joi, 9 septembrie 2010

Soooo ...Look no3 -paleta 120

V-am spus ca ieri am prestat machiaj domol, cu morcov in dos, pregatindu-ma psihic sa imi spuna medicul ca gata, aia e. Nu a fost. Se intelege de ce am poze putine si tremurate. Singurul lucru pe care vi-l pot garanta e ca in realitate se vedeau toate nuantele, nu doar doua cum apar chinuite in poza.Ohhh well..

Aaaa sper ca se intelege ca atunci cand pun aceeasi cifra pe doua nuante din paleta inseamna ca am amestecat alea doua chestii..






3 comentarii:

  1. Shopperita si mie imi plac si machiajele domolite si asta a fost numai bun sa nu il speriu pe nenea doctorul in timp ce imi facea injectie si recomandari pentru urmatoarele zile:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place foarte mult lookul! E cuminte si finut, dar si sexy! Ai putea participa cu el la concursul "Back to school" de pe http://valerie.ro :-)

    Multa sanatate si un bb sanatos si mancacios!

    RăspundețiȘtergere