miercuri, 14 octombrie 2015

Move your body

Ladies, decizia a fost facuta si sper sa fie ok. Pentru urmatoarele cateva saptamani o sa incerc sa alternez miercurea o postare de mancarici cu o postare din asta usor motivationala si legata de miscarea posteriorului intru exersarea muschilor celor flescaiti. Nu zic ca asa va ramane situatia forever, nici ca nu e posibil sa avem si doua saptamani cu acelasi tip de postare. Zic doar ca ideal momentan asa ar fi sa fac. Mbon, acestea fiind zise, sa dau cu subsemnatul.

Pe 1 octombrie scriam mare postare plina de ambitie. Sooo? Pai sa o luam punctual. Fara zaharul umm, cum sa va zic. 4 zile am rezistat si alea asa, la limita. Mi-e clar deja ca zaharul e drogul numarul unu pentru mine si va trebui sa antrenez bine muschiul vointei pana sa ajung la performante mai bune de atat. Pana una alta refuz sa ma simt naspa pentru ca nu am rezistat 7 zile si zic ca e bine si cat s-a putut si ca data viitoare facem mai bine. 

Mancatul ok, e undeva la 50% din pacate. A mers totul bine si apoi, totul a luat-o in cadere libera. Motive gasesc si sunt chiar bune, dar nu cred ca vrea cineva sa le citeasca. Acum imi beau cafeaua, am pregatit ovazul pentru micul dejun si am de gand sa mananc o salata la pranz desi Katia a comandat pentru ea cu totul altceva. 



Cu miscarea cum stam? In primele 5 zile dupa "juramant" am facut zilnic exercitii. ZILNIC! Nu stiu daca va dati seama cat de epocal e asa ceva la una ca mine care de obicei abia se urneste. Ei bine, mi-am pus colantii cei distrusi de la Decathlon, bustiera mea din Lidl care are deja vreo doi ani de convietuire cu mine, pantofii sport si da-i. Cand zic da-i nu va imaginati niste antrenamente de au curs apele pe mine. Nu!


Am zis ca incep usurel cat sa cada rugina de la incheieturi. Little did I know ca usurel inseamna foaaaaaaaarteeeee usureeeeeeeeeel. Am pus DVD-ul cu Carmen Bruma (cumparat cred pe vremea cand scapam de baby weight - fii-mea are acum 5 ani deci mdaaaaa) si am scos un mic strigat razboinic. Prima zi am rezistat la incalzire si inca vreo 5 minute din primul workout. Da, atat sunt de varza, radeti, nu e problema! A doua zi am rezistat la 10 minute din al doilea workout...Si tot asa! Ideea care ar fi? M-am fortat zilnic macar inca doua-trei minute in plus fata de ziua anterioara. Si asta a contat la creieras. Pentru ca deep down e gandul ca daca nu renunt o sa pot sa fac si chestii adevarate. Ajuta cu adevarat alea 10-15 minute pe zi! Eu cred ca da! Desigur nu o sa ma bage in competitii de bodybuilding:)) dar nici nu era asta ideea.


Ideal ar fi desigur sa imi fac abonament la sala si sa traga altul de mine acolo. Numai ca momentan asa ceva chiar nu e in carti, din nici un punct de vedere. Bun! Am zis ca in primele cinci zile am bagat la greu. Si pe urma veti intreba? Pe urma am avut copil bolnav acasa si timp sa fac miscare cam deloc. Cu toate astea va spun ca am reusit sa mai bifez doua ture scurte de sport si in ultima saptamana cat a fost Katia in zona. Ba chiar am primit aplauze pentru efort, desi mi-a zis "Mami, tu nu poti ce fac eu la antrenamente ca esti batrana!". Mda, multumesc mami, esti un inger! Acum drept e ca uneori ma gandesc cum zgmbocea mea, care a mostenit mult din lipsa de talent sportiv al mama-sii si pre aputin din inclinatiile lui tata-su, trage tare 4-5 zile pe saptamana, cate o ora si trei sferturi. Va ajunge fii-mea gimnasta de performanta si va merge la competitii? Nu prea cred! Dar spre deosebire de mine invata ceva esential: ca poate sa faca unele lucruri care par la prima vedere imposibile! Asa ca mami cea batrana tine capul sus si antreneaza muschiul ala de care ziceam inainte: al vointei! 


Keep you posted! Aaaa, da, tot n-am cumparat baterii la cantarul ala, dar ar fi cazul! Macar asa, ca idee! Si metrul inca nu l-am pus in functiune, nu simt nevoia de masuratori, prefer sa vad la ochi schimbari, dar pana acolo mai am de mancat ceva DVD-uri cu tanti care ma cearta si pe care le injur printre dinti. La voi cum sta treaba? Sau pardon! Cum se misca treaba?

13 comentarii:

  1. M-ai facut sa zambesc de dimineata prin modul in care ai scris!Esti funny si draga!:-**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur cand reusesc o astfel de performanta si ma bucura mult cuvintele tale!

