joi, 9 septembrie 2010

Look no4-Paleta 120

Iata si machiajul de azi.Nu stiu daca am mai mentionat, dar am a soft spot pentru moooooov.Asa ca ce mi-am trantit azi pe ochi (pentru a sta degeaba) imi place tare mult. E amuzant pentru mine cum ma "aranjez" eu zilnic chiar daca nu ies din casa. Imi spun ca pana la urma o fata trebuie sa fie gigea in orice ocazie. Plus ca zilele astea, fiind in expectativa ma gandesc sa nu ma prinda "evenimentul" aratand ca muma padurii:))

P.S:Am realizat ca as putea sa ma machiez cu paleta asta inca vreo cateva saptamani fara sa ma repet.Chiar e super versatila, desi in prima faza ai putea sa juri ca nu poti realiza decat machiaje TURBATE cu ea. Nope..Oricum o sa ma rezum la one week challange cum am promis initial.Pe urma trec la alte fardulete...








10 comentarii:

  1. Ft frumos! Mi-ai dat pofta de galben :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ps: Eu nu am paleta 120 si sunt fericita :)).
    In schimb am mono-urile lor: 7 si urmeaza sa ajunga comanda cu restul de 7 :D.

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Niiiiice! Ce`mi place. Si codita... perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci Iulia, Merci Igua:*:*
    Iulia sa ne pui pozici cu ele si sa ne povestesti ce si cum!
    Daca ai stii tu Iguanitza ce chin a fost pt mine eyelinerul. Acum vad ca in ultima vreme iese ceva mai bine:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Very nice!
    Pai da, trebuie sa fi o mamica trendy, sunt de acord cu tine!:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Doar n-o sa ma salut cu fata mea prima data aratand ca naiba, nu Anda??:))

    RăspundețiȘtergere