miercuri, 8 septembrie 2010

Look no3 se amana...

L-am facut azi..pentru o vizita rapida la medic ca Buburuza mea da semne de nerabdare si nabadai. O sa incerc sa editez pozele si sa le postez daca o sa ma simt mai bine...Momentan stam cuminti la pat ca ne-a facut injectii sa mai stam la caldura!
Daca nu revin intr-o zi doua sa stiti ca sunt ocupata cu nascutul:))

Fiti convinse ca imediat ce pot revin. i won't give up, dar nah, e o perioada incarcata fizic si emotional.
Sa ne tineti pumnii sa fim cuminti macar inca vreo saptamana. Daca nu, nu!!:))Doar e fata mea si seamana grabita cu mama si tata:P

9 comentarii:

  1. am emotii asa :)) Iti dai seama, eu stau ma gandesc la prostii de-ale mele, ce s postez, cand etc....si u ai chestii cu adevarat importante de asteptat :D Tre' sa fii tare emotionata :d

    Iti doresc o nastere usoara...cred ca asta se ureaza in momente de astea, idk ..si sa fie o gagica frumoasa si talentata ca mami! :*

    puuup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. EEEEE Koko dar nu sunt prostii!Blog-ul tau e ca un copilas.Ii dai multa atentie si l-ai facut super interesant.Al meu e mai mult joaca:P
    Si eu sunt emotionata, dar sincer abia astept!!:D:D Cred ca o sa facem o echipa buna eu si Buburuza mea:P Oricum nu va abandonez:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooooo nastere usoara draga mea! Si sa va intoarceti pe blog 'la dublu' :D
    De abia asteptam povestile unei proaspete mamici !


    te puuup !

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey! Te-am adaugat la blogroll din nou:)) Mi-am schimbat adresa blogului (sunt fosta Ara - intri la mn si iei tu de sus adresa :D), dar titlul e la fel :D.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper sa mai stam cateva zile prin zona...Va pregatesc postarea restanta de ieri si pe cea de azi..:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nastere usoara, dear! :*
    Sa fie sanatoasa cea mica si sa revii cu povesti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci Iulia:)
    Miss C, am "operat schimbarea" in blogroll;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Uuuh, emotii, emotii! In primul rand - nastere usoara, sa fie Buburuza frumoasa si sanatoasa, ca si mamica este!

    Imi place la nebunie provocarea ta de 120 week. Sa speram ca Buburuza mai vrea sa astepte pana la lookul 7 sa fie treaba completa aici (kidding, cand vrea ea, sa vina, dar sa vina sanatoasa si fara sa-ti dea prea multe dureri... de care or fi ele.

    Imbratisari multe de la toata lumea care te citeste!!!

    (HazelToGreen)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim pentru urari Moony:*!
    Ma bucur ca iti place ideea cu 120-ul, acum vedem daca vrea sa ma lase sa o duc pana la capat!Eu sper sa da!:))

    RăspundețiȘtergere