duminică, 15 august 2010

Ce-mi place mie versus ce ii place lui

Acum cateva saptamani am descoperit pe blogul SHOPPERITEI:P tag-ul asta care mi s-a parut fun to do. Am zis ca o sa o preiau si eu. Ei bine, de atunci m-am tot chinuit sa imi amintesc pe ce blog o vazusem pt ca vroiam neaparat sa scriu si eu despre treaba asta!Mi-am chinuit creierasii maxim si pana la urma am decoperit intamplator ca imi salvasem link-ul postarii in Favorites!Dumb ass I am indeed!

De ce m-a tentat tag-ul asta?Pt ca al meu sotior in general sustine ca nu stie ce si cum in materie de beauty sau fashion si daca il intreb primesc un sec :"Eu de unde sa stiu?"Ei bine, nu va lasati pacalite de replica asta pt ca de cele mai multe ori stie si chiar are opinii foarte clare pe care din neatentie uneori le si exprima:)).E simpatic ca uneori ne si nimerim la gusturi.Am zis uneori, nu tot timpul. So let's see...



Parfumul care miroase cel mai bine pe mine:
Eu cred ca Sensi by Giorgio Armani
El crede tot asa pentru ca asta e parfumul meu semnatura la care ma intorc cu oricate alte esente l-as trada. Si pentru ca asta e parfumul pe care il purtam si cand ne-am cunoscut si totodata primul parfum pe care mi l-a facut el cadou..

Rujul care imi vine cel mai bine:
Eu cred ca Miss Sporty Striptease-perfect nude for me
El crede ca cel mai bine e fara ruj.Detesta orice produs de buze si nu pricepe cum suport "asa ceva" pe buze, avand in vedere cat e de "scarbos"

Machiajul ochilor:
Mie imi plac machiajele dramatice
El e pe aceiasi lungime de unda si se da in vant dupa mine cand port smokey eyes sau machiaje puternice

Manichiura preferata:
Eu ador unghiile colorate in nuante statement
El prefera sa ma vada cu french, nudes sau pur si simplu doar cu lac transparent

Tunsoarea care imi pune cel mai bine in evidenta trasaturile fetei:
Eu cred ca parul scurt, pixie style
El oscileaza intre lung si tuns in trepte ca pe vremuri si scurt asimetric cum m-am tuns prima data

Bijuteria care ma descrie cel mai bine:
Eu spun ca verigheta pentru ca am ales-o cu maxima atentie ca sa se potriveasca stilului meu
El nu spune nimic si nu prea observa ce bijuterii port

Culoarea care imi vine cel mai bine:
Eu cred ca turcoaz
El zice ca rosu in general, dar nici aici nu e hotarat

Stilul vestimentar care ma avantajeaza:
Eu spun ca boho chic e me all the way
El ar vrea sa ma vada numai office, la deux piece, sacouri, camasi, pencil skirts si tocuri sauuuu in rochie eleganta

Lenjeria intima preferata:
Eu spun ca matasoasa si comoda
El spune ca....cine naiba mai observa detalii de genul?:))

Daca va place tag-ul, va rog sa il preluati:)

6 comentarii:

  1. Hehe. Ma bucur ca ai preluat tag-ul. :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi s-a parut f simpatic..Sper sa il mai faca si alte fete!Ma bucur muuult ca am descoperit ca era la tine pe blog ca tare m-am chinuit sa imi amintesc unde il vazusem:)):*

    RăspundețiȘtergere
  3. ah ce cute, chiar imi place :D

    ma regasesc sau "ne regasesc" in multe :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Koko, daca iti place, feel free to do it. Nu ia mult timp si e fun!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. very funny :)
    l-am preluat si eu :)

    RăspundețiȘtergere