marți, 27 octombrie 2015

October Empties

O sa fiu sincera cu voi. In ultimele saptamani blogul mi-a fost ca o haina ramasa mica. Parca ma strange, ma jeneaza si nu vreau sa il scutur de praf si sa il las sa ma insoteasca in viata de zi cu zi. Am senzatia aia neplacuta de oboseala, de tracasare, lipsa de motivatie si inspiratie. Nu o sa va mint, gandul de a lua o pauza mai lunga sau poate chiar definitiva mi-a dat tarcoale. Incerc totusi sa trec peste starea asta pentru ca bag de seama ca in general sunt intr-o pasa dubioasa. O fi astenie de toamna? O fi faptul ca mai sunt doua luni si se termina anul asta? O fi faptul ca preocuparile si focusul mi s-a cam schimbat in ultima vreme? Habar nu am, dar va rog s ama iertati daca in perioada urmatoare articolele o sa fie ceva mai rare. Prefer sa nu pun si mai multa presiune unde deja scartaie ceva. Sa imi dau timp sa imi revin sau sa iau o decizie, oricare va fi aceea!

Trecand peste introducerea asta nu foarte vesela, revenim la goliciunile noastre. Luna asta sunt destul de multicele si treaba asta ma bucura. Ma concentrez sa simplific cat mai mult si ma simt foarte bine asa. Nu credeam sa ajung in punctul in care sa consider ca as fi mai fericita cu cat mai putine produse de beauty as detine! Poate are si asta o legatura cu blogger fatigue prin care trec.

Patru produse de makeup am reusit sa dau gata si eu zic ca e bine. 


Lash Sensational Mascara de la Maybelline mi-a placut, dar sincer nu as mai cumpara al doilea tub. Ma scoate din sarite ca se demachiaza greu si ca trebuie sa adaug pasul cu bifazicul pentru a ramane fara mascara pe gene seara. Nu apreciez un pas in plus la o ora la care sunt atat de franta de oboseala incat nu stiu cum sa ajung mai iute in pat. In afara de asta pot spune ca e o super mascara, adauga volum genelor, le alungeste si le curbeaza frumos. 

Gelul pentru sprancene Essence e al nu stiu catelea tub. Functioneaz aok, nu e nimic iesit din comun. Pentru rutina mea simplista de aranjat sprancene cu fard e exact ce am nevoie. Le tine la locul lor, nu se simte "batos" pe firele de par, aspectul ramane unul natural. Am deja un tub nou.

Supershock Eyeliner de la Avon, intr-o nuanta rozulie. Ador creioanele astea de la Avon, dar nuanta asta meeeeh, a fost greu de folosit si nu pot spune ca m-am dat in vant dupa ea. As mai cumpara probabil un creion negru sau maro din gama asta, dar in nici un caz o nuanta deschisa. 

Gel liner-ul Maybelline a beneficiat aici de review. Mi-a placut, dar momentan nu l-as mai lua pentru ca am intrat intr-o etapa in care nu mai simt nevoia de gel liner. Lichid si sub forma de creion mi-e suficient. Daca vreti insa un gel liner bun, care rezista bine si cu care se lucreaza foarte usor, acesta e o alegere ideala. Apropos, al meu nu e terminat, dar s-a uscat zdravan si chiar nu am chef sa il "revigorez" mai ales ca e deja cam vechiut pentru un produs cremos. Cu produsele pudra nu am greturi, dar cele cremoase sunt mediu propice de dezvoltat fel de fel de minuni asa ca mai bine ma lipsesc.


Samponul Anian cu musetel despre care va vorbeam aici a fost fantastic pentru parul pretentios al micii dive.  Momentan o sa incercam si altceva, dar daca nu se va impaca la fel de bine cu alt produs, probabil o sa fac o comanda. Ma enerveaza cand trebuie sa dau comenzi pentru un singur produs, dar pana la urma daca e bun, e bun! 

Spuma de baie de la Hello Free Z. Cu Frozen! NUMAIPOTCUFROZEN! V-am mai spus cred ca nu mai pot cu Frozen, dar repet pana ma va intelege cineva si ma va salva din iadul presarat cu Else, Olafi si Anne! Spuma basic, face clabuci. Nimic special la ea. In afara de desenul de pe sticla care practic o facea sa fie sacra!

Doua lotiuni pentru protectie solara de la Elmiplant. Nu sunt consumate de tot, mai au fiecare cam jumatate din produs in flacoane. Ne-au placut, si-au facut treaba bine, mai cumparam si la anul. SPF-ul din astea expirase deja, asa ca nu avea sens sa le mai pastrez in dulapior pana vara viitoare. 


