luni, 6 septembrie 2010

Some makeup looks!

In ultima vreme consemnata la domiciliu fiind nu m-am mai prea machiat, dar tot am gasit vreo cateva pozici cu niste eye makeup recente!
Astazi urmeaza sa va povestesc despre doua chestii la care m-am "inhamat" de bunavoie si nesilita de nimeni. Sper ca o sa mai gasesc doritoare:D:D

Soooo...here goes nothin!
Ultimul makeup "de vara" prestat.Horrible liner!!



Machiaj facut cu trusulica MAC.Big failure. Va trebui sa gasesc alte lookuri care sa arate uman cu fardurile astea.Asta chiar e cah cah




Ieri am fost asa...Pacat ca m-am prins cam tarziu ca era cazul sa ma pensez!!:(I did it azi dimineata, so give me some credit!!Aaaa da si linerul stilla clar nu mai merge pt scopul initial.:(A se vedea ce si cum.Arata cahy cahy




So yup...Urmeaza azi si alte postari!Sunt in priza!Probabil vreau sa compensez absentele.:P

4 comentarii:

  1. Ce misto e primul look. I like. La cel cu maro...parca lipseste ceva. Rimel? Tus ? :-??

    mai vreaaaaau look`uri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, lipseste si tusul negru cred, dar nu le-am combinat eu in mod placut anyway la lookul maro!

    O sa mai veeeezi!!Pana nasc..pe urma nu promit nimic solemn:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate sunt superbe dar al doilea e pe placul meu!! LOVE IT!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Shoppa, exact ala care nu imi placea mie!Multumesc!Mi-a mai spus cineva pe care ma bazez ca e chiar frumos machiajul ala...Incepe parca sa imi placa si mie mai mult.Cred ca m-a dezobisnuit eu de neutrals.Oricum culorile alea o sa fie mana cereasca cand n-o sa mai am timp de chestii elaborate..

    RăspundețiȘtergere