Plafar discoveries

Da daaa..stiu!Sunt lenesa cu postarile iar.Nu mai dau vina pe caldura, pe nimic. Sunt lenesa si atat!Buuuuut..here I am now.Si scriu, nu-i asa?Sa trecem la subiect.

Nu stiu voi cum sunteti dar eu am fascinatii dubioase pentru orice magazin, raion, farmacie ce o fi unde vad multe recipiente care promit diverse apropos de infrumusetare. Si parca imi salta inima cand dau de cate un Plafar bine aprovizionat pentru ca mi-a fost dat de-a lungul vremii sa descopar multe produse bune pe acolo. E un pic de trial and error, dar hey, asa e cu produsele de oriunde, nu?In mod clar la noi in Plafar nu o sa gasesti strict produse Bio, organice sau naturale..Dar macar o sa gasesti o varietate de chestii care incearca sa pastreze o linie "naturista" si asta poate iti mai mangaie cugetul patat de parabeni. Am mai multe Plafare preferate, dar acum am dat de unul care e super extra. Am ochit o gramada de chestii pe care nu le-am vazut altundeva si probabil o sa tot testez in perioada urmatoare.Asteptati-va asadar la review-uri in domeniu.

Getting to the point...Acum vreo 3-4 saptamani mi-am luat din sus numitul Plafar un sampon nutritiv cu ou. Iata gigantul de 600 ml pe care am dat fabuloasa suma de 13 lei si iata ce promite el sa faca, laolalta cu ingredientele din el (doar nu va asteptati la SLS free la banii astia). Dupa cum vedeti samponelul asta e fabricat in Mother Russia si zice ca face bine. Eu una ma declar foaaarteeee incantata de el.






Inainte sa spun ce si cum trebuie sa fac cateva precizari:
-Parul meu nu e unul "fitos", in sensul ca sampoanele de supermarket nu imi fac rau (ma rog...sunt vreo doua trei marci care imi fac matreata and stuff), de fapt au in general cam acelasi efect cu sampoanele de salon
-In general nu am avut probleme nici cu picat de par (la inceputul sarcinii insa m-am trezit ca pica in manunchiuri), nici cu scalp dificil, nici cu varfuri despicate. Si pana acum un an am avut mereu parul lung spre foarte lung.
Acestea fiind spuse, parul meu poate ca nu e cel mai bun barometru de opinie apropos de sampoane.But still, in sarcina a fost cam indaratnic si vad ca "cocktailul asta cu ou" i-a picat ok.

Miroase ok (daca aveti probleme cu mirosurile prea puternice s-ar putea sa va deranjeze), face spuma la greu (ca doar are sls), lasa parul curat, matasos si nu il usuca. Eu chiar am impresia ca ii da stralucire si volum (volumul la mine nu e neaparat un lucru bun ca si asa eu am o claie de par care se umfla dupa spalare).
In aceeasi gama aveau si sampoane cu alte ingrediente si niste balsamuri interesante pe care planuiesc sa le "adulmec", mai ales ca....samponul asta nu mai e in posesia mea. Al meu sot l-a folosit o data ca nu avea samponul lui la indemana si a decretat ca ii place. Si asa am ramas eu fara sampon. Il foloseste el cu drag si spor pe unde e plecat acum..E prima oara cand nu l-am auzit comentand ceva de multele mele sticle si sticlute de prin baie..

Concluzia ati prins-o.Eu zic ca daca dati de el puteti sa testati ca la banii astia nu aveti ce pierde. In cel mai rau caz o sa ajungeti sa spalati cada cu el pe post de detergent.

GOD!!Cat am scris...cred ca sunt defecta!!Sper sa cititi romanul si promit sa revin cu alte Plafar discoveries cand o sa am ceva demn de mentionat!

Share:

2 comentarii

  1. "In cel mai rau caz o sa ajungeti sa spalati cada cu el pe post de detergent."

    criminal =)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai da!!Eu am invatat chestia asta de la Alina, de pe cosmeticsalltheway cu care sunt prietena. Cand dadea de un sampon naspa spala cada cu el. Si chiar functioneaza. Pana la urma si detergentii au Sls in ei, asa ca e chiar indicat=))Si macar o sa miroasa frumos in baie:D

    RăspundețiȘtergere