marți, 7 septembrie 2010

In's and Out's no1

Asta e inca un tip de postari pe care le citesc eu pe alte bloguri cu mare drag. Nu sunt mereu makeup related dar efectiv imi ofera doza aia de "intrusion in others life" pe care nu o alimentez cu tabloide sau vedete:))(just not my thing). Si asa ca m-am gandit sa inaugurez si eu genul asta de rubricuta.Nu pot spune cat de des o sa o gasiti aici si ce o sa contina. Stiti ca la mine e dupa stare, dupa moment.



IN:
-Machiajul, care ma inveseleste si ma face sa ma simt daca nu frumoasa atunci macar umana.De fiecare data. Fara exceptie.
-Speranta intr-un viitor luminos.
-Babies and everything related to them:X:X
-O noua etapa din viata.
-Planurile in doi, transformate in planuri in trei.
-Kinder Bueno:)), inghetata cu frisca si cirese, pufuletii:P
-Prietenii adevarati, prietenii vechi si noi...cei care te intreaba de sanatate, care se gandesc la tine, care povestesc cu tine si nu te trimit la plimbare cand ii stresezi, care iti dau scatoalcele binemeritate cand trebuie sa te trezesti la realitate, care te incurajeaza, care te cearta, care iti dau idei...Prietenii adevarati
-Vintage glamour:X
-Timpul pentru citit

OUT:
-Statul prelungit in casa.Deja capiez.
-Indoielile, asteptarea. Bebela imi da emotii numeroase.
-Incertitudinea privind viitorul.
-Amortirea creierului, initiativelor, actiunilor. Gotta snap out of it!
-Faptul ca hubby e tot departe.I miss him sooooo!!
-Dusurile.Dupa ce duc dorul bailor, nici nu pot sa ma mai contorsionez la dus sa ma spal pe picioare bine:))
-Sentimentul de balena esuata si inutila:))

TEEEHEEEE..probabil mai sunt, dar astea mi le-am amintit acum:D

5 comentarii:

  1. Si eu citesc genul asta de postari si-mi plac. La "balena esuata" nu ma pot pronunta :), dar inutila sigur nu (macar ca te "razboiesti" cu fardurile si tot faci ceva).

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine ca nu am numai eu genul asta de guilty pleasures:))
    Ehhh doar ma simt ciudat, dar nu sunt balena:PDe fapt numai burta e imensa.Restul a ramas cam la fel. Ma razboiesc cu fardurile si car bebelusa, dar nah, e greu de la a face o gramada de chestii sa treci la a sta 99% din zi ca asa trebuie:PEhhh in curand I WILL GET PLENTY OF ACTION:p

    RăspundețiȘtergere
  3. cand ne arati poze cu ur baby bump?:P

    puup!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahhh, ce sweet ai fost!
    Sa sti ca eu ador femeile gravide, au un aer aparte. :*:*
    pupici.
    Bafta cu bebelusa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Koko:*:*:V-as arata, dar din motive bine stiute si de tine ma abtin sa pun pozici related to my everyday life.Cred ca stii exact care e situatia.:-<
    Saru-mana Anda!!:)Sper sa fie cumintica, desi imi cam da emotii!

    RăspundețiȘtergere