duminică, 15 august 2010

Blog award



Am primit de la dear dear Roxie acest blog award si ma simt onorata.

Regulile pentru a il da mai departe sunt:
1.Posteaza blog award-ul pe blogul tau
2.Da link-ul persoanei care ti l-a acordat
3.Da mai departe spre 15 bloggeri
4.Anunta-i pe acesti bloggeri ca le-ai acordat premiul

Ar fi fost sincer chiar mai multi de 15, dar cum eu sunt lenesa tare, nominalizez numai cateva persoane si sper sa nu mi-o ia restul in nume de rau. I LOVE U ALL GIRLS!
Sooooo:

Koko pentru ca e fantastica si are un super extra blog

Gabi pentru ca are un stil de a scrie "articolele" care imi place la nebunie

Anda I just love her blog!

Moony face review-uri la o gramada de chestii si asta e mereu util

Alexandra noua in lumea blogurilor beauty dar cu ceva de spus

IGUANITZA pentru ca e sibianca de a mea:)) si pt ca are un blog plin de informatie si culoare

Joice pentru ca e o draguta si e walking beauty geek!TRECI SI POSTEAZA DON'SOAAAARAAAA!!

6 comentarii:

  1. Nu ai pt ce sa imi multumesti!U deserve this:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult! E primul meu award, sunt super happy!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc gagica! :*:*:*

    prima oara cand ti l-am dat tie trebuia dat catre 7, acu s-au mai inmultit :))

    puup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Anda, I am glad that u are glad!:*

    Koko si atunci l-am facut, sau l-am pierdut in multimea de postari mancate de lene?:(:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai primit un Blog Award de la mine. :)

    RăspundețiȘtergere