luni, 6 septembrie 2010

My first challange-120 week

Dupa cum va spuneam in postarea anterioara, pe langa 10 pan vreau sa imi autoimpun niste "provocari" ca sa mai folosesc si eu din ce am. Nu de alta, dar desi detin GRAMEZI de farduri, se pare ca le favorizez pe cateva dintre ele si restul zaaac uitate saptamani in sir!Well no more of that!
O sa imi impun sa folosesc anumite chestii o perioada mai lunga. De exemplu, saptamana asta am decis ca fie ce o fi ma machiez cu paleta 120.O sa va postez zilnic lookurile pe care le "prestez". Daca voi credeti ca ar fi o idee buna o sa incep sa postez si trusa cu culorile numerotate ca sa puteti incerca sa reproduceti machiajul daca va place (nu, nu e ideea mea, dar e cel mai des folosita pe blog-urile de makeup and beauty de la noi si mi se pare cel mai simplu).

LOOK NO.1 cu paleta 120-azi:






Astept sa imi spuneti parerile voastre!

9 comentarii:

  1. Mi se pare o idee foarte, foarte buna ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ft tare! Mi-ai facut pofta de albastru :)
    http://www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you fetele!!O sa incerc sa le diversific pe cat posibil, ca asta e ideea:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ideea e buna! Si daca numerotezi si culorile e foarte bine !
    Si imi place look`ul super mult. Mi`am pictat si eu ochisorii albastru zilele trecute :) I liiiiiiike!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok..atunci asa o sa fac. O sa incerc sa le numerotez si sa vedem ce o sa iasa...O sa fie amuzant avand in vedere ca eu nu stiu decat in paint sa "scriu" pe poze:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos e :x

    ps te-am adaugat in blogroll :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Adina merci mult!Te-am adaugat si eu:*

    RăspundețiȘtergere