Cat-eye-Kim Kardashian inspired

Astazi m-a apucat cheful de "joaca" pentru ca n-am mai facut de ceva vreme machiaje asa, de exersat si testat diverse
Deci deci deci...in ciuda mega caldurii si faptului ca mi-a transpirat freza si statea ciudat I still love it!Mi-a iesssssssssssssssssiiiit!Se putea si mai bine desigur, dar I still like it!

Pentru ca tot m-a apucat boala Kim Kardashian (da da, o stiu de ceva vreme pe tipa, dar am incercat sa ma opun faptului ca ii adoram makeup-ul si parul. Refuzam cu inversunare sa imi placa stilul cuiva care pare atat de shallow..dar am cedat in cele din urma!)..iata ce am vrut sa iasa.Dupa tutorialul facut de Misschivious pe care o ador!

http://i49.tinypic.com/2wp1eea.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=Um6Wu0MUa2w...h?v=Um6Wu0MUa2w

Precizari..am facut poze doar cu rimel, apoi cu gene numai sus (ador genele alea, sunt cele mai meseriase pe care le-am avut si le-am luat cu 5 lei de la tarabe din Obor-ma urasc ca n-am luat vreo 5 perechi macar.O sa ma duc sa vad daca mai au) si apoi de chichi am zis sa incerc sa pun gene si jos. Aici n-a mai mers treaba asa brici, dar am pus oricum poze.E prima oara cand aplic gene jos si trebuia sa le pun mai la radacina..Next time!

Si acuuuuuum...ploaia de poze













Share:

9 comentarii

  1. niiiiiiiice! Eu daca incerc sa ma machiez asa arat ca moarta! Intotdeauna mi`am dorit acest look si de fiecare data cand incercam sa`l obtin ma speriam! =)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Merci merci..In ciuda faptului ca sunt destul de "fata palida"=)) mereu mi s-a parut ca ma prind lookurile smokey, dark, dramatice. Si in general am primit cele mai multe laude la astfel de machiaje. Se pare ca toata lumea e de acord ca imi evidentiaza ochii cel mai frumos (toata lumea nu l-a inclus ever pe taica-meu care daca vede ceva inchis pe pleoape, indiferent de culoare ma anunta ca arat:"BATUTA":)))Noroc ca Hub e de acord cu mine ca ma prind darkaciunile:))

    RăspundețiȘtergere
  3. i love the looook :x si u arati smokin' hot!!!

    ai un tag la mine :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Oaiii Deena ce misto eeee, balesssscc!!!
    Iti sta super super cu smokey-uri!
    Imi amintesc cand ai facut unul fff dark de l-ai postat si pe forum, ala de-ti facusei si buzele negre parca...Moama a fost super... iar asta e la felll! :X :X :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Gracias fetele!1
    Koko, am vaz1ut, merci mult..ti-am scris acolo!1

    RăspundețiȘtergere
  6. arata fantastic si e machiajul meu preferat de la tine! iti sta superb:X

    RăspundețiȘtergere
  7. iti sta foarte bine, iti scoate ochii in evidenta, dar parca mai trebuia blenduita putin linia de jos a ochiului :-?

    RăspundețiȘtergere
  8. ce ai folosit pentru obraji? cu cat ma uit mai mult la poze cu atat imi place mai mult :D

    RăspundețiȘtergere