Wishlist Tuesday - SheIn Edition

 Va spun sincer ca SheIn e un taram al pierzaniei. Nu e prima data cand afirm chestia asta, dar pe bune ca pierd ore in sir pe site-ul ala (in loc sa dorm de obicei) facand notite mentale cu diverse chestii. Chiar daca sfarsesc prin a nu lua nimic, tot e un hobby destul de periculos asta! Azi am decis sa va arat si voua o lista mai scurta cu ce imi bantuie existenta acum.

 Acum vreo doua seri (la o ora la care trebuia sa dorm...can u see a pattern here?) stateam la un pahar de povesti cu finii. Si intrebarea aia de care ne e teama de cum se racoreste a aparut: "Ce facem de Revelion?" Am facut o moaca panicata si le-am zis sa termine cu prostiile avand in vedere ca de obicei noi ne hotaram ce facem de Revelion cu patru zile inainte.  Mai e timp destul.

Dracul insa intrase in sufletul meu. EU CU CE MA IMBRAC DE REVELION? Ca asta e de fapt intrebarea mai importanta. Si tot ce am mai putut gandi au fost paietele. Da, da, m-ati auzit bine. Paiete de Revelion, ce idee revolutionara, nu? Ei bine, da, mai ales ca se aude ca lumea vrea foc de tabara, frigalau si gratare!
 
Fusta asta sigur nu s-ar incadra langa gratar, dar o vreau cu disperare, imi place de mor si pe asta chiar cred ca as putea sa o port spre deosebire de rochia aia sirena la care baleam anul trecut. Si pe care nu am luat-o. As purta-o fix in combinatia de pe site fiindca zau e superba! Numai ca nu mi-as lua sandale!


Chestia asta in schimb ar putea functiona in orice context. Paiete pe un hanorac. Hell yes, gimme some! Cumva vad posibila purtarea acestei piese cam la orice ora fara sa arati extrem de stupid!


Iar puloverul asta roz cu paiete aurii e fix ce a recomandat medicul. Cumva imi imaginez ca e o pufosenie si ar tine si de cald. Combinatia roz - auriu mi s-a parut mereu tare faina. Blugi, o pufoaica pe deasupra si sunt de acolo!:))



Intr-o nota mai serioasa, partea cu paltoane si gecute ma atrage mereu. Nu e ca si cand as duce o lipsa acuta de asa ceva, dar una in plus nu strica niciodata. 

Primul paltonas mi se pare tare elegant si amestecul de nuante ii da un ceva inedit. Nu imi dau seama cat o fi de gros materialul si dupa experienta cu rochia aia magica refuz sa mai cumpar ceva care nu are poze ale clientilor. 


Paltonul asta in schimb nu cred ca scapa. E minunat, l-am remarcat de ceva vreme si cred ca ar fi o completare perfecta la garderoba de toamna-primavara. La iarna nu vad sanse sa il port pentru ca sunt mega friguroasa. Imi place culoarea, imi place croiala care il recomanda in orice outfit relaxat caruia vrei sa ii dai o nota interesanta. 



Ultima haina ochita cred ca ar prinde bine si pe vreme ceva mai rece. Imi place gluga aia mare si nuantele serioase imi inspira un look cumva masculin. 



Puloverul asta mi-a atras atentia, e fix cum imi place mie. Oversized, calduros, te pierzi in el ca intr-o patura! Problema e ca nu pot decide nici moarta daca il prefer in combinatia roz-gri sau in combinatia visinie-navy blue. Ambele ma striga pe nume in egala masura!





Voi ce ati mai ochi in ultima vreme pe site? Ce e musai sa va cumparati?


Share:

11 comentarii

  1. Sunt eu singura care a avut o experienta total neplacuta cu produsele de pe aseat site?! Serios, vad si bloggerite cu haine de acolo si ma intreb:"DE CE?!" Calitatea e mai mult decat indoielnica, marimile nu se potrivest iar daca doamne-fereste vrei sa dai retur, te lasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arse, de cate ori am primit un produs nasol am zis pe blog. Eu am avut doar vreo doua cazuri nefericite din 10. Clar e riscanta comanda la ei, la fel ca pe orice site asiatic, dar eu iau numai ce vad ca are poze. Iar cand m-am ars am avut grija sa anunt public lucrul asta.

      Ștergere
  2. Chiar vreau sa imi iau o haina ca penultima sau un palton si wish-listurile astea sunt numai bune pentru ochit pareri ;) pupici
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, imi plac si mie wishlisturile, ma mai inspir de la altii!

      Ștergere
  3. Am ochit foarte mult pulovere, am un wish list de un 1 km si ai mare dreptate cand spui ca SheIn e un taram al pierzaniei :))) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact, Arsenya! Pozele sunt superbe, dar hainele de cele mai multe ori nu arata ca in poze mai deloc! Transparente nedorite, un roz pal si delicat in poze e de fapt un fucsia in realitate...ma rog, cand esti blogger si ai colaborari cu site-urile astea asiatice nu te doare asa de tare cand una comanzi si alta primesti...ai un buget de la ei. Dar cand iti comanzi din banii tai(eu) si din 5 produse doar 1 arata ca pe site..si decat sa dai retur mai bine fluieri la luna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ionela V, daca imi citesti de ceva vreme blogul ai stii ca la fiecare produs pe care l-am primit si care a fost nasol am spus. Ca nu toate colegele mele fac acelasi lucru, aia e alta mancare de peste. Eu am avut doar vreo doua cazuri neplacute, restul de 10-15 comenzi au fost ok. Ok, nu fabuloase, calitatea chinezilor. Am avut vreo doua hainute care m-au surprins in mod placut, deci se poate si asa. E un site cu chestii trendy si atat, care iti da idei si te atrage in vortex! Un lucru e cert, indiferent ce colaborare am avut eu am fost mereu sincera cu voi asa ca as aprecia sa imi fie acordata putina gratie. Dupa cum spuneam si eu in articol, evit sa comand ceea ce nu are multeee poze de la clienti, tocmai pentru a nu avea neplaceri.

      Ștergere
    2. Exact cum ziceam.
      Deena, eu de recenziile tale nu ma indoiesc. Doar ca am tot vazut fashioniste cu genti chanel si lauda produsele SheIn..ma indoiesc de calitatea review-ului

      Ștergere
  5. Toate-s tare frumusele.
    Pufosenia roz m-a cucerit. Am ce am eu cu pufoseniile in ultima vreme...
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pufosenieeee!:) Cred ca trebuie sa ne dotam bine ca imediat vine frigalaul si numai cu pufosenii dupa noi vom rezista!

      Ștergere