Gel de dus cu cafea Yves Rocher care nu mai are nevoie de nici o prezentare banuiesc. Daca ma uit in urma la cate flacoane din astea am dat gata s-ar putea sa concluzionez ca am o adevarata obsesie. Momentan nu mai vreau, sunt cam satula de mirosul lui, dar cu siguranta dupa cateva alte geluri de dus ma voi intoarce la el.

Lotiunea Elmiplant Skinnergy  cu lychee a fost asa si asa pentru mine. Mirosul e extreeeeem de puternic, dureaza pe piele o zi intreaga, parfumeaza asternuturi si haine, asa ca daca va stiti cu nas sensibil, stati departe. Mie mi-a placut foarte mult aroma. Intra repede in piele, nu lasa strat lipicios, dar din pacate pe zonele desertice la mine nu avea efect de durata. Pe picioare simteam dupa doua trei ore de la aplicare ca ar trebui sa mai pun o portie. La fel si cu coatele. Nu stiu ce sa zic, ea e formulata teoretic pentru piele uscata, dar la mine nu a dat rezultatele sperate.

Spuma Taft  batrana ca Matusalem. Habar nu am ce sa spun despre ea, mi-a luat 3-4 ani sa o consum (da, stiuuuuuu). Folosesc atat de rar produse de styling incat chiar nu imi permit sa emit opinii despre ele. As risca totusi sa spun ca nu m-a incantat prea tare pentru ca parul ramanea extra lipicios si crunchy oricat de putin produs puneam. Meh! Astept sa imi recomandati o spuma ieftina si care sa nu imbacseasca parul - sa am pentru urmatorii 3-4 ani!

Demachiantul Bioten cu miere si cimbrisor, un vechi si devotat prieten. Mai am o sticla inceputa in baie, dar dupa ce o dau si pe aceea gata cred ca o sa ma orientez spre altceva. M-am cam plictisit de acelasi produs. Totusi il recomand cu drag, e ieftin si eficient. 


Servetelele demachiante Nivea nu m-au impresionat deloc. M-am grabit sa le folosesc pentru ca inca de la deschiderea pachetului mi s-au parut foarte uscate. Trebuia sa frec tenul zdravan ca sa reusesc sa ma demachiez (ceea ce nu e recomandat) si probabil ca nefiind saturate cu produs nici nu prea faceau treaba buna. Posibil sa fi nimerit eu un pachet cu defect, dar daca am servetele demachiante, le vreau umede cum trebuie! Am avut anul trecut parca unele marca Auchan si mi-au placut la nebunie, dar se pare ca au disparut de pe piata. Daca aveti un pont legat de servetele super umede, do tell, sa le am in casa pentru cazuri de urgenta gen culcat la 3 dimineata dupa prea multe povesti si pahare de vin cu prietenii!

Mostre de serum anticelulitic Ziaja am folost de fapt vreo 4 sau 5 dar vad ca numai doua pliculete le-am pastrat. Va spun cu mana pe fundita ca produsul asta m-a lasat cu gura cascata! Ma stiti ca sunt o lenesa si ca nu cred in produse anticelu. Ei bine, daca e ceva ce cred ca ar putea functiona, e chestia asta. Ma dadeam dimineata si seara, masam zdravan vreo doua minute si voila, piele catifelataaaaaa si elastica. Miroase minunat, are o textura super lejera si e o placere sa il folosesti. Voi cumpara un full size? Probabil nu pentru ca ma cunosc prea bine si dupa doua trei saptamani de harnicie m-as intoarce la vechile obiceiuri si l-as abandona. Cred insa sincer ca folosit pe termen lung ar da rezultate.

So Elixir Bois Sensuel m-a intrigat de cand s-a lansat. So Elixir e pentru mine bomba olfactiva, nu imi place deloc, mi se pare ca miroase batranicios si inchis. Notele parfumului nou insa pareau super promitatoare. M-am bucurat cand am primit mostra, l-am desfacut si am strambat initial din nas. Bleh am exclamat. Dupa ce am stat un piculet a inceput sa semene cu ceva cunoscut! Iar fii-mea a zis cu inteligenta maxima "Mami asta miroase ca parfumul ala al tau!" Bingo! Asemanarea cu Chopard Wish e destul de frapanta. Acum servetelul cu Bois Sensuel e in sifonier parfumand hainele. Daca va stiti amatoare de parfumuri dulci, destul de grele, this is for you! E si anotimpul perfect pentru o astfel de aroma, asa ca il recomand daca il prindeti la o promotie buna (pentru ca hai sa fim sincere, nu stiu cate dintre noi comandam ceva la ei cand e la pret intreg).

Uleiul esential de brad Solaris mi-a fost prieten bun inca de iarna trecuta. Mai am o sticla noua care asteapta sarbatorile de iarna cand bradul nostru eco nu poate livra aroma necesara. Si mai am inca vreo 4 sticlute de uleiuri Solaris cu diverse arome, cu care ma joc si parfumez casa dupa toane. Imi plac rau de tot si le recomand cu toata caldura.

