duminică, 1 august 2010

Weekendul asta..

-Am facut rame foto, cutiute si puisori origami (don't ask)
-Am inventat si testat pe propria piele un cocktail de vara non alcoolic care a fost chiar bun (desi as fi preferat un cocktail alcoolic baut pe o plaja, urmarind apusul soarelui)
-Am mancat prea mult pepene rosu, prea multa tarta cu fructe si prea multe dulciuri generally speaking (nu stiu ce a fost cu mine...)
-Am lenevit la greu si m-am plictisit tot la greu
-M-am umplut de nervi din varii motive (si nu, refuz sa cred ca sunt hormonii de sarcina de vina..I am an impossible bitch all the time, not only when I am pregnant!Numai ca acum sunt ma1i impossible bitch decat de obicei)
-Am stat muuult prea mult pe net
-Am facut baby shopping (uuppps fac asta cam des lately, Buburuza o sa fie o rasfatata daca o tin tot asa)
-I felt sorry for myself...:))
-Am facut ordine in sifonier si am constat cu tristete ca in urma unei crize (justificate de altfel) de curatenie nu mai am nici haine nici pantofi.Si nu e genul ala de:"Nu am cu ce sa ma imbrac" desi dulapul e overflowing!Nup sunt in faza in care trebuie sa o iau de la zero si sa imi iau basic stuff.Cand o sa ies din spital cu Bubu o sa port camasa de noapte ca alta sansa nu vad!
-Am poftit la o sesiune de shopping pentru mine si al meu Hubby, sesiune de shopping care se amana pana la o data nestabilita!:(
-Mi-am dorit sa fiu la mare si am detestat inca o data toate tipele bronzate..
-Mi-am jurat ca o sa arat ca in vremurile bune la cel mult (MAXIM AM ZIS) jumatate de an dupa ce nasc...Cel muuult!In mintea mea imi acord si mai putin de atat...

Voi??Ce ati facut in weekend??Sper ca ceva mai interesant decat mine!:))

7 comentarii:

  1. Hmmm... esti pregnant? Congratulations, nu stiam asta:) Dar vad ca esti 'deocamdata la Sibiu' :) asa ca presupun ca acel cocktail l`ai baut pe undeva pe aici, si astept sa`mi zici unde sa ma duc si cum ii zice!
    N`am facut nimic deosebit in weekend, in afara faptului ca si ieri si azi mi`au iesit machiajele! Si azi am facut Sunkissed`ul tau ! Check it!! I`m so proud of it! <3

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Igua am uitat sa schimb locatia!:(Din pacate nu mai sunt prin Sibiu, dar sper intr-o buna zi sa ne intoarcem ca acolo ne place noua cel mai si cel mai mult.
    Burtica deja are 7 luni jumate asa ca deja incep emotiile la mine..
    Cocktailul l-am baut la mine in bucatarie pe la 11 noaptea ca atunci m-a lovit inspiratia si l-am prestat!:))Era facut de mine...and I liiiveeed!1111111
    Trec acum sa iti vad machiajul!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Yup..si pe urma intru in "renovari" pe cat o sa imi permita Bubu!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Week-end-ul acesta am visat la toate lucrurile pe care le vreau si nu le pot avea, m-am gandit ca sunt prea delasatoare si ar fi timpul sa fac ceva pe bune, i felt sorry for myself too :)), mi-a fost de copilaria mea, nu mi-a convenit nimic in jur si m-am certat cu prietenul.
    Un week-end absolut "reusit" si plin de melancolie!

    RăspundețiȘtergere
  5. O fi fost ceva in aer??Sau in apa?:))Shopperita, cunosc prea bine, dar deh...trebuie sa mergem inainte!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Uai 7 luni dejaaaa? Bubu sta sa vina :)

    Nu-ti trebe nicio renovare tie, esti deja o mamica extrem de frumoasaaa!

    Cat despre sap trecuta si eu m-am certat cu domnu de cateva ori bune...Si nu-s insarcinata si nici pe ciclu :)) utter biatch!

    RăspundețiȘtergere