marți, 13 octombrie 2015

Tuesday Wishlist - Makeup Shop Edition

Ieri am facut chestia aia pentru care sunt adorata de toti iubitii si sotii prietenelor mele: am dat o comanda pentru ele pe Makeup Shop! La ce va gandeati, minti bolnave?! Eram desigur hotarata sa iau si eu vreo doua nimicuri, dar din pacate nuantele de lippies pe care le vroiam raaaaaaaaau nu erau in stoc. Inca o data zeii cumpatarii mi-au facut figura! Thanks a lot!

Asa ca am decis sa imi ostoiesc arsura inimii aratandu-va un top 5 al chestiilor pe care le vreau eu momentan de pe site. Faptul ca vreau TOATEFARDURILE nu inseamna ca o sa ma apuc sa le si cumpar, pentru ca deja e stabilit ca am cam multe! Wishlist sa fie zic, spre tentarea buzunarelor tuturor muritoarelor din zona!

O sa incep cu ce ma doare cel mai tare. De ceee nu era pe stoc Copenhagen, Soft Matte Lip Cream de la NYX? Am concluzionat ca Transylvania nu l-as purta suficient de des. Dar pe minunatul asta visiniu, burgundiu ohh cat l-as folosi spre disperarea sotului! Vreau de mult timp sa testez formula Lip Cream-urilor si sper sa ajung sa fac asta cat de curand!

Continuand trendul cu buzele mate, am pe lista vreo doua rujuri NYX Matte Lipstick. Whipped Caviar si Siren sunt pe lista mea. Ma rog, in fruntea listei, ca ochii ii am pusi pe mai multe nuante.

V-ati prins deja ca sunt disperata sa testez produsele pentru buze NYX, nu? Mai ales ca la categoria lip stuff am redus zdravan randurile aliatilor mei in tencuit. Asa ca am trecut la catastif si vreo cateva High Voltage Lipsticks mai ales ca mi-au ramas in minte de prin vara cand am vazut un video cu swatchuri pe Youtube! Primul pe care il vreau e unul nude cu tenta greige pe buze (ca tot sunt in trend buzele usor cadaverice cu nuante gri), Flawless. Apoi vin...ei bine, niste nuante inchise fireste!

Nu o sa va spun ca balesc la vreo trei palete Sleek, nimic nou sub soare. Sunt in schimb super intrigata de noul brand profesional adus pe site, Glazel Visage. Desigur ca la dorinta mea de a vedea "care e treaba" contribuie afulenta de postari pe Insta, Facebook si bloguri. Cat sa reziste un suflet de makeup addict? Prima data mi s-a aprins beculetul de alarma legat de Glazel Visage cand am vazut fardurile pulbere cameleonice. Am zis ca am murit si am ajuns in Rai cand am vazut cum poate sa arate C2, o bijuterie de fard. Singura problema e ca nu l-am prins deloc de cand a aparut! Sunt cu ochii pe el ca pe butelie!


Sunt tentata in egala masuta de fardurile lor clasice, la care mi se pare super ca ai optiune de refill si palete pe care le poti umple cum ai tu chef, cat si de pigmenti si glittere care arata senzational. Nu stiu cat o sa pot sa ma abtin pana sa o comit, oricat mi-as spune eu ca nu am nevoie! 


Cam asa sta treaba cu dorintele de saptamana asta si nu neg ca plimbatul online nu face bine dependentei de pulberi colorate! Mai ales cand dealerii sunt bine aprovizionati si te tenteaza constant cu noutati!

20 de comentarii:

  1. Aici nu m-ai atins aproape deloc, pe cuvant de maimutica. :))
    Nu stiu de ce site-ul asta nu m-a atras niciodata prea mult. Probabil din cauza ca trebuie sa platesc transport si eu NU platesc niciodata transport... :)) si pentru ca stiu ca daca dau iama in ele nu ma mai opresc. Da, cred ca asta e principalul motiv. Totusi mi-as dori si eu candva o paleta Sleek, parca a aparut una de curand si avea niste nuante fenomenale. Dar la cate farduri folosesc eu... he he!
    Bafta la shopping, dară!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai calma ca si eu programez achiztii numai cand nu platesc transport. La modul...corup suficiente victime inocente incat sa facem un cos comun consistent si sa depasim valoarea pentru transport gratuit! Hheheheheh evil laugh! Mul;tumesc pentru urarea de spor, dar se amana deocamdata, pana sunt pe stoc chestiile pe care le vreau...si pana reusesc sa conving iar lumea sa isi dea banii la gramada cu mine!

      Ștergere
  2. Deci e musai sa-mi iau si eu un lip cream de ala. Si mai mult de atat vreau gelul lor de sprancene. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, I feel you! Cu produsele pentru sprancene...nu stiu, inca nu m-a ajuns nebunia asta. Stiu, sunt ciudata!

      Ștergere
  3. Ador produsele Nyx !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt intr-adevar foarte bune si la preturi rezonabile!

      Ștergere
  4. Pe mine Glazel Visage nu știu de ce nu mă atrage în mod deosebit, chiar am mai plasat o comandă de când au apărut pe site și nu am luat nimic. Acum aștept impresii de la fetele care le-au primit, parcă aș da totuși o șansă unui pigment.
    Lip cream-urile le am și eu pe wishlist de ceva timp, la următoarea comandă sigur iau măcar o nuanță.
    Eu deocamdată aștept să văd dacă vor fi prezenți la Makeup Fest (cu reduceri consistente), iar dacă nu... probabil de BF o să plasez o nouă comandă, că mai vreau și niște pensulici RT. :D
    Ah, iar legat de faptul că nu te-a prins nebunia cu sprâncenele... cred că ți-ai schimba impresia după puțină joacă cu gelul de la Nyx!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am ochii ca la pacanele cand vad farduri colorate, asa ca Glazel m-a lovit unde doare. Lip cream-urile sunt must have sigur! Si sa stii ca legat de gelul pentru sprancene Nyx, da ma tenteaza, mai ales dupa ce m-a zapacit Dee cu el. Probabil sprancenele nu ma preocupa pentru ca le am oricum foarte dese si groase si imi place look-ul asta destul de natural si salbatic. Stiu ca nu e pe gustul tuturor, dar eu ma simt bine asa.

      Ștergere
  5. Ce de tentatii, am si eu cateva rujuri Nyx pe lista :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh...Nyx Matte... mmm... vreau si eu... Piei ispita! ;))
    Spor la bifat! :D
    Pupicius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pier ca ma gandeam sa ne cuplam la o comanda sometime soon!

      Ștergere
  7. Am pus si eu ochii pe Transylvania. Arata genial!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e o nuanta fantastica pentru toamna-iarna!

      Ștergere
  8. Eu am Whipped Caviar si il iubesc.este perfect de zi cu zi, rezistent, cremos.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ohhh nu stiam ca au rujurile High Voltage pe site! Acum imi trebuie si mie unul, damn you! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa lasa ca si tu ma faci pe mine sa poftesc de suficiente ori asa ca nu ma simt prea vinovata cand te instig la acte de violenta impotriva portofelului!

      Ștergere