miercuri, 7 octombrie 2015

What I ate Wednesday

Pentru ca am vazut ca va incanta ideea de a reveni cu aceasta rubrica, here I am. Ca sa nu mai fiti nevoite sa asteptati articolul pana seara, o sa incerc sa pozez o zi dinaintea articolului. Asa am facut si pentru azi, avem in meniu mancaritul dintr-o zi de saptmana atrecuta, nu retin exact care.

Dimineata nu chiar pe racoare am luat micul dejun. In mod tipic cel tarziu la 7 si jumatate mananc prima masa a zilei, dar atunci am fost in Lidl la cumparaturi si am reusit sa mananc abia pe la 9. Motiv pentru care mi-am pregatit o omleta din doua oua, cu frunze de baby spinach cu jumatate de mini bagheta integrala. I-am pus alaturi niste castraveti si my cheeky cappuccino si aia a fost.


Fara ceva de rontait intre mese nu se poate, asa ca mereu am pregatita o caserola cu ceva in frigider. In cazul nostru m-am infipt in niste batoane de morcov care satisfac adesea si poftele iepurasului familiei (adicatelea Katia). Asta a fost pe la ora 11.


In jur de 13 am decretat ca e timpul pentru pranz. Si pranz a fost. Mi-era dor de o mega salata in care am bagat cam tot ce am prins in frigider: boabe de fasole rosie, baby spinach, rosii, castravete, telemea de capra, seminte pentru salata de la Solaris, ulei de masline si condimente. Plus cealalta jumatate de mini bagheta ca doar nu era sa o las acolo singurica!


Am dat fuga dupa copil la gradi si am plecat direct la antrenamente de gimnastica. Pe drum am impartit o nectarina si vreo 4 biscuiti integrali, dar nu m-am apucat sa le pozez in mijlocul strazii. Ar fi fost un pic dubios.

Cand am ajuns acasa pe la 18.30 deja aveam urechile lungite de foame asa ca am purces la combinatia din poza. Ciuperci la gratar, niste brocolli usor aburit, orez. Bun. Am mai baut un ceai pe la 19 si aia a fost ziua mea.


Acum stau si ma gandesc ce fac azi de mancare pentru ca e o saptamana atipica si nu mi-am pregatit meniul din timp. Drept urmare frigiderul e si el cam gol iar eu cam nervoasa ca nu imi place sa pierd timpul cu astfel de cugetari profunde: "azi ce mancam?"

In final va intreb cum preferati: pastram rubrica asta saptamanala sau mai bine o las o data la doua saptamani ca sa nu devina plictisitor si repetitiv?

P.S: Good to be back with the food!

12 comentarii:

  1. Saptamanal, va rugam! Avem nevoie de idei culinare, nu de alta!
    Broccoli cu ce il asesonezi sa fie mai mancabil? mie imi place crud, dar gatit hmmm nu prea; imi place doar cu mujdei de usturoi, dar pe ala nu-l pot manca la orice ora :P
    Mie imi place la nebunie dovleacul placintar copt (cei de la Kaufland sunt deliciosi), asa ca o felie-doua de dovleac ma mai salveaza atunci cand nu stiu ce sa mai mananc la cina.
    Am mai gatit cartofi dulci la cuptor (saptamana asta sunt 5.5 ron/kg la Lidl), amestecati cu felii de pastarnac, un strop de ulei de masline, un praf de usturoi, rozmarin si chilli flakes.
    Mai am in plan:
    - niste ardei kapia umpluti cu legume si orez, scaldati in sos de rosii proaspete.
    - mancarica de pastai cu sos de rosii
    - felii de dovlecei si vinete scaldate in sos de rosii cu usturoi si bagate la cuptor
    - o salata orientala
    - pate de nuci cu salata de sfecla rosie
    - hummus cu ardei copti (ardei dati la blender si amestecati cu hummusul)
    Mi-ai amintit ca n-am mai mancat orez de o gramada de vreme... ar fi cazul sa ma intorc la el.
    O saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mmmm ce de idei delicioase mi-ai dat Clarra! Multumesc si eu pentru inspiratie!

      Ștergere
  2. Din punctul meu de vedere posteaza cum crezi tu, daca te simti mai bine la doua saptamani, asa fa. Mai bine sa astept lumea pentru un articol cu esenta decat sa simti ca postezi ceva ce nu te multumeste :)

    Dupa pozele de mai sus... am o singura intrebare? Nu iti era foame? Eu la cina as fi vrut neaparat ceva carnita, renuntam la orez, dar nu la proteina ca altfel nu-s buna de nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adelina, nu, nu mi-a fost foame. Dar a fost o zi fara prea multa actiune. Cand alerg mai mult in timpul zilei mananc mai mult. Cat despre carnita, sincer iti spun ca am zile cand nu simt nevoia.

      Ștergere
  3. Saptamanal, si eu sunt curioasa de farfuriile altora!
    Eu am aruncat peste niste paste un avocado pasat cu usturoi, busuioc, sare piper, iese un sos foarte bun.
    Diseara fac salata de cartofi dulci cu patrunjel, ceapa, nuci, merge si o bucata de ceva branza cu mucegai.
    Maine o dau pe supe creme ca intervine dentistul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avocado mananc si eu frecvent, imi place maxim.
      Supele creme sunt favorite si la noi, dar partea cu dentistul suna cam rau. Iti tin pumnii sa scapi usor!

      Ștergere
  4. Imi place rubrica asta de nu mai pot! Ma super bucur ca ai reluat-o. Votez, bineinteles, pentru saptamanal :-D
    Roxanne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place, multa lume a cerut-o inapoi!

      Ștergere
  5. Ce mă bucur că ai revenit cu rubrica asta, mereu mă inspiri cu câte ceva! Din partea mea săptămânal ar fi super, plictisitor clar nu e!
    Observ că te ții de planul de a mânca sănătos, mie nu-mi iese chiar atât de bine, trebuie eu s-o dau în bară cu câte ceva. Ca de exemplu în seara asta cuuuu... o pizza! :)) Începusem prea bine săptămâna cu mâncatul sănătos, atât m-a ținut! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, sa stii ca nu e chiar cum crezi cu mancatul sanatos. Nu cred ca o sa fiu vreodata 100% clean pentru ca sunt o pofticioasa si o mancacioasa. Am zile mai bune si zile mai rele, dar incerc cumva sa mentin un echilibru.

      Ștergere
  6. Las-o femeie saptamanala ca asa imi dai si mie idei de potolul burtii. :))
    Uite eu pui de spanac nu am mancat niciodata. Maine cica as merge cu mama la Lidl, acolo stiu ca are, poate iau. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Baby Spinach e chiar yum in salate. Imi place mai mult asa decat cu salata verde. Si in omleta e gustos. Din Lidl iau si eu si o caserola din aia imi ajunge lejer 4-5 zile.

      Ștergere