Phewww, aia a fost, am ajuns si la final. Ce bunatati ati terminat, ce produse faine ati descoperit luna asta? Astept sa impartasiti cu mine in comentarii, poate uit de oboseala bloggeristica si imi revin in simtiri!

15 comentarii:

  1. Creioanele supershock de la Avon sunt probabil cele mai cumparate produse ale lor!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu multe persoane care sunt incantate de ele. Cu mine in frunte!

      Ștergere
  2. Cand am inceput sa citesc postarea m-am gandit ca ai nevoie de o ploaie ... asa simt si acum. Sa ai zile frumoase si senine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca de fapt am nevoie de mai mult soare!:))

      Ștergere
  3. Si mie imi plac creioanele de la Avon iar gelul de dus cu cafea de la Yves Rocher il ador <3 Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ambele produse cred ca sunt deja intrate intr-un fel de top al celor mai iubite produse ever!:))

      Ștergere
  4. Ai avut ceva goliciuni, bravo! Lash Sensational e și la mine pe terminate, mai trag de el cât pot, iar eu chiar o să-l mai iau cândva o a doua oară, că oricum folosesc bifazic pentru ochi orice aș purta.
    De la gelul de duș cu cafea am vrut și eu o pauză, dar au trecut deja vreoe 2-3 luni și-l vreau iar de urgență, să știu eu că e acolo în casă, printre celelalte zeci de sticle de geluri. :)) E clar că și eu am o obsesie pentru el!
    Cât despre starea de care vorbeai la început, sper să regăsești motivația și inspirația cu timpul. Mai sunt și perioade din astea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu bifazic nu ma folosisem de mai bine de un an, am reinceput acum, dar nu stiu daca vreau sa o tin tot asa. Plus ca vreau sa mai incerc si altceva! Legat de geluri de dus voi face o marturisire socanta. In weekend am cumparat un gel de dus...pentru ca NU MAI AVEAM ALTUL! Poti crede asa ceva!:))

      Ștergere
  5. Tu esti harnicia intruchipata, zau asa!
    Eu n-am reusit sa termin nici mascara de la Maybelline iar eyeliner-ul gel e foarte putn folosit. In aceasta vara am spus pas eyeliner-ului si se vede.
    In rest, doar de bine sa ai spor in continuare. ;))
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am impresia ca am luat rimelul ala un pic mai repede si poate si de aceea. Plus ca recunosc ca poate mai mergea folosit, dar la mascara am pitici pe creieri si imediat ce se ingroasa e pa. De obicei le tin maxim 4 luni iar asta cred ca se apropie de 5. Sa verifici eyeliner-ul ala sa nu fie uscat!

      Spor si tie!

      Ștergere
  6. Eu iti verific blogul o data la vreo 2 zile , asa ca m-as super intrista daca ai posta extrem de rar pentru ca imi place sa citesc articolele tale :) Articolele tale cu empties sunt cele mai asteptate :)
    o spuma ieftina si buna este cea de la Intesa, gelul de dus cu cafea il am chiar acum in baie, dupa ce vin de afara infrigurata, imi da o senzatie foarte buna folosirea acestui gel de dus,
    Pupici :* Ai grija de tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corina, multumesc pentru cuvintele frumoase! Voi incerca sa imi revin, cred ca e posibil!:)
      Am notat spuma Intensa sa vad ce si cum! Ai perfecta dreptate cu gelul de dus cu cafea, te incalzeste numai cu mirosul. La fel si cel cu nuca de macadamia as zice eu!

      Ștergere
  7. Oh, nuuu! Mie nu mi-au aparut in feed ultimele tale articole si chiar m-am gandit daca nu mai postezi. Acum le-am descoperit si le citesc pe toate pe rand. Am notat pe wishlist gelul Ziaja, I need it! Ah si sa iti zic una buna, ieri mi-am amintit de balsamul de buze cu cocos de la ei si am intrat intr-un plafar care (pe site) cica il avea in stoc. Nu l-au avut si tare m-am ofticat! Dar pe net am mai gasit o sursa si azi merg acolo sa il caut. Hugs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, ciudata treaba! Produsele Ziaja pe mine m-au facut fan die hard! Chiar acum am dat gata peelingul lor cu alge marine si ma gandeam cat de fain a fost pentru un produs asa ieftin! Sper sa gasesti balsamul ala de buze si sa iti placa la fel de mult cum mi-a placut mie.

      Ștergere
  8. Am recumparat al 3-lea tub de Lash Sensational, eu practic nu mai pot folosi alt rimel, mi se pare cel mai bun din tot ce am incercat (desi nu ma omor dupa periuta aceea)

    RăspundețiȘtergere