merită să faci un compromis pentru 1-2 kilograme în minus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehhh, pasteeee, produs de patiserieee, sarateleee...Ma bucur ca nu am devenit dusmanul tau, n-as fi putut suporta o astfel de durere!:)) Cu numarat calorii nu am habar, nu am prestat niciodata. De slabit nu vreau neaparat sa slabesc dar stiu ca o dieta 100% sanatoasa m-ar ajuta sa scap de celulita si sa pun mai repede un pic de masa musculara. Asa cu paste, paine, dulciuri, e mai greu. Nu imposibil dar muuult mai greu!

      Ștergere
  5. Nici nu mi se pare c-ai mâncat atât de păcătos. Sinceră să fiu, chiar acum începe să mi se facă după niște carne adevărată, probabil mă voi mulțumi cu pieptul de pui din fasolea verde scăzută.
    Personal, eu numesc altceva prostii la capitolul mâncare: tot felul de biscuiți plini de sare & margarină & zahăr, dulciurile în exces (încă mă lupt cu dependența de ele), tot felul de sandwich-uri din comerț și aici nu mă refer strict doar la fast-food-uri ci și la brutăriile care fac sandwich-uri gen Dorbob-ul și Buneximul la mine în Oradea, chiar și cartofii prăjițimâncați zilnic mi se pare un obicei alimentar nesănătos.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru masa musculara ai nevoie de proteine in primul rand, proteine animale that is.
    Mie nu-mi place deloc berea, deci chiar nu reprezinta o tentatie, acuma daca saratelele alea sunt de casa se schimba datele problemei :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Am auzit ca painea e foarte buna.

    http://strumfette.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere