vineri, 2 octombrie 2015

There is more than meets the eye

In postarea de aici va aratam ca mi s-a pus grav pata pe o rochie minunata si inflorata. Bun! Ce facem in acest caz? Pai o comandam, ce altceva? Problema fiind ca am facut o chestie pe care de obicei nu o fac. N-am citit sectiunea de comentarii ale clientilor Shein si n-am asteptat nici sa apara poze cu minunea. BIG FREAKIN MISTAKE!

Ma duc la vamala dupa colet si vad ca vamesul imi intinde un plic subtire pe care nici nu se oboseste sa il deschida. In gandul meu zic:"Damn, mi-au incurcat astia comanda! Cum sa incapa ditai rochia in plicul ala de dimensiuni minuscule?" Ei bine...a incaput pentru ca rochia nu era ce speram eu sa fie. Si as fi aflat asta daca citeam comentariile.

Materialul e de ras. Un poliester atat de cheap looking and feeling de ar putea lua foc si daca te gandesti la o bricheta in apropierea acestei rochii. Subtirel ca o foaie de ceapa, lucios ca o foaie de cort sau o pelerina de ploaie din aia nasoala! NU! Doar nu! Sincer nu e un material cu care sa poti face ceva. Orice. Aaa da si se calca incredibil de greu. 





De data asta la marime oamenii din China au nimerit-o. Masurile de pe site corespund. Am luat S si imi e un picut larga, that's a first. Imprimeul e superb si sufar teribil ca nu voi putea pastra rochia asta sa ma bucur de ea, dar pe bune, arat ca o reclama umblatoare la plastic imbracata in ea! Si asta nu e un look care sa imi placa in general! 

In poze am decis sa ii dau rochiei nota boho la care ma gandisem din start, accesorizand-o cu contraste tomnatice. Da, purtam bocanci! Si da, aveam palarie de fetru pe care o iubesc maxim si care e cumparata de fina noastra, din Primark cand a fost in luna de miere. Au si pe Shein palarii care seamana bine de tot!




Cerceii mei turcoaz i-ati mai vazut si mi s-a parut ca se incadrau bine in peisaj. Cureaua Bershka luata de pe Kurtmann a salvat ziua facandu-ma sa par macar umana, pentru ca daca nu puneam ceva in talie situatia e mai trista! Imi place tare mult genul asta de curele impletite, mi se pare ca posibilitatile sunt nelimitate cu o astfel de curea. Nuanta de roz dulce, potolit o face super purtabila si deja ma vad folosind-o pana la destramare! (Aaa da si tocmai am observat ca au adus niste rochii to die for pe Kurtmann...oh inima!)





Ce nu vedeti voi e ca pe dedesubt purtam colanti din Decathlon si in masina aveam o pereche de adidasi si o bluza sport la care am apelat dupa sedinta foto ca sa fac asta cu Katia!:)) So you see, there is more than meets the eye! 



Makeup-ul a fost un fel de "go to" al toamnei, cam asa ma vedeti saptamanile astea. Buzele inchise sunt musai, chiar daca al meu sot nu e deloc fan si nu ii e jena sa ma anunte!

So yeah...Nu va recomand rochia asta, a mea o sa ajunga la gunoi probabil pentru ca nu ii pot gasi o utilizare si nici nu as da-o altcuiva pentru ca...nu. Dar recunosc cinstit ca e unul din putinele mega esecuri pe care le am eu la comenzi Shein. Si altadata nu mai fac greseala de a nu citi comentariile!


12 comentarii:

  1. Si pe site era ataaat de frumoasa.... Bine, de la distanta pare awesome dar, din pacate, am pipait-o si eu si inteleg perfect ce spui. Am si eu un kimono de pe romwe care are fix acelasi material...
    Eh, lasa! Bine ca ai palarie superba! Restul e can-can. ;)))
    Pupicius.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, ai vazut si tu ce material de facut parasute are!:)) Palaria aia gives me life! Sunt o dubioasa cu palarie prea des!

      Ștergere
  2. Ce crima sa nu pui un material mai bunicel la asa frumusete de rochie. Huooo! Eu n-am comandat-o pentru ca nu avea poze ale clientilor, ulterior am mai intrat s-o vad pe site si am citit comentariile. Mare pacat... dar imi place mult cum ai combinat-o, parul arata super si machiajul la fel. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am zis si eu Georgia! Nu stiu ce a fost in mintea lor! Speram la un material din ala plinut si bun..Aha, dream on! Ma bucur ca iti place cum am scos-o la lumina! Dar as fi vrut sa o pot purta pe termen lung...

      Ștergere
  3. Ce mi-a placut incheierea! Foarte frumos articol :) !

    RăspundețiȘtergere
  4. Păcat de imprimeul ăsta superb! :( Mare păcat!
    Așa din poze pare ok, nu se observă că e atât de nasol materialul, dar știu ce zici, am pățit și eu așa cu o bluză luată de pe un site chinezesc. Era atât de „plasticoasă” încât nici de folosit la fundal pentru pozele de pe blog n-a fost bună, lucea prea rău. :))
    Însă pălăria e super, iar cu rujul ăla îți stă superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, in poze nu se vede, dar e nasol nasol! Sincera sa fiu am vazut bloggerite prezentand rochia in poze fara sa precizeze nimic legat de material. Si asa de la distanta e frumoasa! Nu stiu de ce nu ai spune cat de cheap e de fapt!
      I love that lipstick too!

      Ștergere
  5. Doamne, nu imi vine sa cred. Cand am vazut initial rochia am zis "doar nu o fi aia superba de pe SheIn".
    Ce diferenta mare intre poza de pe site si rochia pe care ai primit-o. Sigur e o rochie "inspired" si poza de pe site arata de fapt rochia originala :))
    Chiar arata aiurea, cheap si arati ciudatel in ea. Poate daca o mai modifici cumva mai scoti ceva din ea :(
    Ce bine ca nu am luat-o :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, shit happens!:)) Nu am ce sa scot din ea, orice i-as face. Ma gandesc sa o folosesc la rochii de papusi si asternuturi de pat tot pentru papusi!:)) Sa stii ca si eu ma bucur cand aflu de la cineva ca nu avea rost sa iau o chestie crappy, asa ca ma bucur ca te-am putut ajuta.

      Ștergere
  6. WOw!!!! Ce aiurea! Eu am vazut aceeasi rochita la Miut si nu imi amintesc sa fi citit ca materialul e asa nasol!
    Pacat...ca rochia e superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o vazusem si eu la Miu, dupa ce am comandat-o. Nu retin nici eu daca ea a scris ceva in legatura cu asta, dar acum na, fiecare vine cu asteptari diferite. Poate sunt eu prea carcotasa, dar personal ma ingrozesc hainele care arata a plastic de duzina!

      Ștergere