luni, 16 august 2010

Weekendul asta...

Hello lovely people!! Iata-ne la inceputul unei noi saptamani si dap, iata inca o insiruire "fabuloasa" a chestiilor facute de mine weekendul asta:

-Am facut baby shopping, dar asta deja nu mai e nici o noutate
-Am trait cu iaurt, fructe si apa
-Am transpirat din greu
-Ca urmare a sus numitei actiuni am facut cate 15 dusuri pe zi
-M-am bucurat vazand patutl piticutei.De abia astept sa il instalam si sa o instalam si pe proprietara in el
-Am facut crize realizand cat de putin mai e pana o sa vina Bubu acasa
-Mi-a fost dor de hub si l-am invidiat ca el a avut parte de gratare si racoare weekendul asta
-Am citit.Mi-era dor
-mi-am certat mama ca nu are grija de sanatatea ei!Faceti si voi chestia asta cu cei dragi ca poate poate le trageti un semnal de alarma
-Am planuit intalneli cu fetele pentru saptamana asta.Incerc sa am o viata sociala pana mai pot:))

Voi?Pe unde v-ati plimbat?Ce ati facut??

4 comentarii:

  1. Blog Award din partea mea. Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  2. work work work! :(
    O sa fie totul ok,abia astept sa iti vad micuta ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai primit un Blog Award de la mine. :)

    RăspundețiȘtergere