      Ștergere
  2. Ne-am sincronizat putin cu nevoia de miscare, si eu am aproape doua saptamani de cand m-am apucat de Ballet Beautiful. Am vrut ceva anti-fund fleoscait, fara prea mare presiune pe articulatii, cu tras de muschi. Si cm asta am primit, febra frumusica la fesieri si coapse, tanti aia ma pune la treaba bine, cam de trei ori pe saptamana.
    Cu zaharul te inteleg, si eu ma abtineam cu greu in timpul curelor cu antibiotic si abia asteptam sa scap la zahar in pauzele de tratament. Acum am cam revenit la vechile obiceiuri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna tare bine programul ala de care spui tu, o sa incerc sa il caut si eu sa vad cu ce se mananca. Zaharul e clar drogul meu! Si nu e bine deloc!

      Ștergere
  3. Hmm daca imi permiti sa iti dau un sfat... In primul rand cu mancatul , din ce am vazut in alte what i ate esti chiar echilibrata , deci n-ai motive sa te simti prost :) In al doilea rand , ca de la persoana mega-ocupata la persoana mega-ocupata,parerea mea e ca sala functioneaza cel mai bine. Si n-ai nevoie de antrenor. Sunt destule gagici pe acolo care chiar stiu ce fac si dupa care poti sa te iei...de doua ori pe saptamana timp de 1 ora seara nu e asa mult timp ... efectiv nu se compara cu a sta in sufragerie in colanti urmand-o pe Carmen Bruma. Am si eu cartea si dvd-ul si femeia e killerita...ce face acolo nu e deloc pt incepatoare... tot asa , dupa incalzire intrasem si eu in depresie... :)) Sala face minuni : iti iei un echipament dragut , iei niste aer curat pe drum si deja ai alt spor.
    Nu trebuie sa fii dura cu tine, eu zic ca esti pe drumul cel bun!:) Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana, sa stii ca la mancat nu e chiar asa. Sunt zile si zile. Cat despre partea cu miscarea, stiu ca ai dreptate, dar momentan nu prea am cum sa strecor orele alea in program, plus ca sunt inca foarte reticenta la a face miscare in public. Alergatul prin parc nu se pune, ca la ala nu se prea holbeaza nimeni. Usurel vad ca ma misc tot mai usor si in casa pot face exercitiile cand imi tuna mie si gasesc vreme.

      Ștergere
  4. Multă motivație îți doresc. Știu cât e de greu să-ți schimbi total stilul de viață nesănătos. Eu, cel puțin, am reușit să scap cât de cât de zahăr, dar (căci trebuie să existe un dar, nu-i așa?) l-am înlocuit cu îndulcitor artificial și mă paște să încerc și fructoza, stevia și agavele. În schimb, n-am redus consumul de sare. Și nici nu fac mișcare, că mi-i lene să-mi găsesc ceva care să-mi oferă susținerea optimă mega-pieptului meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e greu, dar nu impopsibil. Nu cred ca voi ajunge vreodata un health freak autentic, nu e in genele mele asa ceva. Iubesc prea mult prajiturile si ciocolata, chips-urile si berea cu lamaie!:)) Si vinul... Dar incerc macar sa fac alegeri mai bune cat de des pot.

      Ștergere
    2. Am încercat fructoza și tot îndulcitorul artificial mi se pare mai ok în băuturi, probabil încă nu mi-am găsit răbdarea să caut cantitatea optimă de fructoză pentru fiecare băutură în parte.

      Ștergere
  5. Pe mine să știi că mă motivează postările astea, așa că abia o aștept pe următoarea, fie ea cu mâncărică sau despre mișcare.
    Din ce am văzut eu, tu stai foarte bine la capitolul mâncat sănătos, nu cred că e cazul să te simți vinovată pentru două cubulețe de ciocolată mâncate odată la cine știe cât timp.
    Am început să fac și eu ceva schimbări cu mâncarea, în ultimele cam două săptămâni nu m-am abătut foarte rău, dar eu sunt oricum mult mai departe, la faza în care încerc să reduc cât mai mult prăjelile, grăsimile și carnea, mai ales aia de porc. Și evident, să mănânc în schimb chestii sănătoase.
    La capitolul mișcare, în schimb, stau tare prost, doar mersul mult pe jos ce mă mai salvează, dar știu că nu-i suficient...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohoo cum zici? Doua cubulete de ciocolata la nu stiu cat timp? Nu nu nuuuu...ciocolata se mananca una intreaga (sau macar jumatate), o data la cateva zile!:)) Par mai cuminte decat sunt de fapt! Cred ca inconstient in zilele cu What I ate mananc mai ok ca sa va impresionez pe voi!:)) OMG, I am a damn liar!
      La miscare si eu stateam prost dar cate un picut fac progrese. Nu vizibile inca, but still!

      Ștergere
  6. offf, poate ma mobilizez si eu!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca te simti foarte bine cand reusesti sa te urnesti din loc! I should know!

      Ștergere