Weekendul asta...

Da stiu ce o sa spuneti:4 postari intr-o zi dupa o seceta prelungita???HAS SHE GONE MAD!!Probabil, dar ce conteaza!Daca azi m-am simtit in forma asta este...Au trecut deja doua weekenduri (cred) pe care nu le-am mai consemnat. Nu ca as fi facut ceva interesant, dar imi plac genul asta de postari asa ca am de gand sa le reiau.

SOOOO.Weekendul asta:
-Am citit o gramada la fel ca in fiecare zi de cand sunt consemnata la domiciliu
-Am stat pe net cam mult
-M-am uitat la tot felul de emisiuni pe Travel and Living
-Am facut planuri diverse
-Am mancat cam mult:))
-Am dat gata multe Kinder Bueno impreuna cu mama, gandindu-ma ca o data cu venirea Buburuzei o sa urmeze o lunga pauza de la ciocolata!
-Am descoperit noua mea inghetata preferata:Betty Ice (Lido) cu frisca si cirese.YUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM
-Am crezut ca nasc de multe contractii ce am avut
-Mi-am facut manichiura si pedichiura (asta a fost chiar dificil datorita burtoiului) ca sa arat prezentabil in caz ca nasc mai iute cu o saptamana:))
-Am facut o adevarata cadere nervoasa din cauza de stat prea mult in casa, in pat cu aceleasi activitati cretine. O fi fun sa te odihnesti, dar pe mine ma apuca dracii sa stau degeaba atat de multe zile!I need a bit of action
-Am supravegheat punerea de castraveti la murat si am terorizat-o pe mama cu diverse chestii de facut inainte de venirea lui Bubu. Daca eu nu mai pot face nimic deleg sarcinile si cred ca toti m-ar strange de gat

Cand stau si ma gandesc cat o sa se schimbe in curand weekendurile parca nu imi vine sa cred!!Am emotii. Mari...Mai e asa puuutiiiiiiiin...

Share:

0 comentarii