vineri, 6 august 2010

"Ritualul" meu de beauty

IGUANITZA m-a lepsuit (hahaha cum suna asta!) sa povestesc despre ritualul meu de infrumusetare. Sincer am ezitat putin pt ca in momentul de fata numai ritual nu se poate numi. Sunt multe chestii pe care le faceam de obicei si nu le pot face pe perioada sarcinii pt rutina mea de beauty, asa ca sunt la un f basic level..Desi stiu ca dupa ce vine pitica pe ;ume o sa am destul de putin timp de rasfat personal la dispozitie mi-am propus sa reintroduc multi pasi de care imi e dor pe lista si sa inaugurez noi obiceiuri in vederea "renovarii" fizice pe care orice proaspata mamica o vrea dupa ce il scoate pe bebe la lumina. Promit ca atunci cand o sa am mai mult de povestit sa reiau aceasta leapsa, ca sa par si eu mai interesanta si preocupata pt ca din ce o sa scriu acum o sa dau dovada mai mult de lene decat de glamorous rituals.

Buuuun..
Dimineata:-Ma trezesc devreme datorita suturilor in burta si sar direct in dus (de fapt ma tarasc in dus...). Folosesc unul din gelurile de dus de la Yves Rocher din gama Bio (ori cel masline ori cel cu zmeura).Cat sunt la dus ma spal pe fata cu gelul de curatare de la Elmiplant (care e o aiureala, nu face nimic.Bine ca se termina si o sa pot testa altceva).
Dupa ce ies de la dus imi fac un masaj zdravan cu un prosop aspru (mai putin pe burta ca doar nu vreau sa stresez printesa), ma dau cu o lotiune de corp usoaaaraaa (era cea cu masline de la Yves Rocher careia i-am facut si review, dar acum ca s-a terminat aia si n-am ajuns sa cumpar altceva am atentat la un lapte de corp Bubchen, gama pt bebelusi. E f ok, are acelasi efect cu crema Yves Rocher, zici ca ii dau apica pielii mele). Aplic deodorant fara sa ma zgarcesc ca pe caldurile astea mirosurile neplacute nu sunt pe lista mea de dorinte, dau un fas de parfum light (Lanvin Rumeur 2 Rose de obicei, dar mai exista variante) Si aia e..A am uitat..Ma dau si pe fata cu crema din gama Skin Moisture de la Elmiplant (cea pt ten normal/mixt) care chiar imi place f. mult.
Ma spoiesc si sunt gata!

Seara:-Scot demachiantul Elmiplant din aceeasi gama cu crema de fata din dulapiorul cu minuni, ma de-tencuiesc temeinic, pun si o portie de toner din aceeasi gama pe o dischta demachianta si aplic pe fata evitand zona ochilor dupa cum stim ca trebuie..De 3 ori pe saptamana folosesc chestia aia exfolianta cica de la Bioten (si asta la mine e frectie, noroc ca si asta isi da sfarsitul si o sa pot fugi spre zari mai abrazive). De obicei eram cuminte si imi aplicam masti de fata cam de doua ori pe saptamana..acum o sa recunosc ca daca ajung sa imi fac o masca pe saptamana e bine.Lenea e mare.De obicei imi prepar masti de argila cu apa minerala sau cu fructe sau cu ce o fi in functie de cat de disperat imi simt tenul. (Ohhh ce dor imi e de un tratament cosmetic adevarat si de un abur..dar urmeeeeaazaaa..).
La dus cam de doua ori pe saptamana ma scrubuiesc (iarasi evitand casuta piticei) cu un amestec de malai cu ulei de masline (sounds yucky but it works wonders), care nu numai ca exfoliaza zdravan dar si hidrateaza (luati in calcul ca o sa va desfundati mai des scurgerea la baie daca faceti chestia asta). Puteti incerca si varianta cu zat de cafea care cica e si anticelulitica. Dintre produsele din comert la scruburi de corp eu m-am inteles ok cu Fennel (ieftinache, ingrediente dubioase, dar eu nu prea sunt freak cu astea)..Gel de dus la fel ca de dimineata, lotiune asijderea.

Ahhh parul.Da.Parul meu de cand e scurt si de cand e fff cald beneficiaza de spalat zilnic. Cu un sampon cu ou pe care l-am descoperit la plafar si caruia urmeaza sa ii fac review.Balsam tot din plafar (dap, imi place sa testez chestii de la Plafar). In vremurile de glorie imi faceam masti cu ulei de masline si ricin si imi puneam folie in cap inainte sa fac dus.Am renuntat de ceva vreme, dar promit sa ma reapuc (mai ales ca m-a luat dorul de par lung si trebuie sa am grija mai multa). Ma dau cu un spray Lifetex Age Restore de la Wella Professionals (care sincer in afara de faptul ca miroase pretty nu mi se pare ca are mare efect...) si aia e.

Inainte sa ma culc ma dau cu crema de picioare de la -417 (review si la asta??) si cu crema de maini tot de la ei. uper misto produsele lor, a scris si Iguanitza despre ele. Ma tenteaza multe chestii de la ei, dar mi se par destul de piperate si le-am trecut pe wishlist la produse de pampering..Ma dau cu balsam de buze si fac nani nani.

Altceva..ce am ratat??Bag epilatorul pe picioare si brate cat de des e nevoie (prea des am impresia), ma pensez cand vad ca e cazul (ar cam fi cazul..), imi fac manichiura cam o data la 3 zile si pedichiura cam o data pe saptamana..Probabil ar mai fi chestii de zis, dar e greu sa le scrii asa deodata si cred ca e si cam boring pt voi sa cititi. O sa incerc sa impart rutina pe bucatele cand o sa revin asupra ei..

In speranta ca nu v-am plictisit crunt..Stay Tunned!

4 comentarii:

  1. Vad ca ti`ai facut tema :) si ma bucur. Sunt supeeeeer misto produsele de la -417 !!!
    Ce nu inteleg e de ce nu iti faci masti si tratamentele dupa care tanjesti mai des *rolling eyes*
    Ah e o crema de la Palmer`s pentru gravidute! Poate te intereseaza.
    ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Crema de la Palmer's am vazut-o si eu dar deja aveam rezerve de diverse si nu am mai luat-o.Poate data viitoare=))
    Tratamente si masti nu le pot face toate din cauza de bebelina. Sunt ingrediente pe care am zis ca nu e problema daca le folosesc chit ca nu sunt f recomandate, dar exista si anumite chestii pe care si medicul mi-a recomandat sa le evit. Stat la aburi nu e interzis, dar nu mai rezist eu ca mi se face rau,bai nu am voie si atunci tratamentele pt corp multe nu prea merg, plus ca nu ma pot apleca, contorsiona, masa cum trebuie..Dar nu-i nimic. Recuperez in forta la un moment dat!Doar trebuie sa vada fata mea cum se procedeaza, nuuu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ughhhh asta n`o stiam cu evitarea unor ingrediente.... Pentru 'tratarea' fetei incearca mastile Chantelle de la Kaufland!! Am facut review. Sunt divine! Aia 'sauna' e nebunie! 4.89 - 2 bucati!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Le stiu!Sunt faine..Oricum sincer dupa diverse din comert testate tot mastile homemade ma incanta mai tare.Nu stiu de ce. Daaar am pe lista la testat niste chestii noi..cand pun mana pe ele that is!1Si dupa ce scot printesa afara ma programez la un tratement cosmetic la salon ca sa refac terenul:))

    RăspundețiȘtergere