The little black bag....

Fireste ca orice beauty freak (in the making every day) am salivat zi de zi pe site-ul celor de la Mac, am salivat la haul-urile de pe youtube si de pe blogurile din afara..u get the drill!MAC..Imi doream sa vad si eu cum e, sa ating the holy grail..Ehhhh, multumita cadoului generos al unei fete minunate (Giaaaaaaa deeear) iata ca am atins si eu punguta si cutiutele negre..Yup..I've got Maaaaaac!Promit sa revin cu impresii si cu lookuri.Deocamdata sunt prea bulversata pentru a ma pronunta.


Share:

7 comentarii

  1. Sa le folosesti cu placere! Asteptam review-uri si swatch-uri! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!!O sa le fac si review si swatchuri, dar astept sa mai treaca vapaia de afara sa le pot folosi cumsecade!

    RăspundețiȘtergere
  3. Waaaaaaaa !! I hate u !!! MAC! Ce norocoasa esti =)
    De abia astept pareri si look`uri :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uuuu..mac mac mac!! :)) Sa le stapanesti sanatoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc de urari feteleee!!O sa pun swatchuri cat de curand si o sa le fac si un drive test sa vedem cum se comporta..

    RăspundețiȘtergere
  6. quad ul ala il am si eu tot de la Gia stii ;))
    Abia astept pareri si look uri :)

    RăspundețiȘtergere