joi, 5 august 2010

EOTD-alaltaieri si ieri

Restanteeee iaaar??Ehh, cald, lipsa de chef, leneeeeee..Stiu stiu, merit bataita!

Alaltaieri a fost o chestie asa de simpla de aparatul nici macar nu a reusit sa vada mai mult de o culoare..Oh well!








Ieri mi-am amintit de machiajul care imi placea mie cel mai mult anul trecut in vara si l-am executat la repezeala. Se vede de altfel ca e la repezeala pt ca blendingul lasa mult de dorit, dar ma rog..



V-ati saturat de poze boring ah?Promit sa schimb strategia, dar creierul meu nu ma ajuta pe caldura!
Revin si cu lookul de azi, ceva mai tarziu!!!!:*

5 comentarii:

  1. Ce frumu e al doilea! E foarte vesel :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Anda!Anul trecut asta era "my statement makeup".Daca nu aveam curcubeu la ochi cel putin de 3 ori pe saptamana zicea lumea ca m-am imbolnavit:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Al doilea este foarte dragut dar primul este mai pe gustul meu. :*

    RăspundețiȘtergere